Filmvenn Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Gi barna alkohol før onanien tar dem! 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hva skjer med at jeg ikke finner en eneste fest i kveld? Jaja, jeg har i hvertfall en flaske vin jeg kan kose meg med, for NÅ HAR JEG LEVERT EKSAMEN! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du er for gammel til å slippe inn på alle de festene som pågår (russefester). Men frykt ikke! Jeg kan bidra med selskap på skype! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du er for gammel til å slippe inn på alle de festene som pågår (russefester). Men frykt ikke! Jeg kan bidra med selskap på skype! Jeg er bare 12 år i hodet da Og yey Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Men frykt ikke! Jeg kan bidra med selskap på skype! Dette, sammen med tittelen din, var litt morsomt. Og veldig, veldig sant! 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg er bare 12 år i hodet da Og yey Det er ikke eneste plassen du er 12 år. Dette, sammen med tittelen din, var litt morsomt. Og veldig, veldig sant! Tittelen min er beundringsverdig, det er jeg helt enig i! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hva skjer med at jeg ikke finner en eneste fest i kveld? Jaja, jeg har i hvertfall en flaske vin jeg kan kose meg med, for NÅ HAR JEG LEVERT EKSAMEN! Du kan drikke med meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Og Dominic Deegans oppdatering var WIN! /webcomicgeek Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det er ikke eneste plassen du er 12 år. Drøyt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Smaker veldig godt om det er tilberedt på korrekt vis. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Da var man på vei til jobb. Tror jeg brukte opp denne rundens rasjonering av positiv emosjonell energi i helgen, for jeg føler meg lettere klaustrofobisk nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Da har du misforstått litt. Uken begynner på nytt nå på en mandag, derfor burde du ha en ny dose med positivitet og slikt tilgjengelig, slik det kan brukes opp til helgen begynner. Da er det nemlig lov å låse seg inne fremfor en eller annen elektronisk duppeditt frem til mandagen igjen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg har innsett at jeg burde begynne å trene utholdenhet og leggmuskulaturen. Bir jeg grisesliten etter en liten rask gåtur jo. Sånn går det når man har bil og ikke har en god grunn til å gå noe sted. Butikken kjører man jo innom på vei fra jobb/skole, og skole er litt lengre enn det som er praktisk å spasere, jobb kan jeg gå til, men er jo klassisk at man skal ett eller annet på vei fra jobb og tar bilen i tilfelle. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tror ikke jeg helt fungerer på det ettukesskjemaet du snakker om, Slimda. Jeg bruker nemlig stort sett helgene mine på å være sosial, riktignok ofte FORAN en elektronisk duppedings, men herre, hva kan man vente seg, liksom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Woo! Jeg skriver en sak! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hva skjer med at jeg ikke finner en eneste fest i kveld? Du er ikke 14. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du er ikke 14. Jeg liker da fortsatt å feste. Synes det er rart ingen i klassen har tatt initativ til eksamensfest. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du er ikke 14. Jeg regner med at du skal finne fram flaska igjen ikveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg