Runar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 SE PÅ MEG! Har du gjort noe med håret? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Spiller hudfargen plutselig en rolle nå, huh?! Mike Tyson hadde ikke vært like skummel om han var hvit. SE PÅ MEG! Du er for lav. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Stusset litt på kantene, og ellers trimmet skjeggveksten. Samt blitt jordklodens mest attraktive. Du er for lav. Oh no you didn't! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Mike Tyson hadde ikke vært like skummel om han var hvit. Diskutabelt. Tror han hadde sett ennå mer skummel ut om han var albino. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Oh no you didn't! I did. Diskutabelt. Tror han hadde sett ennå mer skummel ut om han var albino. Svært skeptisk. Hvite menn er ufarlige. Mørke menn er livsfarlige. Jeg sitter med dødsangst hver gang jeg ser profilen din. Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Eneste jeg kommer på som er positivt med Sarpsborg er at det er relativt nærme Sverige og billig tobakk og sprit. Høres ganske riktig ut det. Pluss at det er mye sol og varmt. Men ellers ikke så mye. HEI HEI HEI! nå roer vi oss noen hakk her. masse positivt her, feks. MEG<3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg kjeder meg. Noen som er med på grilling? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Om vi skal grille Lars vil jeg ha manneutstyret hans. Jeg skal henge det opp på veggen som et trofé. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Om vi skal grille Lars vil jeg ha manneutstyret hans. Jeg skal henge det opp på veggen som et trofé. Utstyret til Lars er vi nok fler om å ha lyst på, så vær forberedt på konkurranse. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vi får se hvem Lars ønsker å gi det til. Vi burde respektere hans ønsker selv om han skal grilles. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ja, det er fair at vi oppfyller hans siste ønske før middagen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Lars og jeg er gift (snart), så hold dere langt unna. Lek med hverandres utstyr, ikke ta mitt! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg analyserer en sammensatt tekst jeg, har ikke behov for noe Lars. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har en ny flaske vin å leke med i kveld. Samt meg selv, selvsagt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har en ny flaske vin å leke med i kveld. Samt meg selv, selvsagt. Forventer at du setter opp webcam+mic, slik at vi får underholdningen vi fortjener? 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Jeg har også en flaske vin å leke med! Jacobs's Creek Endret 2. mai 2012 av idzl Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har tre flasker vi men ingen å leke med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg