Gjest Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 ja den er sykt fet ass Xddd Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Hvem av dere kule katter skal på Sleep (konsert) neste helg? JeeEeEeg! X---D Noen fler? Datasmurf, Necrologo Proctolamedor, Slimda?! BLI MED DA VEL ;) Eller hedvig? <4 Endret 30. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hva er det? Ikke at jeg skal. Hmm, kjeder meg igjen. Tror det blir ny gåtur. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 *kremt* hei allesammen, hvordan går det med dere i dag? Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 jo takk bare bra, vurderte og spørre om det var plass i en av bilene til halden, men gadd ikke. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 lurer på om jeg skal beholde visningsnavnet jeg har nå eller bytte tilbake til Crazyjoey som jeg hadde før. er det ikke fyfy og bytte støtt og stadig? mener ihvertfall jeg Er det så fyfy? Lenge sia jeg bytta nå tror jeg Lenke til kommentar
2ore Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvem av dere kule katter skal på Sleep (konsert) neste helg? JeeEeEeg! X---D Noen fler? Datasmurf, Necrologo Proctolamedor, Slimda?! BLI MED DA VEL ;) Eller hedvig? <4 hahahahaha digger rekkefølgen du leser op de du vil ha med. bros before hoes!! Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 lurer på om jeg skal beholde visningsnavnet jeg har nå eller bytte tilbake til Crazyjoey som jeg hadde før. er det ikke fyfy og bytte støtt og stadig? mener ihvertfall jeg Er det så fyfy? Lenge sia jeg bytta nå tror jeg Ja det er fyfy, du bytta navn en gang og avatar to ganger i januar. nå får du knuse lysten til å bytte Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 hahahahaha digger rekkefølgen du leser op de du vil ha med. bros before hoes!! Ehey! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 sulphur@ La meg spesifisere. Det er en møc. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 jo takk bare bra, vurderte og spørre om det var plass i en av bilene til halden, men gadd ikke. Her har vi en storsjarmør, ser jeg. Du kan ikke få sitte på med meg, for jeg skal ikke til Halden. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 den er grei, jeg er nok mere en outsider delux, men jeg liker meg litt sånn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 sulphur@ La meg spesifisere. Det er en møc. Spesifisere hva? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 lurer på om jeg skal beholde visningsnavnet jeg har nå eller bytte tilbake til Crazyjoey som jeg hadde før. er det ikke fyfy og bytte støtt og stadig? mener ihvertfall jeg Er det så fyfy? Lenge sia jeg bytta nå tror jeg Ja det er fyfy, du bytta navn en gang og avatar to ganger i januar. nå får du knuse lysten til å bytte Ok, dropper å bytte visningsnavn da, men får vel bytte avatar istedet Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Rødvin, min gode venn i tre sekunder håpa jeg at vida tok en ny fyllekule, men så så jeg avataren / da er det og analysere ditt innlegg. kan tolkes som at rødvin er svaret og at jeg er din gode venn. Eventuelt at rødvin er din gode venn. da jeg enda ikke har smakt rødvin kan jeg ikke utale meg om det er svaret lurer på om jeg skal beholde visningsnavnet jeg har nå eller bytte tilbake til Crazyjoey som jeg hadde før. er det ikke fyfy og bytte støtt og stadig? mener ihvertfall jeg Er det så fyfy? Lenge sia jeg bytta nå tror jeg Ja det er fyfy, du bytta navn en gang og avatar to ganger i januar. nå får du knuse lysten til å bytte Ok, dropper å bytte visningsnavn da, men får vel bytte avatar istedet NEI NEI NEI Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg tenkte vel at rødvin er min venn, men siden jeg føler meg litt grei i dag så kan du få innpass du og. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg tenkte vel at rødvin er min venn, men siden jeg føler meg litt grei i dag så kan du få innpass du og. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Men vinen deler jeg ikke Du bør forresten begynne å smake. De fleste trenger vel dog litt tid å venne seg til den, greit å starte med noe som har litt lett og frisk smak. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 eneste vin jeg har smakt var noe møk, blå-svart og smakte dritt. men er altids åpen for noe nytt, går mer i øl og sider hvis jeg skal drikke noe (og selfølgelig ikke alkohol som jeg kan kjøpe selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg