L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har funnet ut at heretter skal jeg sove når jeg trenger det og ikke følge noen som helst klokke annet enn mitt eget hodet. Prosjekt Søvn er avblåst. Det er ikke akkurat som jeg har en jobb å gå til uansett. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Er utesteder som brunpuber åpent idag ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg ser ikke noen grunn til at de ikke skal være åpne Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Flotte greier får ta turen utover og sjekke etterpå da , om det blir bomtur har jeg noe hjemme her og. Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 god morgen, viste dere at punkbuster er noe dritt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Punkbuster er et resultat av ti tusen apekatter som dundret løs på tastaturet i to timer. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 I wonder , hvor kommer dette fra ? apekatter på tastatur ( eller skrivemaskin ) hvem nevnte dette først i verden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Infinite_monkey_theorem Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Heihei. Så fantastisk å våkne helt uthvilt i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg også. La meg 0130, opp igjen nå etter å ha lest en times tid i Retro Gamer Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er trøtt selv om jeg har sovet i 7 timer :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvem av dere kule katter skal på Sleep (konsert) neste helg? JeeEeEeg! X---D Noen fler? Datasmurf, Necrologo Proctolamedor, Slimda?! BLI MED DA VEL ;) Eller hedvig? <4 Aldri hørt om, men tviler uansett på det, da jeg antar det er i hovedstaden eller rundt der. Neste helg skal jeg sannsynligvis ut til bestemor for å heie på pappa når han deltar i et sykkelritt. Heihei. Så fantastisk å våkne helt uthvilt i dag. Kan ikke si det samme. Våkna for en time siden etter ti timer søvn. Jeg føler meg fortsatt trett og jævlig, men det tror jeg kan ha noe med det at jeg var våken i 32,5 timer før jeg la meg, og helte i meg øl på øl på øl på øl på øl på Kieglekroa. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er trøtt selv om jeg har sovet i 7 timer :\ Kan være fordi 7 tiimer som regel ikke er nok... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Alkohol gjør at man sover mye dårligere, så det er ikke så rart smurfen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er trøtt selv om jeg har sovet i 7 timer :\ Kan være fordi 7 tiimer som regel ikke er nok... Kilde? Jeg får sjeldent sove mer enn 6-7 timer. Selv om jeg har fri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg