Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Pleier ikke folk å fraråde trening kort tid før man skal sove? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Nope. Finnes ikke trøtt. For meg hjelper det å ligge og lese på mobilen. Blir alltid søvnig av det. Men nå skulle vel du spise kveldsmat først? Pleier ikke folk å fraråde trening kort tid før man skal sove? Kroppen er som regel utmattet etter en god treninsøkt, så jeg ser slettes ikke noe problem med det. Endret 1. mai 2012 av Reprieval Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Gah ... Hva er det jeg gjør? På litt under ei uke har jeg sett 4 sesonger av Lost. Er halvveis inn i den femte nå. :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kroppen er som regel utmattet etter en god treninsøkt, så jeg ser slettes ikke noe problem med det. Vel, ekspertene (les: leger og psykologer) fraråder det. Jeg antar de har god peil. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Pleier ikke folk å fraråde trening kort tid før man skal sove? Er ikke det mest for treningsutbyttets skyld? At det ikke blir så bra av det. Men er vel ikke skadelig på noen måte ellers. Og hei forresten, lurte på hvor du har gjemt av deg i det siste. Endret 1. mai 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Gah ... Hva er det jeg gjør? På litt under ei uke har jeg sett 4 sesonger av Lost. Er halvveis inn i den femte nå. :| Hva du gjør? Du kaster bort tida di. Sett heller på en kvalitetserie som Firefly, SG1, Jericho, BSG eller Babylon 5. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Vel, ekspertene (les: leger og psykologer) fraråder det. Jeg antar de har god peil. Godt mulig. Jeg skal ikke uttale meg for bastant om det, men har aldri hatt noe søvnproblemer etter trening sent på kvelden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Men nå er meg mett i magehuset mitt så nå skal jeg prøve å sovelove litteglanne snart. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Å spise seg stappmett er jo den beste måten å bli trøtt på. Nå skal jeg legge meg. Natta alle raringer. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Gah ... Hva er det jeg gjør? På litt under ei uke har jeg sett 4 sesonger av Lost. Er halvveis inn i den femte nå. :| Det kan jeg forstå, for Lost er en fantastisk serie! Det er forsåvidt SG1 også, som Lars nevnte, og ikke minst SGA og SGU. Hele SG er 17 sesonger med omkring 20 stk 45-minutters episoder i hver sesong da, men det er en nydelig reise. Endret 1. mai 2012 av Sondre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Jeg synes ikke Lost er en fantastisk serie. Sesong 1 var ganske kul, men jeg likte ikke sesong 2. Her jeg er inne i den femte, så kan jeg fortsatt si at Lost ikke var fantastisk. Den eneste grunnen til at jeg ser det nå, er at wikier ikke gav meg gode nok svar på spørsmålene jeg satt igjen med fra sesong 1. e: Hva du gjør? Du kaster bort tida di. Sett heller på en kvalitetserie som Firefly, SG1, Jericho, BSG eller Babylon 5. Har sett hele SG1, Jericho og BSG likte jeg ikke, Babylon 5 fulgte jeg med på 90-tallet, men da jeg prøvde å se det på nytt for noen år siden, var det ikke like bra som jeg huska det. Firefly derimot ... Har jeg lastet ned og ser på i tillegg til Lost. Samt Serenity. Skylder på alle nettseriene jeg følger med på. Endret 1. mai 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Morgenstund har gruff i munn. Ettersom alle skryter "Firefly" opp i skyene må jeg vel se å komme meg lenger enn episode en snart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har sett hele SG1, Jericho og BSG likte jeg ikke, Babylon 5 fulgte jeg med på 90-tallet, men da jeg prøvde å se det på nytt for noen år siden, var det ikke like bra som jeg huska det. Du suger. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Morgenstund har gruff i munn. Hmmmmmrf. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Der fikk headsettet mitt gjennomgå gitt , skurrende basstoner på høyreside sin feil. Aldri mer WESC, we are the superlative crap Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 God morgen. Det er åpenbart den løgnen jeg har hørt flest ganger i mitt liv. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Der fikk headsettet mitt gjennomgå gitt , skurrende basstoner på høyreside sin feil. Aldri mer WESC, we are the superlative crap Forventet du noe annet da du kjøpte det? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Sovet hele 4 timer, drep meg nå. Har eksamen om litt over en time i tillegg. Tror nok jeg skal stikke hjemå sove etter jeger ferdig ihvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har sett hele SG1, Jericho og BSG likte jeg ikke, Babylon 5 fulgte jeg med på 90-tallet, men da jeg prøvde å se det på nytt for noen år siden, var det ikke like bra som jeg huska det. Du suger. Hvorfor? Fordi jeg ikke synes B5 var like bra som jeg huska det, fordi jeg ikke likte Jericho og BSG eller fordi jeg alt har sett hele SG1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg