Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm..hva med nakenbading?

Her er mine føtter MED sokker. Jeg velger selv hvem av dere som får se nakenheten.

Søte føtter. Få se nakenheten! :p

Nakenbadeforumtreff kunne gått an det også forresten...

Vi kan kalle det en protest mot statens undertrykkelse av oss forumbrukere eller noe sånt noe. Er vi heldige havner vi tilogmed på TV :wee:

Har staten gjort noe ekstra ille mot oss forumbrukere? :p

Er ikke snakk om hva de har gjort mot oss.

Har de noen gang gjort noe for oss? DET er spørsmålet vi bør stille oss! :mad:

Lenke til kommentar
Har startet et lite prosjekt. Skal finne ut om jeg får krøller hvis jeg sparer lenge nok. Hadde krøller som smårolling. Tror nok jeg ender med skikkelig tjukt hår, alla afro, men det er verdt et forsøk. :)

Når håret mitt blir langt får jeg krøller. Jeg ser ut som en kjerring, så jeg holder det kort for tiden.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke å prøve å slenge meg på denne tard-diskusjonen, så jeg tror jeg skriver litt om norsk samtidslitteratur.

Hvor er egentlig Demille blitt av? Var hun ikke en an dronningene i SO6?

Forelsket?

Hun er borte, hun er så tard at vi andre ikke når henne opp til downs-knærne en gang,så hun ville ikke leke med oss.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke å prøve å slenge meg på denne tard-diskusjonen, så jeg tror jeg skriver litt om norsk samtidslitteratur.

oh.. ok det varm dumt, denne diskusjonen kunne virkelig ha trengt en vintermåne.

Lenke til kommentar

oh.. ok det varm dumt, denne diskusjonen kunne virkelig ha trengt en vintermåne.

I seriously doubt that :p

Lenke til kommentar

Her er mine føtter MED sokker. Jeg velger selv hvem av dere som får se nakenheten.

Kan se tydlige tendenser til nakenhet ved skillet mellom sokker og pysj. Isj, da, nakenbilder på offentlig forum, synes vi synker dypt nå.

Det er ingenting, snart får vi på oss kostymer og spammer med det Ö

Lenke til kommentar

Kan se tydlige tendenser til nakenhet ved skillet mellom sokker og pysj. Isj, da, nakenbilder på offentlig forum, synes vi synker dypt nå.

Oi, sabla. Nå som du nevnte det så ser jeg en liten hudflekk mellom sokken og pysjen på høyre fot. Dett er uakseptablet og skal rapporteres!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...