settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg vet hva JEG ville gjort med ham. Jeg hadde lenket ham fast i en stol. Så hadde jeg tatt superlim og limt fast et headsett på ørene hans og satt "Dragostea din tei" på full guffe på repeat. du er en ond sadistisk jævel, du vet det? hadde holdt meg til 100 timer nyan cat http://www.youtube.com/watch?v=AA5DsLzSVrk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Dere er alle onde. Dragostea din tei har jeg faktisk bare gode minner fra, så jeg hadde med glede hørt på den sangen i flere timer! Jeg kan forøvrig bekrefte at jeg (såvidt) lever. Jeg klarte å snike til meg en mobiltelefon her jeg ligger bundet i Vidas kjellerbod på Tyrili. Lenke til kommentar
Dablia Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Eller ti timer med han fyren her http://www.youtube.com/watch?v=KHy7DGLTt8g Endret 29. april 2012 av Dablia Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Dere er alle onde. Dragostea din tei har jeg faktisk bare gode minner fra, så jeg hadde med glede hørt på den sangen i flere timer! Jeg kan forøvrig bekrefte at jeg (såvidt) lever. Jeg klarte å snike til meg en mobiltelefon her jeg ligger bundet i Vidas kjellerbod på Tyrili. VIDA du er avslørt. helvete heller, ikke gjort en god nok jobb der. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Dere er alle onde. Dragostea din tei har jeg faktisk bare gode minner fra, så jeg hadde med glede hørt på den sangen i flere timer! Jeg kan forøvrig bekrefte at jeg (såvidt) lever. Jeg klarte å snike til meg en mobiltelefon her jeg ligger bundet i Vidas kjellerbod på Tyrili. Sist jeg sjekket ga jeg deg ingen tillatelse til å dele din lokasjon med omverdenen? Dette kan ende i piskeslag, Runar. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Sist jeg sjekket ga jeg deg ingen tillatelse til å dele din lokasjon med omverdenen? Dette kan ende i piskeslag, Runar. Bring the pisk! Jeg har vært i militæret, jeg takler alt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Dere er alle onde. Dragostea din tei har jeg faktisk bare gode minner fra, så jeg hadde med glede hørt på den sangen i flere timer! Jeg kan forøvrig bekrefte at jeg (såvidt) lever. Jeg klarte å snike til meg en mobiltelefon her jeg ligger bundet i Vidas kjellerbod på Tyrili. Sist jeg sjekket ga jeg deg ingen tillatelse til å dele din lokasjon med omverdenen? Dette kan ende i piskeslag, Runar. Grrr.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Notsofunfact: Det gjør vondt å sette seg på testiklene. Ble heldigvis bare Knoll det gikk utover. Tott klarte å komme seg unna. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 sånn at dere søte kan le Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Bring the pisk! Jeg har vært i militæret, jeg takler alt. Menn i uniform. Alt, sier du? Husk på at jeg biter, og at jeg biter hardt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Notsofunfact: Det gjør vondt å sette seg på testiklene. Ble heldigvis bare Knoll det gikk utover. Tott klarte å komme seg unna. INGEN FLER DETALJER TAKK! du får sette på plaster... Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Bring the pisk! Jeg har vært i militæret, jeg takler alt. Menn i uniform. Alt, sier du? Husk på at jeg biter, og at jeg biter hardt. kan gå komando jeg, eventuelt adams drakt, men eller er det lite i den stilen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Notsofunfact: Det gjør vondt å sette seg på testiklene. Ble heldigvis bare Knoll det gikk utover. Tott klarte å komme seg unna. Hva med sjefen sjøl? Er han i god behold? 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Menn i uniform. Kvinner (evt. jenter) i uniform. Alt, sier du? Husk på at jeg biter, og at jeg biter hardt. Alt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Tips til bedrifter som har brent seg i sosiale medier? Litt kjedelig å skrive om politikere (de er ikke akkurat en bedrift sånn sett) eller MySpace. Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Notsofunfact: Det gjør vondt å sette seg på testiklene. Ble heldigvis bare Knoll det gikk utover. Tott klarte å komme seg unna. Hva med sjefen sjøl? Er han i god behold? da sier jeg natta, før vi får bilder her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hva med sjefen sjøl? Er han i god behold? Herrmann er uskadd. Lettere skremt, men uskadd. Jeg får ta ham ut og trimme ham litt etterpå så går det nok bra. Knoll er forresten på bedringens vei og forventes å make a full recovery innen natten er omme. da sier jeg natta, før vi får bilder her For seint. Du har allerede bilder i hodet.MY GOGGLES! THEY DO NOTHING! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg skrev det tidligere på fredag, men ingen gratulerte meg. Ville føle meg litt spesiell.... Det er ingen som tviler på at du er spesiell. Kjedelig å ikke være spesiell i grunn.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg vet hva JEG ville gjort med ham. Jeg hadde lenket ham fast i en stol. Så hadde jeg tatt superlim og limt fast et headsett på ørene hans og satt "Dragostea din tei" på full guffe på repeat. god damn it, nå fikk jeg den på hodet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Herrmann er uskadd. Lettere skremt, men uskadd. Jeg får ta ham ut og trimme ham litt etterpå så går det nok bra. Knoll er forresten på bedringens vei og forventes å make a full recovery innen natten er omme. Det er godt å høre. Du får hilse Knoll og si god bedring. La oss håpe at han er tilbake i jobb så fort som mulig, slik at Tott ikke lenger trenger å jobbe 200%. Tror nok Herrmann også vil sette pris på at Knoll kommer tilbake, da hans jobb er ganske ubetydelig uten sine to medarbeidere ved sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg