Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Win. Jeg ler meg skakk av gamle læreres historier. Fantastisk.

Vært på fylla med de også nå da?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når skal du til Amsterdam?

Drar tidlig neste tirsdag. Lander på Schipol i 8-tiden. Blir til lørdagen, natt til søndagen.

Sikker på at det ikke er der du skal ta av fra...? Ta av... Skjønner? :lol: Hæ? Hæææ? Ta av, høhøhø. I Amster damster liksom :dribble:

Lenke til kommentar

Du er gammel.

Ja. Husker ikke hvilket år det var. Jeg tror jeg var sånn 12 eller noe.

Sikker på at det ikke er der du skal ta av fra...? Ta av... Skjønner? :lol: Hæ? Hæææ? Ta av, høhøhø. I Amster damster liksom :dribble:

Jeg skal nok ta av på coffeshops om de ikke er for nøye med de nye reglene. Men jeg tar ikke så av at jeg går på Showboat eller noe.
Lenke til kommentar

Noe jeg har gått glipp av, trodde ikke det var innført enda?

(Showboat?)

Den nederlandske høyesteretten avgjorde i forrige uke at Amsterdam ikke har rett til å gjøre unntak fra regelen om at kun de som er bosatt i Nederland kan benytte seg av coffeshops. OG at ordningen skal innføres der fra (sitat) "begynnelsen av mai".

Google showboat amsterdam for svaret på det siste.

Lenke til kommentar

Den nederlandske høyesteretten avgjorde i forrige uke at Amsterdam ikke har rett til å gjøre unntak fra regelen om at kun de som er bosatt i Nederland kan benytte seg av coffeshops. OG at ordningen skal innføres der fra (sitat) "begynnelsen av mai".

Så i Juni vil det ikke være mulig for turister å handle i coffeeshops?

Lenke til kommentar

Og jeg som skal nedover i juni.

Jaja... jeg overlever nok, men tenkte vel at er det et sted man skal gjøre noe dumt, så er det der som det ihvertfall ikke er (var) ulovlig + at man er ganske safe sånn mht. hva man faktisk får servert.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...