Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pell deg til tannlegen med mindre du har lyst på magesår av all ibuxen. Det har vi sagt før. Tannverken går ikke bare vekk, den blusser opp hele tiden til det blir fikset.

Vet, så nå blir time bestilt. Tenkte på det i hele går også, men i dag. 5-6 år etter at de første plagene begynte å dukke opp, blir endelig time bestilt.

Skjønt, med min flaks får jeg ikke time før langt uti juni. :p

Lenke til kommentar

Jepp, men bare 3 dager i uken nå i starten. Håper å være på 5 dager i uken ila. uken.

"Arbeidserfaring i åpen bedrift" heter det vel og merke, så helt ordentlig er det ikke, da jeg fortsatt får AAP fra NAV, men jeg er i det minste ute og gjør noe jeg liker.

Det morsomme er at da jeg søkte meg til aviser i fjor sommer like etter bachelorgraden, fikk jeg avslag overalt. Bergen, Stavanger, Trondheim, Steinkjer og her. Via NAV ... Innpass her med en gang i alle fall.

Kan være her i inntil 4 år, og jeg håper å få bli i i alle fall 2.

Lenke til kommentar

Elendig morgen!

Startet dagen med å våkne 5 min etter jeg skulle ha dratt.

Da jeg kommer på skolen har vi prøve i pneumatikk, og prøve på tom mage er ikke morro.

Men nå begynner jeg og våkne litt så det er ikke så jævlig lenger.

Nå er det kun 5 klokketimer til jeg er på vei hjem.

eneste problem er at vi ikke har blueray spiller.
Kjøp PS3.
har allerede vaffeljern, ellers takk. Endret av settings
Lenke til kommentar
Det morsomme er at da jeg søkte meg til aviser i fjor sommer like etter bachelorgraden, fikk jeg avslag overalt. Bergen, Stavanger, Trondheim, Steinkjer og her. Via NAV ... Innpass her med en gang i alle fall. Kan være her i inntil 4 år, og jeg håper å få bli i i alle fall 2.

Mm, det er nok fordi avisen ikke betaler selv. :p

Det er så mange som tar bachelorer for tiden at de blir vannet ut, med mindre man har en av de få bachelorene som er veldig etterspurt. Dette er baksiden av medaljen med lett tilgjengelig høyere utdanning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...