Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting slår stygg nordnorsk rap. INGENTING.

Æ står som en bauta, ung vill og brautat

alle sammen falle sammen og blir tauslagt

og vi færkje etter høgre fjell

Vi står her førr det e her at vi høre tell

Blablabla, det e RSP og Thomax, førr all og evig tid!

• Liker 1
Lenke til kommentar

[Jeg har forresten pannekaker og bacon!

hvor bor du ??

mest sansynlig ikke her mer da :( har hatt lyst på pannekaker siden norsktimen :p

fulgte med jeg se, læreren leste historien om pannekaka som rulla sin vei, som tilslutt ble spist av en gris.

senere den timen påsto læreren at de gode får altid lønn, og de slemme straff. ho klarte ikke helt forklare den for meg. hvem som fikk lønn, hvem som fikk straff.

Kan du fortelle oss mer? Det er så ekstremt interessant.
Lenke til kommentar

Jeg bor i Norges beste by. Også kjent som Trondheim.

sviker? :grumpy::cry:

trodde sarpsborg var best jeg, når sant skal sies så bryr jeg meg ikke sålenge vi slå den andre byen og tigerstaden. det gjør vi med god margin :p

selve byen er ikke fin eller spessielt god, men menneskene som bor her er noe for seg selv.

Lenke til kommentar

sviker? :grumpy::cry:

Sviker, jeg? Haha :p

Nei uff, jeg kommer nok aldri til å flytte tilbake til Sarpsborg. Ble dratt med dit da jeg var elleve, fra fantastiske trønderland, og det var litt av en opplevelse.. for det første nekta folk å forstå hva jeg sa, selv om jeg snakka ekstremt forståelig pentrøndersk. Og folk var mye mindre åpne. Men fikk selvfølgelig en del gode venner da. (Gikk på skole i Fredrikstad :ohmy: )

Lenke til kommentar

Du vrir kniven rundt i såret på folk med sosial angst!

Gud så deilig det er med fint vær. Var oppe på fjellet igjen. Litt mindre slitsomt enn i går. Det fine med å være helt ute av form er at en merker jævlig godt at en blir litt bedre hele tida.

Lenke til kommentar

Du vrir kniven rundt i såret på folk med sosial angst!

Unnskyld :( Men mente det egentlig ikke slik da, at det er en selvfølge å få venner hele tida, men at det selvfølgelig var NOE bra med Sarpsborg var vel poenget jeg skulle frem til.

Lenke til kommentar

Eneste jeg kommer på som er positivt med Sarpsborg er at det er relativt nærme Sverige og billig tobakk og sprit.

Høres ganske riktig ut det. Pluss at det er mye sol og varmt. Men ellers ikke så mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...