Anonym259235 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hvis jeg ikke har hatt jobb før, trenger jeg vel ikke CV også? Verv, frivilligarbeid, utdannelse... Jo, du gjør det. Jeg trenger ikke legge ved karakterer vel? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Nei, bare skrive hvilken skole du har gått på og evnt. uteksamineringstidspunkt. De ber om vitnemål hvis de vil se karakterene dine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg kommer aldri til å klare å dra på fylla med foreldrene mine. Kose oss med vin og øl ja, men fylla? Nei. Funfact: Du kjenner aldri dine foreldre skikkelig før du har hatt en rotbløyte med dem. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Woo! I morra blir det fylla! Gledings! Du skal ut natt til første mai sammen med de andre 14. åringene? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Funfact: Du kjenner aldri dine foreldre skikkelig før du har hatt en rotbløyte med dem. Det er et kjennskap jeg gjerne vil unngå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Funfact: Du kjenner aldri dine foreldre skikkelig før du har hatt en rotbløyte med dem. Hmm. Jeg har blitt brisen med mamma av og til, og vil holde det der. Selv om det var veldig koselig å høre ekstra mye at hun er så glad i meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ok, det kan hende det kan bli litt TMI når fattern nærmer seg bunnen av whiskyflaska og han begynner å dra damehistorier. Men da bare setter jeg på discovery channel og nikker til alt han sier mens jeg konsentrerer meg om slaget om midway eller hva faen som går. Vanligvis er jeg like på trynet selv så jeg klarer å tune det ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Woo! I morra blir det fylla! Gledings! Du skal ut natt til første mai sammen med de andre 14. åringene? Nei, dagsfylla. Vi drar vel hjem med 23:10-bussen. Woo! I morra blir det fylla! Gledings! Alkoholiker.. Alkohol-liker, takk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Mannfolka i familien min har en tendens til å bli kverulanter i fylla. Mer enn i edru tilstand. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg for min del har hatt mang ei rotbløyte med fatter, storkoser meg like mye hver gang. Trenger forøvrig ikke å sjenke foreldrene mine for å få høre alskens ting folk flest ikke vil høre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Mannfolka i familien min har en tendens til å bli kverulanter i fylla. Mer enn i edru tilstand. Jeg er brått veldig glad du ikke drikker. Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 merklig fravær av RUNAR de siste dagene? hva gjorde egentlig vida i fylla, bortsett fra drukning og kjerlighetserklerineger? er det meg neste fordi jeg drar en spøk alt for langt? om diskusjon om søringer, mener vi kan bytte ut "r" med "t" så er jeg happy (jeg er en søting ) for oss er vel alt over hallingdal samer? vet ikke helt hvor setter grensa. sosser er alt nord for rygge til slutten av oslo, bolerne bor i Arendal, bergenserne skulle vel ha et eget land(så er vi kvitt dem) eventuelt holdt sine stoltheter for seg selv, sikter til en dame med iriterende bergenserdialekt og bare har gutteproblemer. hvis dette innlegget ikke gir mening er det fordi hjernen tok ferie igår, som protest over at det er skole imorra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 merklig fravær av RUNAR de siste dagene?Tvanginnlagt på Tyrili. Han er blitt litt for glad i å jage dragen i det siste. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 merklig fravær av RUNAR de siste dagene?Tvanginnlagt på Tyrili. Han er blitt litt for glad i å jage dragen i det siste. du er helt sikker på at vida ikke tok konseptet ditt litt videre, og gravde ned runar i en grøft(det forklarer hva hu gjorde nede der) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 du er helt sikker på at vida ikke tok konseptet ditt litt videre, og gravde ned runar i en grøft(det forklarer hva hu gjorde nede der) Ryktene om hans død er betydelig overdrevet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 du er helt sikker på at vida ikke tok konseptet ditt litt videre, og gravde ned runar i en grøft(det forklarer hva hu gjorde nede der) Ryktene om hans død er betydelig overdrevet. ikke skuff meg nå, kanskje en kjeller da? med inngang igjennom en grøft Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg er tidlig hjemme. Og veldig, veldig edru. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg er tidlig hjemme. Og veldig, veldig edru. Hver dag kan ikke være en fest vet du. Med mindre du jobber som festplanlegger. Da betyr det bare ekstra penger i kassa om det er fest hver dag. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) da kan du svare, hva gjorde du med runar? e: hva skjedde med det a? trykka svar på vida sin men quota ikke.. Endret 29. april 2012 av settings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg