LithitiumS Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 sulphur@ La meg spesifisere. Det er en møc. Spesifisere hva? Furmark fungerer ikke på mac. Hadde det fungert hadde den nok knelt på sekundet. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jannecke B. fra Trondheim ringer meg fordi hun ikke har telefonen på tastelås >< Ellers går det i Supermario på emulator - som faktisk kan være skummelt :s Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jannecke B. fra Trondheim ringer meg fordi hun ikke har telefonen på tastelås >< Ellers går det i Supermario på emulator - som faktisk kan være skummelt :s supermario 64 vel? prøv også banjo tooie , morro det også Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Jannecke B. fra Trondheim ringer meg fordi hun ikke har telefonen på tastelås &--#62;&--#60; Ellers går det i Supermario på emulator - som faktisk kan være skummelt :s supermario 64 vel? prøv også banjo tooie , morro det også Jupp 64, fikk ikke nintendo da jeg var liten Endret 30. april 2012 av Itek Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 den er grei, jeg er nok mere en outsider delux, men jeg liker meg litt sånn. jeg tror bare du er redd for meg. kom igjen a! vil du ikke kose litt? Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) den er grei, jeg er nok mere en outsider delux, men jeg liker meg litt sånn. jeg tror bare du er redd for meg. kom igjen a! vil du ikke kose litt? kom hit så skal jeg gi deg kos jeg... Jannecke B. fra Trondheim ringer meg fordi hun ikke har telefonen på tastelås &--#62;&--#60; Ellers går det i Supermario på emulator - som faktisk kan være skummelt :s supermario 64 vel? prøv også banjo tooie , morro det også Jupp 64, fikk ikke nintendo da jeg var liten da har vi en ting til felles, kjøpte en i 09 med brødrene mine jeg. den kvelda rimlig fort NEI!!! viser seg at en jeg har sendt en melding til en jeg drev på med klarer jeg ro meg i land nå? hu er fin og grei og sånt, men ho blir utrolig bitchy av og til + at hu liksom flørter med alle så jeg gjorde det slutt - æææ.... redd meg! Endret 30. april 2012 av settings Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å nei duh! Ikke så fort. Hva hvis du faktisk får meg, vil du respektere meg etterpå da? Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å nei duh! Ikke så fort. Hva hvis du faktisk får meg, vil du respektere meg etterpå da? vil da tro det, så lenge du ikke er helt håpløs. etter andre tanke og en titt på profilen din, GET LOST...(med mindre du juger der da) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Furmark fungerer ikke på mac. Hadde det fungert hadde den nok knelt på sekundet. Mac.... Jaja... Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) jada, der klikka eksen i vinkel finnes det egentlig snille måter og slå opp på? ikke gidd svar, orker ikke den diskusjonen nå, men ettersom den er posta, og jeg ba folk ikke svare blir det sikkert diskusjon... nå hater ho meg Endret 30. april 2012 av settings Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å nei duh! Ikke så fort. Hva hvis du faktisk får meg, vil du respektere meg etterpå da? Nei, faggot. nå hater ho meg Vi hater deg også. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å nei duh! Ikke så fort. Hva hvis du faktisk får meg, vil du respektere meg etterpå da? Nei, faggot. nå hater ho meg Vi hater deg også. så fint så balthier842 veier 54,431 kg? http://nn.wikipedia.org/wiki/Faggot Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ja, han er en " twink". Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) hva i helvete er logikken til jenter? ber meg dra til helvete og sier jeg skla slette ho. så blokker jeg ho på skype, brått så kommer ho på face og sier jeg ikke skal gjøre det. er det mulig og få et klart svar? Faen heller, jeg dør jomfru Endret 30. april 2012 av settings Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Joa, en gang i livet må en vel ta hintet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ustabile, gærne folk er gærne om de er jenter eller gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg