Gjest Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Win. Jeg ler meg skakk av gamle læreres historier. Fantastisk. Vært på fylla med de også nå da? Endret 1. mai 2012 av Gjest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Når skal du til Amsterdam? Drar tidlig neste tirsdag. Lander på Schipol i 8-tiden. Blir til lørdagen, natt til søndagen. Endret 1. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Når skal du til Amsterdam? Drar tidlig neste tirsdag. Lander på Schipol i 8-tiden. Blir til lørdagen, natt til søndagen. Sikker på at det ikke er der du skal ta av fra...? Ta av... Skjønner? Hæ? Hæææ? Ta av, høhøhø. I Amster damster liksom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Du er gammel. Ja. Husker ikke hvilket år det var. Jeg tror jeg var sånn 12 eller noe. Sikker på at det ikke er der du skal ta av fra...? Ta av... Skjønner? Hæ? Hæææ? Ta av, høhøhø. I Amster damster liksom Jeg skal nok ta av på coffeshops om de ikke er for nøye med de nye reglene. Men jeg tar ikke så av at jeg går på Showboat eller noe. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg skal nok ta av på coffeshops om de ikke er for nøye med de nye reglene. Men jeg tar ikke så av at jeg går på Showboat eller noe. Noe jeg har gått glipp av, trodde ikke det var innført enda? (Showboat?) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Noe jeg har gått glipp av, trodde ikke det var innført enda? (Showboat?) Den nederlandske høyesteretten avgjorde i forrige uke at Amsterdam ikke har rett til å gjøre unntak fra regelen om at kun de som er bosatt i Nederland kan benytte seg av coffeshops. OG at ordningen skal innføres der fra (sitat) "begynnelsen av mai".Google showboat amsterdam for svaret på det siste. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Tsjekkia som er the shit om man er narkoturist. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Tsjekkia som er the shit om man er narkoturist. Narkoturist er man om man drar for å knarke. Jeg drar for opplevelsens skyld. But when in Rome etc... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Den nederlandske høyesteretten avgjorde i forrige uke at Amsterdam ikke har rett til å gjøre unntak fra regelen om at kun de som er bosatt i Nederland kan benytte seg av coffeshops. OG at ordningen skal innføres der fra (sitat) "begynnelsen av mai". Google showboat amsterdam for svaret på det siste. Så i Juni vil det ikke være mulig for turister å handle i coffeeshops? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Den nederlandske høyesteretten avgjorde i forrige uke at Amsterdam ikke har rett til å gjøre unntak fra regelen om at kun de som er bosatt i Nederland kan benytte seg av coffeshops. OG at ordningen skal innføres der fra (sitat) "begynnelsen av mai". Google showboat amsterdam for svaret på det siste. Og jeg som skal nedover i juni. Jaja... jeg overlever nok, men tenkte vel at er det et sted man skal gjøre noe dumt, så er det der som det ihvertfall ikke er (var) ulovlig + at man er ganske safe sånn mht. hva man faktisk får servert. Endret 1. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det spørs hvor keene de er på å overholde det da. Spesielt i begynnelsen. Så i Juni vil det ikke være mulig for turister å handle i coffeeshops? I teorien, nei. I praksis, taim vill sjåv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 <---- Har sett den live i Spektrum. Misunnelsen renner ut av porene mine. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Showboat hørtes jo hyggelig ut det da Sånn annet enn at klientellet ofc. er en generasjon for gammel for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 En enkel måte å gjøre det på er å snakke nederlandsk til alle kundene i kaffesjappa. Turister snakker engelsk, aka får de ikke servert hasjkaker og sånn skit. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Tips for å lære seg nederlandsk på et par uker? Da snakker man arbeid for å dra på coffeeshops. Endret 1. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Du er gammel. Ja. Husker ikke hvilket år det var. Jeg tror jeg var sånn 12 eller noe. Det var i 92. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det var i 92. Da bomma jeg ikke med mer enn ett år. Ikke gæli til å være en gammal kar. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Heia. Jeg er så saltsjuk Trenger potetgull!! Men ikke før lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg