Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg er nordfra! Må være kjipt å sitte fast der oppe når du vet at Oslo bare er noen 1000km. sørover. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg er nordfra! Må være kjipt å sitte fast der oppe når du vet at Oslo bare er noen 1000km. sørover. Nei du sier ikke det. Her er det enda hvitt og stygt på bakken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Trøndelag. Kunne tenkt meg å bo der en periode bare for å se hvordan det er. Forestiller meg at det er fint der. Vel, det hadde vært fett om du kom hit, men så igjen ... Trøndelag. :| Fungerer greit i sommermånedene da. De dagene det er sol og over 15 grader. Hvordan er Steinkjer? Bodde ikke du der i en periode? Kan umulig være verre enn Finnmark hva angår temperatur, og klimaet generelt. Steinkjer er i grunn ganske digg. Kaldt om vinteren, men varmere og kortere vinter enn hva det er her, lenger sør. Jævlig greit miljø med alle studentene og de lokale innbyggerne er heller ikke så verst. Et par bra utesteder, et av Midt-Norges største kjøpesenter, masse gode matsteder med italiensk navn drevet av tyrkere og en god burgersjappe drevet av Hilde. Absolutt en by jeg savner. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har fått meg twitter, men jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Er det sånn "Jeg spiste havregryn til frokost #havregryn"-tweets folk forventer? Så lenge du ikke går i samme grøft som Idzl, og tvitrer på engelsk, skal du egentlig få mikroblogge hva faen du vil. :-))))) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nei du sier ikke det. Her er det enda hvitt og stygt på bakken. Det høres flott ut. Skal innrømme at det høres fristende ut å lage snøengler nå. Forbannet være grønt gress, blader på trærne, 20 varmegrader og skyfri himmel! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Greia med twitter er at det er ingen andre enn de som har "followet" deg som ser hva du skriver. Eller de som leter etter deg og finner postene dine. Så du kan sitte og twitre i dagesvis uten at et eneste menneske vet hva du skriver. Det er derfor man har DNFK :----D I dag spiste jeg omelett til middag. Nå skal jeg trene. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er derfor man har DNFK :----D I dag spiste jeg omelett til middag. Nå skal jeg trene. Hva hadde du i omeletten? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er derfor man har DNFK :----D I dag spiste jeg omelett til middag. Nå skal jeg trene. Hva hadde du i omeletten? egg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 er det i mot normen å dra alene på konsert? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Søker visum til India på nettet, så skal jeg skrive opp alle landene jeg har besøkt de siste ti år, så bare: POOF. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Iron Maiden alene: Ja. Ole Ivars alene: Nei. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Syns det er helt OK å dra alene. Slipper alle bekymringene som alltid oppstår med en hel gjeng. Holde styr på hvor alle er til enhver tid, mase på dem for å få dem ut av puben og opp på arenaen, få dem til å finne deg når de kommer tilbake fra dass midt i konserten og dere sto midt i mengden etc. Myyyyyye greiere å bare henge alene og gjøre hva man vil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Søker visum til India på nettet, så skal jeg skrive opp alle landene jeg har besøkt de siste ti år, så bare: POOF. Da blir det vel å søke på godt gammeldags papir da. Dere andre: Den eneste som får grille meg er sola. Eventuelt solariumet. Og ingen av dere som har skrevet får utstyret mitt. Det er forbeholdt spesielt priveligerte. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kan man se om en finger er brukket i fht. forstuet eller bristet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 *blabla* Jeg tviler på at du ser på Paradise, men du deler navn med ei av de nye jentene der inne. Jeg ser for meg deg hver gang hun nevnes eller vises, og det er forstyrrende. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) er det noe problem at deler av biffstrimlene har brune flekker på seg? det er i rå tilstand og jeg har ikke stekt det. Åpnet pakningen på mandag men putta den tilbake i kjøleskapet. brun overflate altså Endret 2. mai 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Forstyrrende? Vida er jo en nordlending. Nordlendinger lever jo et eneste stort Paradise Hotell, bare med 96% og grisen til naboen. Eller en rein. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 er det noe problem at deler av biffstrimlene har brune flekker på seg? det er i rå tilstand og jeg har ikke stekt det. Åpnet pakningen på mandag men putta den tilbake i kjøleskapet. Kjøtt blir brunt utvendig når det reagerer med oksygen. Eneste grunnen til at det er rødt når det ligger i pakka er at de har fjernet oksygenet og bruker en eller annen gass i stedet. Før brukte de karbonmonoksid, men det får de ikke lov til lenger tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg