Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skal jeg snitte opp og se eller vil du se sporene i avføringen?

Jeg har vært på jobb i dag...så ja, jeg spiste ikke frokost.

Det er en dårlig unnskyldning. Jeg spiste frokost selv om jeg også var på jobb idag :p

Er ikke alle som er like glad i frokost.

Jeg spiste heller 4 posjoner med lapskaus senere på dagen så jeg klager ikke.

Genialt egentlig, gamlingene er så småspist at det er skremmende, så resten av maten blir kastet. "Kaster dere restene? Ja.. Vel da spiser jeg opp det som er til overs" :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel litt enig med skarstad, ganske tydelig målgruppe for nemi, men pytt sann, hun fant noe som fungere for henne og det er pinadø bra gjort =)

Jeg er trøøøøøøøøøøøøøøøt..

HAHAHAHAHAHAHAH...Lillebror synger Sweet child o mine...helt grusomt...sånn herming av Axl Rose sin skjærende stemme og brodern rævpuler det så jævlig :lol:

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Kjøpte selv Valve Source Pack eller hva den het, med HL: Source, HL2, HL2: E1-3, Portal, CS:S, DOD:S og TF2. Mange gode spill i den pakken ja. har bare spilt igjennom HL2 enda da. Var så jævlig skummelt i Ravenholm at jeg ikke var sikker på om jeg turte å spille videre med en gang. ^^

Lenke til kommentar
Kjøpte selv Valve Source Pack eller hva den het, med HL: Source, HL2, HL2: E1-3, Portal, CS:S, DOD:S og TF2. Mange gode spill i den pakken ja. har bare spilt igjennom HL2 enda da. Var så jævlig skummelt i Ravenholm at jeg ikke var sikker på om jeg turte å spille videre med en gang. ^^

HL2 er helt forferdelig.....skummelt å spille.. :)

husker jeg pleide å skru av alle lysene og kjøre opp lyden på VEELDIG HØYT!

Bedre enn noen skrekkfilm :)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke før mandag?
Fordi jeg vil ha det på skolepc-en, da pc-stolen vår er gått til helvete, og å sitte ubehagelig og spille i flere timer er uaktuelt. Jeg har steam-konto, liksom x)
OOoh, det har jeg runna(eller hva man nå sier)

Genial humor i portal, den robotstemmen er bare best :!:

...Hun har et navn, y'know. GlaDOS.
Lenke til kommentar
Nå skal det sies at jeg faktisk synes The Legend of Zelda: Ocarina of Time er skumlere enn Half-Life 2 da. For OOT er faktisk skikkelig creepy til tider. En helt unik stemning i det spillet.

Ja for de edderkoppene med fjes på ryggen er bare sååå skumle ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...