L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er et brudd på retningslinjene å spamme forumet med søppelbilder. Jeg har litt lyst til å poste bildet igjen nå, men tror jeg lar være. I stedet for sier jeg at jeg ikke synes to poster kvalifiserer til å spamme. Ei heller synes jeg det er et søppelbilde. For det tredje finnes ikke regel du påpeker.For det fjerde er det "sosialt" og ikke politikkdelen så vi kan være litt mer runde i kantene her. For det femte: Ædabædabuse. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Er Haywire verdt å se? Eller Iron Sky.... Endret 2. mai 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er et brudd på retningslinjene å spamme forumet med søppelbilder. Jeg har litt lyst til å poste bildet igjen nå, men tror jeg lar være. I stedet for sier jeg at jeg ikke synes to poster kvalifiserer til å spamme. Ei heller synes jeg det er et søppelbilde. For det tredje finnes ikke regel du påpeker.For det fjerde er det "sosialt" og ikke politikkdelen så vi kan være litt mer runde i kantene her. For det femte: Ædabædabuse. Vennligst hold barnslighetene for deg selv. Vil jeg ha din mening så spør jeg deg personlig. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Trøndelag. Kunne tenkt meg å bo der en periode bare for å se hvordan det er. Forestiller meg at det er fint der. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Trøndelag. Kunne tenkt meg å bo der en periode bare for å se hvordan det er. Forestiller meg at det er fint der. Det er ok i Trondheim. Resten er ... veldig stereotypisk trøndersk. Type Otto Jespersen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vennligst hold barnslighetene for deg selv. Vil jeg ha din mening så spør jeg deg personlig. Ikke vær så prippen da. Prøvde å ta det med litt humor bare.Dessuten forbeholder jeg meg retten til å svare på kommentarer som er myntet mot meg. Og det er ingenting du kan gjøre med akkurat den delen. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ikke vær så prippen da. Prøvde å ta det med litt humor bare. Dessuten forbeholder jeg meg retten til å svare på kommentarer som er myntet mot meg. Og det er ingenting du kan gjøre med akkurat den delen. Jeg forbeholder meg retten til å svare på kommentarer som ikke er myntet mot meg. Du kan gjøre hva du vil med meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Trøndelag. Kunne tenkt meg å bo der en periode bare for å se hvordan det er. Forestiller meg at det er fint der. Vel, det hadde vært fett om du kom hit, men så igjen ... Trøndelag. :| Fungerer greit i sommermånedene da. De dagene det er sol og over 15 grader. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg forbeholder meg retten til å svare på kommentarer som ikke er myntet mot meg. Du kan gjøre hva du vil med meg. Hva som helst? Oh boy, this is gonna be fun! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Trøndelag. Kunne tenkt meg å bo der en periode bare for å se hvordan det er. Forestiller meg at det er fint der. Vel, det hadde vært fett om du kom hit, men så igjen ... Trøndelag. :| Fungerer greit i sommermånedene da. De dagene det er sol og over 15 grader. Hvordan er Steinkjer? Bodde ikke du der i en periode? Kan umulig være verre enn Finnmark hva angår temperatur, og klimaet generelt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hva som helst? Oh boy, this is gonna be fun! Please, don't. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Please, don't. Filler'n Og jeg som allerede hadde gått inn i advarselspanelet ditt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Og ingen som likte videoen min som viser orginalen av badass. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Einstein er jo mye tøffere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Einstein er dævv. Neil deGrasse Tyson er fortsatt i live. Han er stor og kraftig. Han er mørk i huden og heter "Tyson". Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 sviker? Sviker, jeg? Haha Nei uff, jeg kommer nok aldri til å flytte tilbake til Sarpsborg. Ble dratt med dit da jeg var elleve, fra fantastiske trønderland, og det var litt av en opplevelse.. for det første nekta folk å forstå hva jeg sa, selv om jeg snakka ekstremt forståelig pentrøndersk. Og folk var mye mindre åpne. Men fikk selvfølgelig en del gode venner da. (Gikk på skole i Fredrikstad ) åja det forklarer en del, tilflytter og miljøskada i den andre byen. vet vi er litt trege med folk som snakker feil Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Einstein er dævv. Neil deGrasse Tyson er fortsatt i live. Han er stor og kraftig. Han er mørk i huden og heter "Tyson". Spiller hudfargen plutselig en rolle nå, huh?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg