Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Satt med hjertet i halsen når jeg spilte et eller annet Mario-spill på Super Nintendoen til et søskenbarn av meg jeg og. Når man dro ned i det grønne røret til den banen med svart bakgrunn. Det var skummelt, det!

Haha, ja.. for ikke å snakke om når skilpaddeskallene begynte å fly tundtomkring!

For en traumatisk barndom ...

Hihi, ja. Skilpaddene var nifse, ja :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle en ha investert noe med en laptop så hadde det vært 3g-ting.

Sortland skal jo utbygges for 3g. Telenor gjør faktisk noe produktivt. Teit at Vesterålskraft som satser på internet selv ikke hiver seg på 3g-løpet. Hvor genialt hadde det ikke vært med en totaldekning av en kommune/region der hele øya bruker samme teleleverandør og kommunale kan ringe gratis til hverandre. Hørte jeg besparelser innenfor kommunenorge?

Lenke til kommentar
Nå har jeg bestilt en ny pc :love: Bærbar, sådan. Så kan man spille WoW overalt x)

digg for deg!

Åssn laptop da?

Dell Inspiron 1525 elns. 6'290,-, fri frakt og gratis oppgradering fra 2gb RAM til 3gb ^^

Deilig... Ingenting som å kunne være hvorsomhelst å spille..

Har personlig ikke "turt" å begynne å spille WOW... Holdt med de timene jeg brukte på forgottenRealms spillene (Baldurs gate, Icewind dale osv) i sin tid... DET VAR RPG-SPILL DET :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...