Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble brått veldig, veldig sulten. Muligens en sammenheng med innlegget til Lars.

Jeg er selværklert norgesmester i 100m grillspyd. Jeg lager også en epic hamburger av en annen verden. Ren karbonadeig (hadde laget min egen om jeg hadde kvern), blander i et egg, litt krydder og en pakke opphakket bacon. Deler farsen opp i to om jeg vil ha store burgere eller fire om jeg vil ha litt mer normale.

Så tar jeg et burgerbrød og legger på tilbehør i følgende rekkefølge:

brød

ketchup og/eller bbq-saus

syltet jalapeno eller fersk chilli

løk

tomatskive

salat

sprøstekt bacon stekt på svak varme over tid

ost

selve burgeren

sprøstekt bacon stekt på svak varme over tid

salat

tomatskive

løk

syltet jalapeno eller fersk chilli

ketchup og/eller bbq-saus

brød

Jeg kaller den for EpicBurger™. Lager den helst stor slik at en pakke karbonadedeig holder til kun to burgere.

Endret av L4r5
en tomatskive for mye
  • Liker 1
Lenke til kommentar

^^ Eg likar deg.

Minner meg om KG-diskusjonen der folk lurte på om det var muskler i kjøttdeigen eller om det var "rent kjøtt".

Jeg blir nesten frista til å bli med i KG, men tror jeg hadde mistet vannvidden av alt det tåpelige som ble skrevet der.

No shit, masse gamle kjerringer i overgangsalderen.

"samboeren min er utendørs, HALP hva skal jeg gjøre? Er han utro?"

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Trenger tips til hva jeg kan spise til middag i dag. NB! Jeg er en dårlig kokk, så noe enkelt er foretrukket.

Minimais, bønnespirer, løk, vannkastanjer og gulrøtter i skiver. Stek litt kylling- eller svinefilet og hell grønnsakene oppi panna på slutten. Kok nudler inntil. Server eventuelt med soyasaus. Kan opgså bruke litt fersk chilli oppi om du liker det.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...