felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Greit. Vil broren din også ha russekort? Alle vil ha russekort. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Russ 2012, yeah! Jeg blir hun lille jenta som løper rundt etter russekort, med broren min som moralsk støtte. Greit. Vil broren din også ha russekort? Jeg vil ha russekort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Vida - du har hatt det morro skjønner jeg, men kkjjipt av deg og sensurere historien. Jeg skrev fra mobilen og tok screenshot av alle de sensurerte innleggene. xDDDDD Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg bor langt ifra i riktig enda av landet. Det er enda hvitt på bakken og jeg fryser ihjel hver dag. Dessuten, TENK på alle de stakkars menneskene sør i landet som ikke får møtt meg! Du har et poeng. Jeg har alltid ønsket å møte en nordlending. Alle nordlendinger er aggressive, voldelige og store i kjeften. Det kan jeg like. Alle vil ha russekort. Det er sant. Alle skal få russekort. idzl skal også få. Sender det i posten. Om jeg skriver Tromsø på brevet så kommer det vel frem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det er omtrent like feil som påstanden "Alle søringan e hælvettes sossefolk" Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det er omtrent like feil som påstanden "Alle søringan e hælvettes sossefolk" Sant nok. Likevel, en gjennomsnittlig sørlending er nok mer sossete enn en gjennomsnittlig nordlending. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg skrev fra mobilen og tok screenshot av alle de sensurerte innleggene. xDDDDD xD ;PP :---D Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det er omtrent like feil som påstanden "Alle søringan e hælvettes sossefolk" Sant nok. Likevel, en gjennomsnittlig sørlending er nok mer sossete enn en gjennomsnittlig nordlending. Jeg har en kompis fra Sørlandet, og jeg så gjennom vennelisten hans, og fant ikke en eneste soss. Jeg mener det er flere sosser på Østlandet, enn noe annet sted i landet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det er omtrent like feil som påstanden "Alle søringan e hælvettes sossefolk" Sant nok. Likevel, en gjennomsnittlig sørlending er nok mer sossete enn en gjennomsnittlig nordlending. Nå er vel ikke sørlending og søring det samme. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Sørlending var såklart ikke riktig ord å bruke. Mente en person som bor sør i landet. Jeg har en kompis fra Sørlandet, og jeg så gjennom vennelisten hans, og fant ikke en eneste soss. Jeg mener det er flere sosser på Østlandet, enn noe annet sted i landet. Tror vi skal være litt mer spesifikke, og vil nevne Oslo vest+vestre Akershus. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 «Søring» er som regel referanse til en som bor på østlandet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Tja, det virker mer som at de ser på folk sør for Nordland som "søringa", så det lett å bli forvirret. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Hvorfor heter det "søring"? Høres mer ut som en som bor på Sørlandet. Edit: Fant det ut nå. Nordlendinger kan bare bruke ordet søring, fordi det er et ord for alle som bor sør for Nordlandet. Endret 29. april 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Da var jeg hjemme etter en sykkeltur på 4 mil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 «Søring» er som regel referanse til en som bor på østlandet. Søringfaen og søringjævel går vel også an tenker jeg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Søringfaen og søringjævel går vel også an tenker jeg. Søringfaen er sånne som deg. <3 Da var det sagt, så da kan jeg dra ut. SNX xD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg har fått høre at jeg er en "dårlig nordlending" på jobb, fordi jeg ikke banner hele tida, ikke har skjegg og ikke forteller du-skal-høre-mye vitser hele dagen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg synes og du er dårlig som ikke har skjegg. Du kler skjegg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Sånn er prototype-nordlændingen sørpå. Snakker om båter og kaia og sjarken hele tida. De har skjegg OG skinnvæst. http://www.youtube.com/watch?v=FwY7tWD8T7s Endret 29. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg