Bytex Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg gikk også rundt med "dott i øret" i over ett døgn uten noe spesiell grunn. Men den forsvant av seg selv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er ingen unnskyldning for å ikke få meg seg mine hverdagsproblemer! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Nei dere, nå får vi komme oss i seng. Næsj, jeg skal være så crazy at jeg drøyer det en time til!! :O Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er ingen unnskyldning for å ikke få meg seg mine hverdagsproblemer! Selvfølgelig er det det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Er jeg den eneste her som har fått fyllemeldinger av Idzl? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er smart nok til å ikke sosialisere med forumfolk utenfor forumet, så ja. Du er den eneste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Næsj, jeg skal være så crazy at jeg drøyer det en time til!! :O Du er en skikkelig bad ass. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg vet Med mindre episoden av HIMYM er en som jeg har sett tusen ganger før, da legger jeg meg kl 12.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 It was funny, then it was not. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har nummeret ditt. Eplefe = unik og awesome. Jeg er smart nok til å ikke sosialisere med forumfolk utenfor forumet, så ja. Du er den eneste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Med mindre episoden av HIMYM er en som jeg har sett tusen ganger før, da legger jeg meg kl 12.. Ikke legge deg. Sitte oppe. Jeg har ikke spist kvelds enda og må vente til den er klar i ovnen. Trenger deg til å holde meg med selskap. Also: Photoshoptroll.com er genialt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Ikke legge deg. Sitte oppe. Jeg har ikke spist kvelds enda og må vente til den er klar i ovnen. Trenger deg til å holde meg med selskap. Men jeg prøver jo å ikke snu døgnet selv om jeg ikke har forelesninger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Men jeg sover jo dårlig for tida. Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Men jeg sover jo dårlig for tida. Hva skal jeg gjøre da? Bli moderator på et sted alle hater deg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Men jeg sover jo dårlig for tida. Hva skal jeg gjøre da? Jeg har hørt rykter om ting folk kan gjøre for at det skal bli enklere å sove. Kan dessverre ikke hjelpe deg med det. Men er du trøtt da? Prøv å fokuser bare på pusten din når du skal sove, hvis du tenker "pust inn, pust ut" så kan du ikke tenke på andre ting som holder deg våken ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Bli moderator på et sted alle hater deg Problemet er at jeg er universelt elsket. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Muligheten til å ta et kjempevarmt bad, eller gjøre noe som er fysisk anstrengende? Trene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg