Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nei, kanskje man skal prøve å sove litt da? Skal egentlig opp om 4 timer og 20 minutter, men fucka opp totalt og sov fra rundt 2 til 16 og har ikke gjespet engang. Regner med det blir døgning og oppgaveskriving, og så ha en forferdelig slack dag på jobb. Alternativt kan jeg prøve å sove noen timer nå og håpe at jeg våkner i tide. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Artig å ha en liten hund som er kjempehyper og kommer å vekker meg kl 5.... /sigh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Elsker å prøve og sove uten å få sove. Så jeg sto opp igjen. Får bare overleve dagen takket være store mengder koffein, sukker og muligens guarana og taurin. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Good luck, Chuck! Det hadde aldri jeg klart. De få gangene jeg har kjørt all-nightere har jeg kræsjet rundt kl 13-14 på formiddagen. Husker da jeg var russ og vi skulle være oppe helt til neste dag, endte med at jeg sluknet på gulvet under frokosten kl 07:00. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Sammaher, jeg overlever ikke stort mer enn 24 timer uten søvn, da sovner jeg første og beste sted jeg setter meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vel, i russetida holdt jeg meg oppe i 72 timer mens jeg drakk, og jeg har ellers klart det fint. Regner med jeg drar på jobb, kommer hjem og tar en kåbbåistrekk, drar ut og eter og drikker med familien, drar hjem i ellevetida og sover godt natt til tirsdag. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg skal på skolen å lese til eksamen, på en dag vi aldri har forelesninger... definitivt ikke min idè at vi skulle møtes så tidlig som kl. 8 Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 læreren krever at vi ikke gjør noe annet en fagrelevant. da brøt man regelen da. kom du deg fri tilsist Runar, eller blødde du igjel? skriber uten gjennomsyn nå, så bær over med meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Kom på nesten en halvtime før jeg begynte, fordi jeg ikke gadd å sitte hjemme. Den solide dosen med friskluft for å komme meg hit lokka mer enn å døse på rommet. Jeg har cola, det blir te til lunch, dette går min vei. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Døgnet en gang. Det gikk greit ift. å holde seg våken men jeg følte at jeg ble rar i hodet og endret personlighet. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er det kun jeg som ikke har noen planer for i kveld? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Skjer det noe ikveld for folk som ikke er russ altså? Aner ikke, jeg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har forstått det sånn at det er mange som feirer med god mat og drikke i dag, men det er vel kanskje russen som feirer mest. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vi skal ut for å feire mamma som har bursdag om et par dager. Typen til søss inviterte oss ut på byen. Vi feiret vel og merke i går også, med lasagne, boller, iskrem og kanelsnurrer, men jeg klager ikke på å feire ute på byen i kveld, og med venner igjen i morgen (for så å ikke ha noen feiring på selve dagen). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er det kun jeg som ikke har noen planer for i kveld? Når man er mindreåring uten mulighet til å få tak i drikkevarer blir det fort en kveld foran datamaskinen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ja, man kan jo ikke ha det gøy uten alkohol... Hahaha, nei det hadde tatt seg ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nei, vettu hva. Er du riv, ruskende gal, gutt? Det er umulig å ha det gøyalt uten alkohol / andre rusmidler. Da kan man henfalle til apati, eller enda verre ... onani! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Gi barna alkohol før onanien tar dem! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Går fint det, men når kompisene dine ikke vil ha deg med på festen uten går det litt dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg