L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Glad i deg og. Ikke kom her og tro du kan smiske deg innpå meg bare fordi du har makt og er kjekk og sterk og mandig og har sprettrumpe og perfekte øyne og... og...Ah, who am I kidding? Jeg elsker deg, Runar! 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvordan vet du det? :O Nei hvordan tror du jeg vet det? Lyst på kjepp i kveld? Jeg har rødvin, men den deler jeg ikke. Hva annet deler du? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ikke kom her og tro du kan smiske deg innpå meg bare fordi du har makt og er kjekk og sterk og mandig og har sprettrumpe og perfekte øyne og... og... Ah, who am I kidding? Jeg elsker deg, Runar! Endelig sa du det. Det var ikke så vanskelig, var det vel? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Endelig sa du det. Det var ikke så vanskelig, var det vel? Jeg har prøvd å undertrykke det. Innerst inne vet jeg nemlig at du er for god for meg. Men jeg kan ikke skjule hvem jeg er lenger. Vil du gifte deg med meg? 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har prøvd å undertrykke det. Innerst inne vet jeg nemlig at du er for god for meg. Men jeg kan ikke skjule hvem jeg er lenger. Vil du gifte deg med meg? Jaa! Jeg trodde du aldri skulle spørre! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvem av dere har stjålet sykkelen min? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvem av dere har stjålet sykkelen min? Jeg. Den ligger i elva. Jaa! Jeg trodde du aldri skulle spørre! Jeg vil ha et junibrylupp med roser, strykkvartett og hvit brudekjole. Sistnevnte til deg selvsagt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 værstatus i sarpsborg, rundt 20 grader, skyfri himmel. da turer men ut og skrur på min kjære Aprilia RS What, er du Sarping? wtf.. hva heter du? Kjenner du meg? ullerøy, men ligger under særp det og, kjenner en jente med profil her er det deg? hedvig er vel ikke dit ordentlige navn? nå var jeg brått nyskjerrig her Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvem av dere har stjålet sykkelen min? Jeg. Den ligger i elva. Jaa! Jeg trodde du aldri skulle spørre! Jeg vil ha et junibrylupp med roser, strykkvartett og hvit brudekjole. Sistnevnte til deg selvsagt. jeg er imot homsebryllup, har ikke noe mot homser, men giftemål er i henhold til bibelen og bibelen støtter ikke homser. Runar her i Norge er det en regel på en ektemake per mann, hvordan skal det gå med Vida da? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Runar her i Norge er det en regel på en ektemake per mann, hvordan skal det gå med Vida da? Up for grabs? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 jeg er imot homsebryllup, har ikke noe mot homser, men giftemål er i henhold til bibelen og bibelen støtter ikke homser. Runar her i Norge er det en regel på en ektemake per mann, hvordan skal det gå med Vida da? Den sier også at jenter må gifte seg med sin voldtektsmann, at slaveri er ok og at hvis man har lyst på barn er det helt greit å sjenke sin far og ha sex med han. Vida kan være elskerinnen hans. Jeg er for et åpent ekteskap. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Runar her i Norge er det en regel på en ektemake per mann, hvordan skal det gå med Vida da? Jeg har vin, stygg nornorsk rap-musikk og universitetspensum i juss. I'll be alright. Endret 2. mai 2012 av Vida 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 ullerøy, men ligger under særp det og, kjenner en jente med profil her er det deg? hedvig er vel ikke dit ordentlige navn? nå var jeg brått nyskjerrig her Joda, Hedvig er så absolutt mitt ordentlige navn. Men ser jeg er fem år eldre enn deg, så vi hadde vel ikke samme omgangskrets da jeg bodde i Sarp ^^ Jeg har forresten pannekaker og bacon! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har forresten pannekaker og bacon! Du har det alt for bra :\ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har forresten pannekaker og bacon! Jeg har to forskjellige typer fiskegrateng og har gjort det mitt mål og finne ut hvem som er best. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du har det alt for bra :\ Oh yes ^^ Senere i kveld blir det koselig filmkveld. Også ganske greit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har tannpine (min egen skyld), vann og fengende mobilspill. Har tatt en ibux og klager ikke. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg trenger en massasje. Lars? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg vil ha et junibrylupp med roser, strykkvartett og hvit brudekjole. Sistnevnte til deg selvsagt. Hvor går bryllupsreisen? Jeg har vin, stygg nornorsk rap-musikk og universitetspensum i juss. I'll be alright. Er jeg ikke bedre enn stygg nordnorsk rap-musikk? Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 [Jeg har forresten pannekaker og bacon! hvor bor du ?? mest sansynlig ikke her mer da har hatt lyst på pannekaker siden norsktimen fulgte med jeg se, læreren leste historien om pannekaka som rulla sin vei, som tilslutt ble spist av en gris. senere den timen påsto læreren at de gode får altid lønn, og de slemme straff. ho klarte ikke helt forklare den for meg. hvem som fikk lønn, hvem som fikk straff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg