Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funfact: Du kjenner aldri dine foreldre skikkelig før du har hatt en rotbløyte med dem.

Hmm. Jeg har blitt brisen med mamma av og til, og vil holde det der. Selv om det var veldig koselig å høre ekstra mye at hun er så glad i meg.

Lenke til kommentar

Ok, det kan hende det kan bli litt TMI når fattern nærmer seg bunnen av whiskyflaska og han begynner å dra damehistorier. Men da bare setter jeg på discovery channel og nikker til alt han sier mens jeg konsentrerer meg om slaget om midway eller hva faen som går. Vanligvis er jeg like på trynet selv så jeg klarer å tune det ut.

Lenke til kommentar

merklig fravær av RUNAR de siste dagene? hva gjorde egentlig vida i fylla, bortsett fra drukning og kjerlighetserklerineger? er det meg neste fordi jeg drar en spøk alt for langt?

om diskusjon om søringer, mener vi kan bytte ut "r" med "t" så er jeg happy (jeg er en søting :w00t: )

for oss er vel alt over hallingdal samer? vet ikke helt hvor setter grensa. sosser er alt nord for rygge til slutten av oslo, bolerne bor i Arendal, bergenserne skulle vel ha et eget land(så er vi kvitt dem) eventuelt holdt sine stoltheter for seg selv, sikter til en dame med iriterende bergenserdialekt og bare har gutteproblemer.

hvis dette innlegget ikke gir mening er det fordi hjernen tok ferie igår, som protest over at det er skole imorra.

Lenke til kommentar

merklig fravær av RUNAR de siste dagene?

Tvanginnlagt på Tyrili. Han er blitt litt for glad i å jage dragen i det siste.

du er helt sikker på at vida ikke tok konseptet ditt litt videre, og gravde ned runar i en grøft(det forklarer hva hu gjorde nede der)

Lenke til kommentar

du er helt sikker på at vida ikke tok konseptet ditt litt videre, og gravde ned runar i en grøft(det forklarer hva hu gjorde nede der)

Ryktene om hans død er betydelig overdrevet.

ikke skuff meg nå, kanskje en kjeller da? med inngang igjennom en grøft :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...