Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått meg twitter, men jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Er det sånn "Jeg spiste havregryn til frokost #havregryn"-tweets folk forventer?

Nå må du enten være supermorsom, eller så må du være kontroversiell. Så ja, kjør havregryn-tweeten.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Jeg har fått meg twitter, men jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Er det sånn "Jeg spiste havregryn til frokost #havregryn"-tweets folk forventer?

Folk forventer hysterisk morsomme tweets, gjerne med to-tre lag ironi.

Dersom du poster tweets slik ditt eksempel viser vil du få 75 followers på 3 år på twitter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hmmm. Du har plass til flere hashtags der, f.eks. #frokost #kaffeskål #hehe #livet #denfølelsen #meta

Lenke til kommentar

Følg den gjerne opp med noen tweets om hvordan det smakte kontra sist gang; med videre oppfølging på når du igjen blir sulten.

Lenke til kommentar

Greia med twitter er at det er ingen andre enn de som har "followet" deg som ser hva du skriver. Eller de som leter etter deg og finner postene dine.

Så du kan sitte og twitre i dagesvis uten at et eneste menneske vet hva du skriver.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...