Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Var det en iPhone med HEEEEEEEEEEELE livet ditt den på liksom? Den som kommer med den telefonen til meg får 2000,-. Du er blitt stygg, bare se på bilde ditt FAG Jeg gir Domo'kun over til deg, nå er det ditt ansvar å ta vare på han. Mat, skifte bleier og blowjobs. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Var det en iPhone med HEEEEEEEEEEELE livet ditt den på liksom? Den som kommer med den telefonen til meg får 2000,-. Du er blitt stygg, bare se på bilde ditt FAG Jeg gir Domo'kun over til deg, nå er det ditt ansvar å ta vare på han. Mat, skifte bleier og blowjobs. 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Did you have buttseckz? Jeg våknet alene med undertøy og klokke på. Nei, jeg hadde ikke buttseckz. Var det en iPhone med HEEEEEEEEEEELE livet ditt den på liksom? JA OMG. e: Med rosa deksel!!!!! Endret 1. mai 2012 av idzl Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Haha, åh gud. Ble en bra morgen uansett ^^ Jeg våknet alene med undertøy og klokke på. Nei, jeg hadde ikke buttseckz. Så gjerningsmannen har skjult sine spor. Ser ut som jeg har trent han opp bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Frokostlunsj: iste, toast, croissant og røyk. Ikke den verste jobblunsjen jeg har hatt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jenter og mobiltelefoner på fylla. Enten så mister de den hele tiden, eller så skal de hele tiden ringe en eller annen på fylla, gjerne midt i en samtale. :nei2: Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Så gjerningsmannen har skjult sine spor. Ser ut som jeg har trent han opp bra. Det tror jeg også. Jenter og mobiltelefoner på fylla. Enten så mister de den hele tiden, eller så skal de hele tiden ringe en eller annen på fylla, gjerne midt i en samtale. :nei2: Ringte jeg noen når jeg snakket med deg i går? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Uffda. Men man skal våkne opp med litt blåmerker dagen derpa. Blir alltid skuffa hvis jeg ikke har klart å skaffe meg noen kule blåmerker eller sår. Det ser litt bad-ass ut, men det er jo så unødvendig. Hater å slå meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det kjipe med sol ute er at når man åpner persiennene ser man hvor støvete det er rundt om kring. Og hvor mye dritt som faktisk er på PC-skjermen og tastaturet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Ringte jeg noen når jeg snakket med deg i går? Jada, og tvang meg til å snakke med en dude som lata som han var en av karene i olsenbanden Endret 1. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Heldigvis slutt på at skjermen trekker til seg støv på skjermflaten etter at flatskjermer kom Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jada, og tvang meg til å snakke med en dude som lata som han var en av karene i olsenbanden Slutt da, jeg begynner å tro at vi møttes i går. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Norge er lite, sjansen er faktisk ganske stor for at vi traff hverandre i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Rip Alexander Dale Oen. Jævla trist. Endret 1. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvil i fred Alexander Dale Oen Ganske sjokkerende. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hvordan skjer det, en 26 åring som bare dør mens han står i dusjen? Endret 1. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvordan skjer det, en 26 åring som bare dør mens han står i dusjen? Ofte når så unge folk dør er det hjerneblødning, som kan gå i familien. Er dog ingen vits å spekulere i denne saken siden det kan være så mangt. Får sikkert vite det om en stund eller noen dager. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Rip Alexander Dale Oen. Jævla trist. Noe av det sterkeste øyeblikket i sportsverden jeg har sett var da han vant gull i VM 25. Juli i fjor og gråt på seierspallen og "dedikerte" denne seieren til hele Norge. Rett etter terroren. Det var helt sykt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg