Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Slimda er ute og hinter til legningen sin igjen ser jeg. Selvfølgelig. Ingen som liker hår i maten, vel? Det er sjelden man ser ham ikke gjøre det. Dere er så sarte sjeler, så kan ikke overraske dere med å bryte fra mønsteret. Hvem som har skrevet? Kjøtt - Kald Feber, etter hva jeg kan se. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Da har jeg vært ute og filmet et intervju med russ. Det går nedover med trønder-russen i år, altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg tror jeg må høre mer på Kjøtt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Absolutt. Veldig mye bra fra sent 70 og tidlig 80 av norsk punk/post-punk, Kjøtt er nok noe av det beste fra den perioden. Sjekk også ut Fader War om du er interessert i hardcore e: En annen tekst av Kjøtt som passer i disse Breivik tider Massemorderen smilte til pressen da han ble dømt For noen uker sia var han et null, i dag er han berømt Han lå på et tak og skjøt i ro og mak alle barna som kom fra skolen Han ville ha et kick, og det tror jeg nok han fikk da han satt i den elektriske stolen All right! Endret 30. april 2012 av Vowels 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Kjøtt, husker bare Jeg vil bli som Jesus. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Kjøtt er så bra. Hjerte, hjerte. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg tror jeg må høre mer på Kjøtt. Skal gi deg kjøtt, jeg. 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) He he, det er min humor. Penis. e: Nå lasta jeg ned hele disko'n til Kjøtt på grunn av deg, vowels. Fettfettfett! Endret 30. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det blir feilaktig å kalle penis for "kjøtt", da det består av et svamplegeme, og ikke muskel, som kjøtt vanligvis består av(*). Uten blodet i svamplegemet, vil det også være et særdeles stusselig måltid, imotsening til en flott muskel. (*) vanligvis. "Kjøtt" kan også betegne andre kroppslige organer, men det er hovedsaklig brukt til muskelkjøtt. Kilder: Livet, universet og alt. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nå begynte jeg å gråte IRL. Jeg hater deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vel, da vil jeg at du skal lese tittelen min. Legg også merke til dobbeltbetydningen av "støtende". Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hva faen, har man sex med et svamplegeme? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det blir feilaktig å kalle penis for "kjøtt", da det består av et svamplegeme, og ikke muskel, som kjøtt vanligvis består av(*). Uten blodet i svamplegemet, vil det også være et særdeles stusselig måltid, imotsening til en flott muskel. Si hva du vil. L4r5 setter alltid pris på kjøttstykket mitt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hva faen, har man sex med et svamplegeme? Man dytter et svamplegeme inn i et annet svamplegeme, og sammen lager svamplegemene en celleklump som resulterer i en snørrvalp av et menneske. Si hva du vil. L4r5 setter alltid pris på kjøttstykket mitt. Med tanke på den lave mengden ekte kjøtt i kjøttstykket ditt, er jeg redd for at prisen kommer til å bli sterkt redusert. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det blir feilaktig å kalle penis for "kjøtt", da det består av et svamplegeme, og ikke muskel, som kjøtt vanligvis består av(*). Uten blodet i svamplegemet, vil det også være et særdeles stusselig måltid, imotsening til en flott muskel. (*) vanligvis. "Kjøtt" kan også betegne andre kroppslige organer, men det er hovedsaklig brukt til muskelkjøtt. Kilder: Livet, universet og alt. ^^ Eg likar deg. Minner meg om KG-diskusjonen der folk lurte på om det var muskler i kjøttdeigen eller om det var "rent kjøtt". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Skal gi deg kjøtt, jeg. Tusen takk. Jeg har planer om å grille i morra så det passer bra. Jeg tar en kilo ytrefilet av okse, en kilo sommerkoteletter, en kilo kyllingfilet og kanskje noen lammepølser. Marinade til kjøttet har jeg selv. Tenkte å lage grillspyd. Tomater, løk, sopp og paprika kan jeg kjøpe selv, men det var hyggelig av deg å tilby deg å spandere kjøttet hvertfall. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 ^^ Eg likar deg. Minner meg om KG-diskusjonen der folk lurte på om det var muskler i kjøttdeigen eller om det var "rent kjøtt". Jeg blir nesten frista til å bli med i KG, men tror jeg hadde mistet vannvidden av alt det tåpelige som ble skrevet der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 "Klippe, klippe," sa kjerringa. Blir mye klipping her jeg sitter med russefilmer også. Ikke direkte "Rocco og russen", men ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg ble brått veldig, veldig sulten. Muligens en sammenheng med innlegget til Lars. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ikke direkte "Rocco og russen", men ... Ikke direkte vil tilsi at det er lignende. Sjur og russen. Kan umulig bli dårligere enn Rocco og russen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg