oOF Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Der fikk headsettet mitt gjennomgå gitt , skurrende basstoner på høyreside sin feil. Aldri mer WESC, we are the superlative crap Forventet du noe annet da du kjøpte det? Forventet at elementene skulle være lenger en 1 år med vanlig bruk . men men , blir nok et dyrere headset med kvalitet denne gangen. Beyerdynamic DT770 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Herregud som jeg ELSKER Across the Universe. Tror den kommer til å bli mest sette filmen min etter LotR. Og filmkveld er koselig. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Herregud som jeg ELSKER Across the Universe. Tror den kommer til å bli mest sette filmen min etter LotR. Og filmkveld er koselig. Vi har LOTR filmene i en type eske med ekstramatrialer i mengder - eneste problem er at vi ikke har blueray spiller. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Herregud som jeg ELSKER Across the Universe. Tror den kommer til å bli mest sette filmen min etter LotR. Og filmkveld er koselig. Sett den 3 ganger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 eneste problem er at vi ikke har blueray spiller. Kjøp PS3. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vi har LOTR filmene i en type eske med ekstramatrialer i mengder - eneste problem er at vi ikke har blueray spiller. Jeg har sett alt ekstramaterialet som går an å oppdrive, antagelig minst 50 ganger Sett den 3 ganger Den er fiiin. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hva synes folk om serien Grimm? Lastet ned et par episoder jeg tenkte sjekke ut nå. Våknet akkurat etter å ha sovet i 3 timer. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har sett alle episodene som har kommet til nå av Grimm. Langt i fra noen knallserie, men funker greit som tidsfordriv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Grimm er flaut dårlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nåja, hørtes ut som en sci-fi jeg faktisk kunne like. Sålangt virker det helt greit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvor mange 400 mg Ibux er for mange ila. et døgn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Hvor mange 400 mg Ibux er for mange ila. et døgn? Fra felleskatalogen om overdosering:Ibuprofen Toksisitet: Barn: 100-150 mg/kg ga lette og 300-400 mg/kg ga moderate til alvorlige forgiftninger. Voksne: 3 g ga lette symptomer. &--#62;8-10 g vurder sykehusinnleggelse. &--#62;20 g har gitt meget alvorlige forgiftninger. &--#62;6 g vurder oppfølging av nyrefunksjonen (spesielt ved risikofaktorer). Klinikk og behandling: Se Antiinflammatoriske og antireumatiske midler, ekskl. steroider M01A (over). Ellers: Dosering: Voksne og barn >40 kg: Bør tilpasses sykdomstilstand og individuell respons. Ved artrose bør behandlingen ikke gis kontinuerlig, men intermitterende avhengig av pasientens plager. Analgetisk effekt: 600-1200 mg pr. døgn fordelt på 2-4 doser. Sikker antiinflammatorisk effekt kan kreve døgndoser på 2400 mg eller mer. Akutte inflammasjonstilstander i muskel-skjelettsystemet: Første dose: 1200 mg (raskest mulig etter ev. skade) deretter 1800-2400 mg daglig fordelt på 3-4 doser i 3-10 dager. Dysmenoré: Endret 2. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Pell deg til tannlegen med mindre du har lyst på magesår av all ibuxen. Det har vi sagt før. Tannverken går ikke bare vekk, den blusser opp hele tiden til det blir fikset. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Men samtidig er det somregle ikke noe vits i å dra til tannlegen hvis det er i tannkjøttet/visdomstenner, for han må vente til det verste er over, og evt. gi deg antibiotika før han kan begynne å holde på nedi der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 […] og du menger deg med admi-griser. L4r5 er bare moderator, ikke admin. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Og da ble jeg 18. Eller, telles vell kanskje ikke før du er våkna til neste dag, men fremdeles Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ah, internett. Jeg har savnet deg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Der fikk headsettet mitt gjennomgå gitt , skurrende basstoner på høyreside sin feil. Aldri mer WESC, we are the superlative crap Forventet du noe annet da du kjøpte det? Forventet at elementene skulle være lenger en 1 år med vanlig bruk . men men , blir nok et dyrere headset med kvalitet denne gangen. Beyerdynamic DT770 Virker som et godt valg, går klokkene helt rundt ørene , slik at de ikke klemmer ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 eneste problem er at vi ikke har blueray spiller. Kjøp PS3. What the fuck is wrong with you? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg