Catkin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 det er du virkelig Kunne ønske jeg var venner med morra mi, for jeg veit hun har en symaskin jeg gjerne vil låne Mamma sendte deg mønster i dag btw. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen som vil løpe til nærmeste bensinstasjon og kjøpe påskeegg til meg? Sånne papp-påskeegg med smågodt inni, eller disse lilla boksene med påskegg inni fra Freia? Sistnevnte er noe av det beste du kan få tak i! ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er jeg den eneste som synes at The Wire er blitt litt jalla i sesong fem? :| Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Sånne papp-påskeegg med smågodt inni, eller disse lilla boksene med påskegg inni fra Freia?Sistnevnte er noe av det beste du kan få tak i! ^^ DET FINNES BARE EN TYPE PÅSKEEGG! Endret 8. mars 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Rebecca er så snill!!! Jeg har cola og snackchips. Nam! Epletyv: du er gal. Endret 8. mars 2008 av mushi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Sånne papp-påskeegg med smågodt inni, eller disse lilla boksene med påskegg inni fra Freia?Sistnevnte er noe av det beste du kan få tak i! ^^ DET FINNES BARE EN TYPE PÅSKEEGG! Det der så bare nammelig ut! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Epletyv: du er gal. Gal etter påskeegg Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Freia påskeegg er godt det, for all del. Men for mye sjokolade er bare ikke bra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) DET FINNES BARE EN TYPE PÅSKEEGG! Det er jenta si, det. Endret 8. mars 2008 av Håks Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) DET FINNES BARE EN TYPE PÅSKEEGG! Det er en grunn til at distribusjonen av det mølet er begrenset til noen få sjokoladehungrige uker vinterstid, vet du. Endret 8. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Freia påskeegg er godt det, for all del. Men for mye sjokolade er bare ikke bra. Det er jo kremen som er nam. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Freia påskeegg er godt det, for all del. Men for mye sjokolade er bare ikke bra. Pass munnen din. oO Sjokolade (og da spessielt de påskeegga) hjelper mot -alt-, spesielt mensensmerter. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 DET FINNES BARE EN TYPE PÅSKEEGG! Det er en grunn til at distribusjonen av det mølet er begrenset til noen få sjokoladehungrige uker vinterstid, vet du. Fordi man blir drittlei og kvalm, men rekker å glemme det til neste år? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mørk sjokolade fungerer nydelig. Men lys sjokolade (inkludert melkesjokolade) kan kun nytes i mindre mengder. Samme med hvit sjokolade. Uansett hvor godt det er blir det fort ekkelt om man spiser for mye av det på en gang. Sjokolade skal nytes, ikke fråtses. Det er da første regel for alle sjokoladespisere! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Freia påskeegg er godt det, for all del. Men for mye sjokolade er bare ikke bra.det er derfor jeg måler sjokolade i antall kilo og ikke tonn Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Pass munnen din. oOSjokolade (og da spessielt de påskeegga) hjelper mot -alt-, spesielt mensensmerter. x) Kloke ord Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er ikke mote, det er fornuft og ikke like idioter som han. Og derfor må vi boikotte alle filmer han har vært med i, selv dem som utvilsomt er severdige. You never cease to amaze. 8D Har ikke sagt noe om boikott, jeg sier det at jeg kommer aldri til å ta fyren serriøst. Så han på skjermen nå nettopp når vi satt å spiste kveldsmat og alt jeg tenkte var "faen for en idiot!" Ødelegger filmene totalt. Deg? ^^ (egentlig ingenting..) Så jeg ligger virkelig i magen din? Jeg er skuffet over at du ikke spiste frokost på en LØRDAG! Skal jeg snitte opp og se eller vil du se sporene i avføringen?Jeg har vært på jobb i dag...så ja, jeg spiste ikke frokost. Hvor er Bundy egentlig?Borte borte. Dog han har vel sikkert en konto her fra førav Er jeg den eneste som synes at The Wire er blitt litt jalla i sesong fem? :|Det begynte allerede i 4 sesongen... :\ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Skal jeg snitte opp og se eller vil du se sporene i avføringen?Jeg har vært på jobb i dag...så ja, jeg spiste ikke frokost. Det er en dårlig unnskyldning. Jeg spiste frokost selv om jeg også var på jobb idag Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er en dårlig unnskyldning. Jeg spiste frokost selv om jeg også var på jobb idag mat om morgenen funker ikke... spiste frokost i 1 tiden... da kom pizza-mannen fra pizzabakeren til jobben min Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 føler jeg kjenner meg veldig godt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg