Sexylubb1 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 I don't do English football. Det er jo mye bedre enn norsk fotball! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er så kaldt på rommet mitt nå, nå som jeg kun har en læppis. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 trenger vel ikke lage platene selv? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvorfor ikke? Broren min sier at jeg ikke får lov til å ligge med administratorer før jeg er ferdig med barneskolen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Powernap nå eller i bilen? Kaffe Blir ikke noe mer våken av sånt, dessuten er det mer vannlatende enn øl. Jeg har tvunget i meg mang en kopp i dag. Platene er lov å jukse med og kjøpe ferdig. Holder å lage sausen fra bunn av. Var en som postet en oppskrift i forrige uke. Tror det var b-real. Var det ikke Runar? e: Jo, det var det. Endret 30. april 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Var det ikke Runar? Ordet "tror" innebærer at det er rom for tvil. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Platene er lov å jukse med og kjøpe ferdig. Holder å lage sausen fra bunn av. Var en som postet en oppskrift i forrige uke. Tror det var b-real. Åja, da er det jo egentlig null stress. Herregud du lager ikke lasagne fra kartong wtf. Det gjør man vel AKKURAT som man vil Knorr er godt ^^ 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Broren min sier at jeg ikke får lov til å ligge med administratorer før jeg er ferdig med barneskolen. Siden når bestemte broren din over deg? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det er jo mye bedre enn norsk fotball! Det er selvfølgelig mye bedre enn norsk fotball, teknisk sett. Men jeg har da ingen personlige forhold til noen engelske fotballklubber, eller tilhørighet til noen engelske byer. Som er det viktigste for meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Knorr sin er grei nok den, men jeg savner Findus' gamle lasagne. Har ikke funnet noen frossen-lasagne som kan måle seg med den enda ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 e: Jo, det var det. Thænkju. Knorr sin er grei nok den, men jeg savner Findus' gamle lasagne. Har ikke funnet noen frossen-lasagne som kan måle seg med den enda ... Neeei usj, frossenlasagne synes jeg ikke er noe godt da 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Frossenlasagne er som å kjøpe Fjordland sin julepakke med pinnekjøtt. Joda, det er strengt tatt pinnekjøtt, men det er faen meg bare så vidt. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Platene er lov å jukse med og kjøpe ferdig. Holder å lage sausen fra bunn av. Var en som postet en oppskrift i forrige uke. Tror det var b-real. Åja, da er det jo egentlig null stress. Herregud du lager ikke lasagne fra kartong wtf. Det gjør man vel AKKURAT som man vil Knorr er godt ^^ Hvis du sier det så Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Hvis du sier det så Åååå, gleder meg til mat... pøste nettopp på med massemassemasse ost. Er vel ferdig om ti min håper jeg. Endret 30. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg har spist nok frossen-lasagne til å vite at noen av dem klarer i det minste å få sausen rett, og om du bare pøser på med nok parmesan, så blir resten ganske greit også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Parmesan Kyllingkjøttboller blir jækla gode av litt parmesan i seg. Namnam. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det meste blir jævlig godt med litt parmesan i seg. Som f.eks. hasselback-poteter. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Knorr sin er grei nok den, men jeg savner Findus' gamle lasagne. Har ikke funnet noen frossen-lasagne som kan måle seg med den enda ... frossen lasagne? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Siden når bestemte broren din over deg? Fram til noen andre sender søknad om å overta bestemmelsesrett er jeg redd han har det privilegiet. For øvrig, en slik søknad kan sendes til [email protected]. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvor langt går egentlig en slik bestemmelsesrett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg