henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvilke vann har vi som man kan bruke til piknik? Tveitevannet med meg funker veldig greit. *være dårlig kjent på Landås/Lindås (?)* Snorre: Jeg turte ikke å spille Ravenholm i det hele tatt, jeg. (Joda, jeg befinner meg i fortiden, men ikke klag, det var verre når jeg svarte på 12 timer gamle innlegg.) Eplefe, har du steam-konto, sier du? Jeg elsker deg. Endret 8. mars 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå er jeg kun 5% fra TF2-himmelen *glede seg* Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Endelig har jeg internett igjen. Pappa gikk rundt en uke og klagde over at GET var dårlige leverandører før jeg tørte å si at det var jeg som hadde klart å kortslutte routeren Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 *være dårlig kjent på Landås/Lindås (?)* Eplefe, har du steam-konto, sier du? Jeg elsker deg. Landås. Lindås er jo uti Knarvik for faen. Du får ikke låne den, back off. Jeg deler den med en amerikansk kompis alt x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Du er som teflon...Jeg... skjønner ikke hva du mener Ikke lett og være deg mao? Hvilke vann har vi som man kan bruke til piknik? Tveitevannet med meg funker veldig greit. Funker ikke vann i springen? *bite på ida* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvilke vann har vi som man kan bruke til piknik? Tveitevannet med meg funker veldig greit. Funker ikke vann i springen?Til å ha piknik ved? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Aldri skjønt den store dealen med Zelda, virker vanvittig kjedelig :\ ┌( ಠ_ಠ)┘ su? Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå er jeg kun 5% fra TF2-himmelen *glede seg* Mobb meg gjerne for at jeg spør om dette, men er TF2 fett? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Til å ha piknik ved? åh...trodde det var til å ha med å drikke. Wtf...hvorfor skulle de ha en innskjø/elv for å ha noe å drikke? haha...hjernen min fungere i lavgir. Aldri skjønt den store dealen med Zelda, virker vanvittig kjedelig :\ ┌( ಠ_ಠ)┘ su? DESU Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er en grunn til at distribusjonen av det mølet er begrenset til noen få sjokoladehungrige uker vinterstid, vet du. Øhm, du ventet til desember før du kjøpte julebrus. Cup, stfu, etc.? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Landås. Lindås er jo uti Knarvik for faen. Du får ikke låne den, back off. Jeg deler den med en amerikansk kompis alt x) Jeg vet da ikke forskjellen på "i" og "a". Og jeg har allerede Steam-konto med nesten alle spillene Valve har gitt ut, og et par andre har gitt ut. Jeg trenger ikke låne din. Men jeg elsker deg (+ jenter som deg). Jeg mener, en jente som (åpent) liker FPS. TF2 er kjempebra. Portal også, men jeg greier bare ikke å fullføre det. Og HL2 tør jeg ikke fullføre. Endret 8. mars 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Du er som teflon...Jeg... skjønner ikke hva du mener Ikke lett og være deg mao? Nesh, klager ikke jeg. Men nå er det TF2 på gang! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå er jeg kun 5% fra TF2-himmelen *glede seg* Mobb meg gjerne for at jeg spør om dette, men er TF2 fett? Litt oppskrytt imo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Øhm, du ventet til desember før du kjøpte julebrus. Cup, stfu, etc.? Men faen, da, det er det jo bare du som vet! Endret 8. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Landås. Lindås er jo uti Knarvik for faen. Du får ikke låne den, back off. Jeg deler den med en amerikansk kompis alt x) Ehm. Knarvik er i Lindås. Ikke motsatt. Lindås er en kommune ffs. xD Knarvik er ett kjøpesenter, omtrent. x) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Litt oppskrytt imo idd. For all del, det er moro nok når jeg en sjelden gang spiller det, men ikke moro nok til at jeg spiller det mer enn en sjelden gang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Same shit different wrapping. Steinkast med drit utenfor Bergen et sted ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Men jeg elsker deg (+ jenter som deg). Jeg mener, en jente som (åpent) liker FPS. Ikke rart de føler for å skjule det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Jeg også vil ha utenlandske kompiser å snakke med igjen. Husker jeg hadde en fyr fra California på MSN. Skal si det forbedret engelsken min. Har også snakket en del med en nederlender. Han var dessverre ganske suicidal, det kunne være deprimerende å snakke med ham. =/ Hvordan ble du kjent med amerikaneren, Eplefe? Jo, ikke sant, Skarstad, tanken har streifet meg. Endret 8. mars 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lol, Pusur. Husker du alltid sa VHa!? til meg. Irriterende. Irriterer meg at jeg sa dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg