edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det Zelda-spillet er helt fantastisk. Husker når jeg og en gammel venn spilte det mange timer dagen en sommerferie. Var stort å få det digre steinsverdet ja Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 HL2 er helt forferdelig.....skummelt å spille.. husker jeg pleide å skru av alle lysene og kjøre opp lyden på VEELDIG HØYT! Bedre enn noen skrekkfilm Det ser ut til å være en utbredt mening på forumet, men jeg kan ikke begripe hvorfor. I beste fall var det litt skummelt til et førstepersons actionspill å være. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Bedre sent en aldri. Gled deg til Portal Holder på med TF2 nå. Det ser genialt ut Nei nei...P O R T A L! HL2 er helt forferdelig.....skummelt å spille.. husker jeg pleide å skru av alle lysene og kjøre opp lyden på VEELDIG HØYT! Bedre enn noen skrekkfilm Da har ikke du spilt F.E.A.R. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 HL2 er helt forferdelig.....skummelt å spille.. husker jeg pleide å skru av alle lysene og kjøre opp lyden på VEELDIG HØYT! Bedre enn noen skrekkfilm Det ser ut til å være en utbredt mening på forumet, men jeg kan ikke begripe hvorfor. I beste fall var det litt skummelt til et førstepersons actionspill å være. Jeg har ikke spilt hl2, men jeg har spilt fear. Det er et ganske creepy spill Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Bedre sent en aldri. Gled deg til Portal Holder på med TF2 nå. Det ser genialt ut Nei nei...P O R T A L! HL2 er helt forferdelig.....skummelt å spille.. husker jeg pleide å skru av alle lysene og kjøre opp lyden på VEELDIG HØYT! Bedre enn noen skrekkfilm Da har ikke du spilt F.E.A.R. Portal er neste i rekken Skumleste spillet jeg har runda er forøvrig Doom 3. Jeg var skvetten LENGE etter det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ganske creepy? Fack, når hun jenta poppet opp ifra den plassen der jeg skulle gå ned den stigen...jeg klarte faen ikke å spille videre på noen mnd..holdt på å tisse på meg der jeg satt! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Bedre sent en aldri. Gled deg til Portal Holder på med TF2 nå. Det ser genialt ut Nei nei...P O R T A L! HL2 er helt forferdelig.....skummelt å spille.. husker jeg pleide å skru av alle lysene og kjøre opp lyden på VEELDIG HØYT! Bedre enn noen skrekkfilm Da har ikke du spilt F.E.A.R. F.E.A.R er bare elsk. Nye nå som heter Persus Mandate i undergrunnen. Spooky Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ingenting slår fryken jeg følte første gang jeg så "uglene" på supermario (første mario til første nintendo) 6 år gammel og ble visst ivredd har jeg blitt fortalt.. men det er jo 18 år siden da.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ganske creepy? Fack, når hun jenta poppet opp ifra den plassen der jeg skulle gå ned den stigen...jeg klarte faen ikke å spille videre på noen mnd..holdt på å tisse på meg der jeg satt! Kudos for honesty. ...kanskje stjel noen adult-diapers fra jobben? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Skummleste spillet EVER er og blir AvP(alien versios predator) Doom3 var litt skummelt,hl2 var bare tja Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ingenting slår fryken jeg følte første gang jeg så "uglene" på supermario (første mario til første nintendo) 6 år gammel og ble visst ivredd har jeg blitt fortalt.. men det er jo 18 år siden da.. Satt med hjertet i halsen når jeg spilte et eller annet Mario-spill på Super Nintendoen til et søskenbarn av meg jeg og. Når man dro ned i det grønne røret til den banen med svart bakgrunn. Det var skummelt, det! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det Zelda-spillet er helt fantastisk. Husker når jeg og en gammel venn spilte det mange timer dagen en sommerferie. Var stort å få det digre steinsverdet ja Jeg vil si at det er det beste spillet som noen gang har kommet, det er virkelig en klassiker Lengden på spillet er bra Graffiken er bra (sånn til å være fra 1997) Historien er bra Egentlig er alt bra det spillet kommer alltid til å være høyt elsket hos meg Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Synes sombiene i Ocarina Of Tim er skumle jeg og egentlig hele Shadow Temple. Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ingenting slår fryken jeg følte første gang jeg så "uglene" på supermario (første mario til første nintendo) 6 år gammel og ble visst ivredd har jeg blitt fortalt.. men det er jo 18 år siden da.. Satt med hjertet i halsen når jeg spilte et eller annet Mario-spill på Super Nintendoen til et søskenbarn av meg jeg og. Når man dro ned i det grønne røret til den banen med svart bakgrunn. Det var skummelt, det! Haha, ja.. for ikke å snakke om når skilpaddeskallene begynte å fly tundtomkring! For en traumatisk barndom ... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ganske creepy? Fack, når hun jenta poppet opp ifra den plassen der jeg skulle gå ned den stigen...jeg klarte faen ikke å spille videre på noen mnd..holdt på å tisse på meg der jeg satt! Haha, ja da fikk jeg bare lyst til å løpe min vei! :'< Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg vil si at det er det beste spillet som noen gang har kommet, det er virkelig en klassiker Lengden på spillet er bra Graffiken er bra (sånn til å være fra 1997) Historien er bra Egentlig er alt bra det spillet kommer alltid til å være høyt elsket hos meg Følelsen man sitter med når man spiller det, selv på *host*PC*/host* er jo helt fantastisk. Tror det har med barndomsminnene jeg sitter med fra 97-98 med nintendo 64'n'shit Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå har jeg bestilt en ny pc Bærbar, sådan. Så kan man spille WoW overalt x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ganske creepy? Fack, når hun jenta poppet opp ifra den plassen der jeg skulle gå ned den stigen...jeg klarte faen ikke å spille videre på noen mnd..holdt på å tisse på meg der jeg satt! Kudos for honesty. ...kanskje stjel noen adult-diapers fra jobben? Haha, nei takk...tror jeg klarer meg godt uten Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå har jeg bestilt en ny pc Bærbar, sådan. Så kan man spille WoW overalt x) digg for deg! Åssn laptop da? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ja for de edderkoppene med fjes på ryggen er bare sååå skumle ^^ Djeeez, var ikke de som var skumle. Ikke veldig hvertfall. Det var forøvrig ikke enkelttingene som gjorde OOT skummelt, det var helheten. Den creepy musikken, de creepy miljøene og følelsen av ikke helt å vite hvor man er. Men det mest creepy i OOT må være første hovedboss i det store dekutreet. Ekle, gigantiske edderkopp-lignenede monsteret som kryper rundt på veggene og i taket i den bekmørke hulen nederst i treet. Virkelig creepy når du står stille og prøver å høre hvor monsteret er. Så snur du deg sakte og ser ut i den mørke luften. Og plutselig åpner et gigantisk gult øye seg rett foran deg. Like før jeg holdt på å få hjertestopp. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg