Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er alle onde. Dragostea din tei har jeg faktisk bare gode minner fra, så jeg hadde med glede hørt på den sangen i flere timer!

Jeg kan forøvrig bekrefte at jeg (såvidt) lever. Jeg klarte å snike til meg en mobiltelefon her jeg ligger bundet i Vidas kjellerbod på Tyrili.

Lenke til kommentar

Dere er alle onde. Dragostea din tei har jeg faktisk bare gode minner fra, så jeg hadde med glede hørt på den sangen i flere timer!

Jeg kan forøvrig bekrefte at jeg (såvidt) lever. Jeg klarte å snike til meg en mobiltelefon her jeg ligger bundet i Vidas kjellerbod på Tyrili.

VIDA du er avslørt.

helvete heller, ikke gjort en god nok jobb der.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket ga jeg deg ingen tillatelse til å dele din lokasjon med omverdenen? Dette kan ende i piskeslag, Runar. :(

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket ga jeg deg ingen tillatelse til å dele din lokasjon med omverdenen? Dette kan ende i piskeslag, Runar. :(

Grrr....

Lenke til kommentar

Hva med sjefen sjøl? Er han i god behold?

Herrmann er uskadd. Lettere skremt, men uskadd. Jeg får ta ham ut og trimme ham litt etterpå så går det nok bra. Knoll er forresten på bedringens vei og forventes å make a full recovery innen natten er omme.

da sier jeg natta, før vi får bilder her :)

For seint. Du har allerede bilder i hodet.

MY GOGGLES! THEY DO NOTHING!

Lenke til kommentar

Herrmann er uskadd. Lettere skremt, men uskadd. Jeg får ta ham ut og trimme ham litt etterpå så går det nok bra. Knoll er forresten på bedringens vei og forventes å make a full recovery innen natten er omme.

Det er godt å høre. Du får hilse Knoll og si god bedring. La oss håpe at han er tilbake i jobb så fort som mulig, slik at Tott ikke lenger trenger å jobbe 200%. Tror nok Herrmann også vil sette pris på at Knoll kommer tilbake, da hans jobb er ganske ubetydelig uten sine to medarbeidere ved sin side.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...