Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Slimda er ute og hinter til legningen sin igjen ser jeg. :hmm:

Selvfølgelig. Ingen som liker hår i maten, vel?

Det er sjelden man ser ham ikke gjøre det.

Dere er så sarte sjeler, så kan ikke overraske dere med å bryte fra mønsteret.

Hvem som har skrevet?

Kjøtt - Kald Feber, etter hva jeg kan se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt. Veldig mye bra fra sent 70 og tidlig 80 av norsk punk/post-punk, Kjøtt er nok noe av det beste fra den perioden. Sjekk også ut Fader War om du er interessert i hardcore

e: En annen tekst av Kjøtt som passer i disse Breivik tider

Massemorderen smilte til pressen da han ble dømt

For noen uker sia var han et null, i dag er han berømt

Han lå på et tak og skjøt i ro og mak alle barna som kom fra skolen

Han ville ha et kick, og det tror jeg nok han fikk da han satt i den elektriske stolen

All right!

Endret av Vowels
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det blir feilaktig å kalle penis for "kjøtt", da det består av et svamplegeme, og ikke muskel, som kjøtt vanligvis består av(*). Uten blodet i svamplegemet, vil det også være et særdeles stusselig måltid, imotsening til en flott muskel.

(*) vanligvis. "Kjøtt" kan også betegne andre kroppslige organer, men det er hovedsaklig brukt til muskelkjøtt.

Kilder: Livet, universet og alt.

Lenke til kommentar

Det blir feilaktig å kalle penis for "kjøtt", da det består av et svamplegeme, og ikke muskel, som kjøtt vanligvis består av(*). Uten blodet i svamplegemet, vil det også være et særdeles stusselig måltid, imotsening til en flott muskel.

Si hva du vil. L4r5 setter alltid pris på kjøttstykket mitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen, har man sex med et svamplegeme?

Man dytter et svamplegeme inn i et annet svamplegeme, og sammen lager svamplegemene en celleklump som resulterer i en snørrvalp av et menneske.

Si hva du vil. L4r5 setter alltid pris på kjøttstykket mitt.

Med tanke på den lave mengden ekte kjøtt i kjøttstykket ditt, er jeg redd for at prisen kommer til å bli sterkt redusert.

slashing.gif

Lenke til kommentar

(*) vanligvis. "Kjøtt" kan også betegne andre kroppslige organer, men det er hovedsaklig brukt til muskelkjøtt.

Kilder: Livet, universet og alt.

^^ Eg likar deg.

Minner meg om KG-diskusjonen der folk lurte på om det var muskler i kjøttdeigen eller om det var "rent kjøtt".

Lenke til kommentar

Skal gi deg kjøtt, jeg. :ph34r:

Tusen takk. Jeg har planer om å grille i morra så det passer bra. Jeg tar en kilo ytrefilet av okse, en kilo sommerkoteletter, en kilo kyllingfilet og kanskje noen lammepølser. Marinade til kjøttet har jeg selv. Tenkte å lage grillspyd. Tomater, løk, sopp og paprika kan jeg kjøpe selv, men det var hyggelig av deg å tilby deg å spandere kjøttet hvertfall.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

^^ Eg likar deg.

Minner meg om KG-diskusjonen der folk lurte på om det var muskler i kjøttdeigen eller om det var "rent kjøtt".

Jeg blir nesten frista til å bli med i KG, men tror jeg hadde mistet vannvidden av alt det tåpelige som ble skrevet der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...