edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Satt med hjertet i halsen når jeg spilte et eller annet Mario-spill på Super Nintendoen til et søskenbarn av meg jeg og. Når man dro ned i det grønne røret til den banen med svart bakgrunn. Det var skummelt, det! Haha, ja.. for ikke å snakke om når skilpaddeskallene begynte å fly tundtomkring! For en traumatisk barndom ... Hihi, ja. Skilpaddene var nifse, ja Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg får lyst til å spille når dere snakker om sånt. :< Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Haha, nei takk...tror jeg klarer meg godt uten Har du mopp da, eller? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Synes sombiene i Ocarina Of Tim er skumle jeg og egentlig hele Shadow Temple. hadde mareritt når jeg var mindre med de zombiene, det som er enda skere er at det ser ut som de voldtar Link på spillet når de får tak i han Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Aldri skjønt den store dealen med Zelda, virker vanvittig kjedelig :\ Haha, nei takk...tror jeg klarer meg godt uten Har du mopp da, eller? Er du ikke up-to-date? Nye hotte tingen er jo: Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Aldri skjønt den store dealen med Zelda, virker vanvittig kjedelig :\ Die, infidel! Haha, nei takk...tror jeg klarer meg godt uten Har du mopp da, eller? Er du ikke up-to-date? Nye hotte tingen er jo:http://www.france-incontinence.fr/images/popup/for-men-level-1.gif[/img] Præhæhæhæhæhæ!! :!: Endret 8. mars 2008 av edge Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Aldri skjønt den store dealen med Zelda, virker vanvittig kjedelig :\ Oh no you didn't! *Hente Master Sword* Endret 8. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Die, infidel! Bring it on biatch, jeg henter kosteskaft jeg ^^ Aldri skjønt den store dealen med Zelda, virker vanvittig kjedelig :\ Oh no you didn't! *Hente Master Sword* Yes I did og jeg gjør det gladelig igjen Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå har jeg bestilt en ny pc Bærbar, sådan. Så kan man spille WoW overalt x) digg for deg! Åssn laptop da? Dell Inspiron 1525 elns. 6'290,-, fri frakt og gratis oppgradering fra 2gb RAM til 3gb ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Die, infidel! Bring it on biatch, jeg henter kosteskaft jeg ^^ Min usannsynlig sterke vilje vil ødelegge ditt kosteskaft, og alle andre skaft du skulle finne på å ha på deg den dagen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Skulle en ha investert noe med en laptop så hadde det vært 3g-ting. Sortland skal jo utbygges for 3g. Telenor gjør faktisk noe produktivt. Teit at Vesterålskraft som satser på internet selv ikke hiver seg på 3g-løpet. Hvor genialt hadde det ikke vært med en totaldekning av en kommune/region der hele øya bruker samme teleleverandør og kommunale kan ringe gratis til hverandre. Hørte jeg besparelser innenfor kommunenorge? Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå har jeg bestilt en ny pc Bærbar, sådan. Så kan man spille WoW overalt x) digg for deg! Åssn laptop da? Dell Inspiron 1525 elns. 6'290,-, fri frakt og gratis oppgradering fra 2gb RAM til 3gb ^^ Deilig... Ingenting som å kunne være hvorsomhelst å spille.. Har personlig ikke "turt" å begynne å spille WOW... Holdt med de timene jeg brukte på forgottenRealms spillene (Baldurs gate, Icewind dale osv) i sin tid... DET VAR RPG-SPILL DET Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 StaaaarTrekkin through the universe On the starship enterprise, under captain kiiirk! :'] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Min usannsynlig sterke vilje vil ødelegge ditt kosteskaft, og alle andre skaft du skulle finne på å ha på deg den dagen.Du er som teflon... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har postet den sangen med video her flere ganger :< Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg stemmer for at vi tar det en dag det er litt fint vær, så mekker jeg piknik-fôr og så setter vi oss med vannet. Hvilke vann har vi som man kan bruke til piknik? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Min usannsynlig sterke vilje vil ødelegge ditt kosteskaft, og alle andre skaft du skulle finne på å ha på deg den dagen.Du er som teflon... Jeg... skjønner ikke hva du mener Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvilke vann har vi som man kan bruke til piknik? Tveitevannet med meg funker veldig greit. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Bedre sent en aldri. Gled deg til Portal Jeg greide aldri å fullføre det. Bedre sent en aldri. Gled deg til Portal Holder på med TF2 nå. Det ser genialt ut TF2 er genialt. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har postet den sangen med video her flere ganger :< Ondskapsfull sang! Bah, nå fikk hjernen min hvertfall skifta spor. Fra Elgjakt i Namdalen til Startrekkin :[ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg