Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vida - du har hatt det morro skjønner jeg, men kkjjipt av deg og sensurere historien.

Jeg skrev fra mobilen og tok screenshot av alle de sensurerte innleggene. xDDDDD

Lenke til kommentar

Jeg bor langt ifra i riktig enda av landet. Det er enda hvitt på bakken og jeg fryser ihjel hver dag. Dessuten, TENK på alle de stakkars menneskene sør i landet som ikke får møtt meg!

Du har et poeng. Jeg har alltid ønsket å møte en nordlending. Alle nordlendinger er aggressive, voldelige og store i kjeften. Det kan jeg like.

Alle vil ha russekort.

Det er sant. Alle skal få russekort.

idzl skal også få. Sender det i posten. Om jeg skriver Tromsø på brevet så kommer det vel frem.

Lenke til kommentar

Det er omtrent like feil som påstanden "Alle søringan e hælvettes sossefolk"

Sant nok. Likevel, en gjennomsnittlig sørlending er nok mer sossete enn en gjennomsnittlig nordlending.

Jeg har en kompis fra Sørlandet, og jeg så gjennom vennelisten hans, og fant ikke en eneste soss. Jeg mener det er flere sosser på Østlandet, enn noe annet sted i landet.

Lenke til kommentar

Det er omtrent like feil som påstanden "Alle søringan e hælvettes sossefolk"

Sant nok. Likevel, en gjennomsnittlig sørlending er nok mer sossete enn en gjennomsnittlig nordlending.

Nå er vel ikke sørlending og søring det samme.

Lenke til kommentar

Sørlending var såklart ikke riktig ord å bruke. Mente en person som bor sør i landet.

Jeg har en kompis fra Sørlandet, og jeg så gjennom vennelisten hans, og fant ikke en eneste soss. Jeg mener det er flere sosser på Østlandet, enn noe annet sted i landet.

Tror vi skal være litt mer spesifikke, og vil nevne Oslo vest+vestre Akershus.

Lenke til kommentar

Hvorfor heter det "søring"? Høres mer ut som en som bor på Sørlandet.

Edit: Fant det ut nå. Nordlendinger kan bare bruke ordet søring, fordi det er et ord for alle som bor sør for Nordlandet.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...