Spartapus Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det er ikke eneste plassen du er 12 år. Drøyt Slimda er ute og hinter til legningen sin igjen ser jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Slimda er ute og hinter til legningen sin igjen ser jeg. Det er sjelden man ser ham ikke gjøre det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg regner med at du skal finne fram flaska igjen ikveld? If so, holder jeg meg langt unna forumet denne gangen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg tenker å sippe en del rødvin mens jeg sikkert kommer til å sitte her i kveld. Men det har jeg vel gjort en del ganger før og uten at det har forandre personligheten min her nevneverdig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 If so, holder jeg meg langt unna forumet denne gangen. Dårlig Idé. Du kan evt. bare skrive alt direkte til meg, slik at jeg får sett det jeg også. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 I dag skal jeg drikke til jeg dør, omentrent. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 I dag skal jeg drikke til jeg dør, omentrent. Høres ut som en god idé. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 I dag skal jeg drikke til jeg dør, omentrent. Høres ut som en god idé. omtrent. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 I dag skal jeg drikke til jeg dør, omentrent. Høres ut som en god idé. omtrent. Takk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg synes også det er kult å drikke til jeg dør, omtrent. Med mindre jeg blir dårlig og må spy, da ønsker jeg likegreit å dø. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Karianne av gammel natur Men hennes vaner er kald kultur En skyhøy himmel - hun føler seg svimmel Hun har suget i kroppen og lever i kveld Hun er på topp, okey Biologi og moderne kjemi En sitrende kropp som aldri får nok - hun skjelver og faller og tror at hun flyr Karianne er et lyst-hotell Hun drømmer om en reise i en åpen tunnel - hun vil speile seg selv Jeg tror hun fryser i kveld En iskald nål mot brennende hud Karianne vil elske med Gud Hun har verden i sin hule hånd Hun har hele situasjonen under full kontroll Hun kjenner seg selv - hun får feber i kveld 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg klarer alltid å finne den perfekte balansen mellom brisen og fullstendig borte. Jeg er en mester i selvkontroll. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det pleier å gå en del år mellom hver gang jeg er full (avhenger av at noen er villig til å betale for det) og jeg er aldri vært så full at jeg er blitt syk. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg synes også det er kult å drikke til jeg dør, omtrent. Med mindre jeg blir dårlig og må spy, da ønsker jeg likegreit å dø. Jeg gjør det ikke fordi det er kult, men fordi det er sosialt akseptert. Hurra for russen! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg klarer alltid å finne den perfekte balansen mellom brisen og fullstendig borte. Jeg er en mester i selvkontroll. Samme. Klarer som regel å nå det perfekte punktet, og holde meg der. Fører til kjempemorsomme kvelder, som jeg husker dagen etter. Dritkjedelig å våkne med angst og ikke huske en dritt da. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg gjør det ikke fordi det er kult, men fordi det er sosialt akseptert. Hurra for russen! Du gjør det såklart for å utnytte stakkars små gutter også. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg gjør det ikke fordi det er kult, men fordi det er sosialt akseptert. Hurra for russen! Du gjør det såklart for å utnytte stakkars små gutter også. Ikke si det til noen da, det er hemmelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Karianne av gammel natur Men hennes vaner er kald kultur En skyhøy himmel - hun føler seg svimmel Hun har suget i kroppen og lever i kveld Hun er på topp, okey Biologi og moderne kjemi En sitrende kropp som aldri får nok - hun skjelver og faller og tror at hun flyr Karianne er et lyst-hotell Hun drømmer om en reise i en åpen tunnel - hun vil speile seg selv Jeg tror hun fryser i kveld En iskald nål mot brennende hud Karianne vil elske med Gud Hun har verden i sin hule hånd Hun har hele situasjonen under full kontroll Hun kjenner seg selv - hun får feber i kveld Hvem som har skrevet? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Hvem som har skrevet? Kjøtt - Kald Feber http://grooveshark.c...B8tt+Kald+feber e: Første vers En iskald nål mot levende hud Karianne vil snakke med Gud Hun skyter blå krystall i sjokkrosa blod Hun svever i høyden og føler seg stor Hun kjenner seg selv - hun har feber i kveld Endret 30. april 2012 av Vowels Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ikke si det til noen da, det er hemmelig. Greit det. Jeg er flink til å holde ting hemmelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg