Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alkohol gjør at man sover mye dårligere, så det er ikke så rart smurfen.

Så man sover lengre, men med dårligere kvalitet, eller bare det at man sover lettere?

Jeg er fortsatt skeptisk til hvor mye påvirkning 5-6 øl har på kroppen, men jeg drakk jo en White Russian mens jeg venta på at folka ved bordet sku bli ferdig med å preike sånn at vi kunne stikke på en bar for å drikke. :p

Lenke til kommentar

HEI.

HELDIGVIS det eneste jeg rakk å skrive før pc'en døde. Jeg har helt sikkert enda promille og blåmerker over alt. vellykket natt til 1.mai? Nei.

Slik går det når man ikke begrenser alkoholinntaket og hva man gjør når man er beruset.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg fortsatt trett og jævlig, men det tror jeg kan ha noe med det at jeg var våken i 32,5 timer før jeg la meg, og helte i meg øl på øl på øl på øl på øl på Kieglekroa. :p

Å, var du ute og drakk i går? Jeg fikk ikke med meg det, du skrev jo absolutt ingenting om det på Facebook :tease:

Lenke til kommentar

Slik går det når man ikke begrenser alkoholinntaket og hva man gjør når man er beruset.

Jeg hadde heller ingen intensjon om å begrense alkoholinntaket. Jeg endte jo selvfølgelig opp sanseløs drita og ble nekta inngang på utestedet, jeg mistet også telefonen min.

Lenke til kommentar

HELDIGVIS det eneste jeg rakk å skrive før pc'en døde. Jeg har helt sikkert enda promille og blåmerker over alt. vellykket natt til 1.mai? Nei.

Uffda. Men man skal våkne opp med litt blåmerker dagen derpa. Blir alltid skuffa hvis jeg ikke har klart å skaffe meg noen kule blåmerker eller sår.

Og søndagens lasagne til frokost gjør seg utmerket!

Lasagne til frokost her og :D

Lenke til kommentar

Jeg hadde heller ingen intensjon om å begrense alkoholinntaket. Jeg endte jo selvfølgelig opp sanseløs drita og ble nekta inngang på utestedet, jeg mistet også telefonen min.

Did you have buttseckz?

Lenke til kommentar

Var det en iPhone med HEEEEEEEEEEELE livet ditt den på liksom?

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...