Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nei, nå har jeg slappa av lenge nok. Synes det er på tide med en liten powerwalk. Det er jo fantastisk vær ute og. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Selvfølgelig. Ingen som liker hår i maten, vel? Tja, jeg har aldri hatt noe problem med det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er dere alle 10 år i hodet?.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Jeg ble brått veldig, veldig sulten. Muligens en sammenheng med innlegget til Lars. Jeg er selværklert norgesmester i 100m grillspyd. Jeg lager også en epic hamburger av en annen verden. Ren karbonadeig (hadde laget min egen om jeg hadde kvern), blander i et egg, litt krydder og en pakke opphakket bacon. Deler farsen opp i to om jeg vil ha store burgere eller fire om jeg vil ha litt mer normale.Så tar jeg et burgerbrød og legger på tilbehør i følgende rekkefølge: brød ketchup og/eller bbq-saus syltet jalapeno eller fersk chilli løk tomatskive salat sprøstekt bacon stekt på svak varme over tid ost selve burgeren sprøstekt bacon stekt på svak varme over tid salat tomatskive løk syltet jalapeno eller fersk chilli ketchup og/eller bbq-saus brød Jeg kaller den for EpicBurger™. Lager den helst stor slik at en pakke karbonadedeig holder til kun to burgere. Endret 30. april 2012 av L4r5 en tomatskive for mye 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvor lenge får man kjøpt alkohol i dagligvareforretninger i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er dere alle 10 år i hodet?.... Jeg er mer 17 tror jeg. Kåt og hormonell og med begrenset evne til å gjøre en god risikoanalyse. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) L4r5 er helt klart 14-17år i hodet. Den er jeg med på. Min stemme. Min lapp. Min tommel i været og mer. EDIT: Er vel en moden 14åring selv. Men kan til tider drøye meg ut til en 70-åring. Endret 30. april 2012 av Maury 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) ^^ Eg likar deg. Minner meg om KG-diskusjonen der folk lurte på om det var muskler i kjøttdeigen eller om det var "rent kjøtt". Jeg blir nesten frista til å bli med i KG, men tror jeg hadde mistet vannvidden av alt det tåpelige som ble skrevet der. No shit, masse gamle kjerringer i overgangsalderen. "samboeren min er utendørs, HALP hva skal jeg gjøre? Er han utro?" Endret 30. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Trenger tips til hva jeg kan spise til middag i dag. NB! Jeg er en dårlig kokk, så noe enkelt er foretrukket. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Trenger tips til hva jeg kan spise til middag i dag. NB! Jeg er en dårlig kokk, så noe enkelt er foretrukket. Minimais, bønnespirer, løk, vannkastanjer og gulrøtter i skiver. Stek litt kylling- eller svinefilet og hell grønnsakene oppi panna på slutten. Kok nudler inntil. Server eventuelt med soyasaus. Kan opgså bruke litt fersk chilli oppi om du liker det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er dere alle 10 år i hodet?.... Start.no sier at jeg er 25, og som vi alle vet er start.no #1 innen psykologisk kartlegging. Sammen med test-applikasjonene på facebook, selvsagt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Er dere alle 10 år i hodet?.... Jeg er mer 17 tror jeg. Kåt og hormonell og med begrenset evne til å gjøre en god risikoanalyse. Sikker jobbanalyse eller risikoanalyse? Morsom du Vida... Endret 30. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Start.no sier at jeg er batman, men også at jeg er en løve. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Trenger tips til hva jeg kan spise til middag i dag. NB! Jeg er en dårlig kokk, så noe enkelt er foretrukket. biff! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 *mat* Du er min nye Gud. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Sikker jobbanalyse eller risikoanalyse? Risikoanalyse generelt. Men bare når jeg er på en opptur grunnet bipolaren min. Da blir det ofte sånn "Kjør på, det går helt sikkert bra." Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Morsom du Vida... Takk! Start.no anbefaler meg å bli komiker eller astronaut. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du er min nye Gud. Takk. Det er bare å stjele oppskriftene mine. De er stort sett blitt til via eksperimentering.Men eksperimentering er bare bra. Det er hvertfall det jeg prøver å overbevise dama mi om. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg fikk jobb til arbeidsuka i dag Jeg tok en tur ned og snakket med han som var ansvarlig for ansetting eller noe sånt, og da var det i boks. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du er min nye Gud. Du kan legge nøklene til leiligheten min under trappen! Fint om du er ute før fem. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg