Eplefe Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Voksne, friske mennesker skal ikke trenge mer enn 6,5-7 timers søvn. Altså, så lenge de får god søvn. Sover du dårlig trenger du mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Alkohol gjør at man sover mye dårligere, så det er ikke så rart smurfen. Så man sover lengre, men med dårligere kvalitet, eller bare det at man sover lettere? Jeg er fortsatt skeptisk til hvor mye påvirkning 5-6 øl har på kroppen, men jeg drakk jo en White Russian mens jeg venta på at folka ved bordet sku bli ferdig med å preike sånn at vi kunne stikke på en bar for å drikke. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kilde? Jeg er trøtt selv om jeg har sovet i 7 timer :\ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Søvn er for pyser og homofile. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er trøtt selv om jeg har sovet i 7 timer :\ Right. Hvordan skal jeg sove lengre da? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Akkurat 8 timer med søvn, perfekt. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 HEI. HELDIGVIS det eneste jeg rakk å skrive før pc'en døde. Jeg har helt sikkert enda promille og blåmerker over alt. vellykket natt til 1.mai? Nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Aww, ikke vellykka? Det er ikke noe særlig. Min var svært vellykket. Jeg sov meg gjennom den. Tegn på en god natt. Og søndagens lasagne til frokost gjør seg utmerket! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 HEI. HELDIGVIS det eneste jeg rakk å skrive før pc'en døde. Jeg har helt sikkert enda promille og blåmerker over alt. vellykket natt til 1.mai? Nei. Slik går det når man ikke begrenser alkoholinntaket og hva man gjør når man er beruset. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 kjekt å begynne å hoste til man brekker seg så snart man legger hodet på puta. Tror jeg stikker på legevakta jeg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg føler meg fortsatt trett og jævlig, men det tror jeg kan ha noe med det at jeg var våken i 32,5 timer før jeg la meg, og helte i meg øl på øl på øl på øl på øl på Kieglekroa. Å, var du ute og drakk i går? Jeg fikk ikke med meg det, du skrev jo absolutt ingenting om det på Facebook Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 kjekt å begynne å hoste til man brekker seg så snart man legger hodet på puta. Tror jeg stikker på legevakta jeg God bedring. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Slik går det når man ikke begrenser alkoholinntaket og hva man gjør når man er beruset. Jeg hadde heller ingen intensjon om å begrense alkoholinntaket. Jeg endte jo selvfølgelig opp sanseløs drita og ble nekta inngang på utestedet, jeg mistet også telefonen min. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 HELDIGVIS det eneste jeg rakk å skrive før pc'en døde. Jeg har helt sikkert enda promille og blåmerker over alt. vellykket natt til 1.mai? Nei. Uffda. Men man skal våkne opp med litt blåmerker dagen derpa. Blir alltid skuffa hvis jeg ikke har klart å skaffe meg noen kule blåmerker eller sår. Og søndagens lasagne til frokost gjør seg utmerket! Lasagne til frokost her og Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 kjekt å begynne å hoste til man brekker seg så snart man legger hodet på puta. Tror jeg stikker på legevakta jeg God bedring. Takk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Slik går det når man ikke begrenser alkoholinntaket og hva man gjør når man er beruset. Jeg hadde heller ingen intensjon om å begrense alkoholinntaket. Jeg endte jo selvfølgelig opp sanseløs drita og ble nekta inngang på utestedet, jeg mistet også telefonen min. Did you have buttseckz? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Slik går det når man ikke begrenser alkoholinntaket og hva man gjør når man er beruset. Jeg hadde heller ingen intensjon om å begrense alkoholinntaket. Jeg endte jo selvfølgelig opp sanseløs drita og ble nekta inngang på utestedet, jeg mistet også telefonen min. Var det en iPhone med HEEEEEEEEEEELE livet ditt den på liksom? Endret 1. mai 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Var det en iPhone med HEEEEEEEEEEELE livet ditt den på liksom? Den som kommer med den telefonen til meg får 2000,-. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Var det en iPhone med HEEEEEEEEEEELE livet ditt den på liksom? Den som kommer med den telefonen til meg får 2000,-. Du er blitt stygg, bare se på bilde ditt FAG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg