Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Der fikk headsettet mitt gjennomgå gitt , skurrende basstoner på høyreside sin feil. Aldri mer WESC, we are the superlative crap

Forventet du noe annet da du kjøpte det?

Forventet at elementene skulle være lenger en 1 år med vanlig bruk . men men , blir nok et dyrere headset med kvalitet denne gangen.

Beyerdynamic DT770 :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud som jeg ELSKER Across the Universe. Tror den kommer til å bli mest sette filmen min etter LotR. :love:

Og filmkveld er koselig.

Vi har LOTR filmene i en type eske med ekstramatrialer i mengder - eneste problem er at vi ikke har blueray spiller.

Lenke til kommentar

Vi har LOTR filmene i en type eske med ekstramatrialer i mengder - eneste problem er at vi ikke har blueray spiller.

Jeg har sett alt ekstramaterialet som går an å oppdrive, antagelig minst 50 ganger :D

Sett den 3 ganger :ph34r:

:love: Den er fiiin.

Lenke til kommentar

Hvor mange 400 mg Ibux er for mange ila. et døgn?

Fra felleskatalogen om overdosering:

Ibuprofen

Toksisitet: Barn: 100-150 mg/kg ga lette og 300-400 mg/kg ga moderate til alvorlige forgiftninger. Voksne: 3 g ga lette symptomer. &--#62;8-10 g vurder sykehusinnleggelse. &--#62;20 g har gitt meget alvorlige forgiftninger. &--#62;6 g vurder oppfølging av nyrefunksjonen (spesielt ved risikofaktorer).

Klinikk og behandling: Se Antiinflammatoriske og antireumatiske midler, ekskl. steroider M01A (over).

Ellers:

Dosering:

Voksne og barn >40 kg: Bør tilpasses sykdomstilstand og individuell respons. Ved artrose bør behandlingen ikke gis kontinuerlig, men intermitterende avhengig av pasientens plager. Analgetisk effekt: 600-1200 mg pr. døgn fordelt på 2-4 doser. Sikker antiinflammatorisk effekt kan kreve døgndoser på 2400 mg eller mer. Akutte inflammasjonstilstander i muskel-skjelettsystemet: Første dose: 1200 mg (raskest mulig etter ev. skade) deretter 1800-2400 mg daglig fordelt på 3-4 doser i 3-10 dager. Dysmenoré:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Der fikk headsettet mitt gjennomgå gitt , skurrende basstoner på høyreside sin feil. Aldri mer WESC, we are the superlative crap

Forventet du noe annet da du kjøpte det?

Forventet at elementene skulle være lenger en 1 år med vanlig bruk . men men , blir nok et dyrere headset med kvalitet denne gangen.

Beyerdynamic DT770 :love:

Virker som et godt valg, går klokkene helt rundt ørene , slik at de ikke klemmer ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...