Heddy Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Neeeeei, nå må vi komme over den lille episoden i natt. Du var jo søt da ^^ Vi har forresten super-similiar musikksmak i følge last.fm Awesome ^^ Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg mener det, verden gikk helt rundt. Jeg tar intet ansvar for uttalelsene mine. Skal ligge i fosterstilling inni skapet og skjemmes hele dagen. Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Vida - du har hatt det morro skjønner jeg, men kkjjipt av deg og sensurere historien. Her fikk jeg eb ide, bytte passord før fest så det ikke er huska. Ide? Rangering etter er eb ide, hvor havner jeg med house,ncis, monk, how i met your mothrr, the big bang theory og the pretender? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Har allerede planlagt å bli så dritings at jeg driter meg skikkelig ut slik at jeg kan ligge hjemme og skamme meg resten av russetiden! DINGDING! Vi har forresten super-similiar musikksmak i følge last.fm Når og hvor? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) kkjjipt av deg og sensurere historien Hehe. Endret 29. april 2012 av Vida Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Kort oppsummert: Verden snurrer, jeg er forelsket i en administrator, aner ikke hvor jeg er eller hvor jeg kommer fra, kan ikke stå oppreist, vil ha mer sprit og vil kline. Holdt forresten på å drukne i en grøft, ifølge meg selv. Sånn. Case closed. Langt oppsummert? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 IKKE QUOTE MEG, DA BLIR DET JO SÅ FUCKINGS PERMANENT! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 IKKE QUOTE MEG, DA BLIR DET JO SÅ FUCKINGS PERMANENT! Det er prisen du betaler for å drikke og skrive på forum samtidig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ble det noe klining på deg da? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Har allerede planlagt å bli så dritings at jeg driter meg skikkelig ut slik at jeg kan ligge hjemme og skamme meg resten av russetiden! DINGDING! Vi har forresten super-similiar musikksmak i følge last.fm Når og hvor? I morgen, bukta, Tromsø! Kort oppsummert: Verden snurrer, jeg er forelsket i en administrator, aner ikke hvor jeg er eller hvor jeg kommer fra, kan ikke stå oppreist, vil ha mer sprit og vil kline. Holdt forresten på å drukne i en grøft, ifølge meg selv. Sånn. Case closed. Ikke glem "RING RUNAR". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 I morgen, bukta, Tromsø! Du er i feil ende av Norge! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Feil, hun er i riktig ende av Norge. Enden lengst mulig unna deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ikke glem "RING RUNAR". Neeei, nå må du ikke blande Runar inn i dette da. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Feil, hun er i riktig ende av Norge. Enden lengst mulig unna deg. Ingen ønsker å være unna meg. Jeg synes faktisk synd på alle som bor I Nord-Norge, fordi sannsynligheten for å møte meg vil være veldig liten. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ingen ønsker å være unna meg. Jeg synes faktisk synd på alle som bor I Nord-Norge, fordi sannsynligheten for å møte meg vil være veldig liten. Jeg kommer til Oslo for å møte deg 17. mai-helga, deal? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg kommer til Oslo for å møte deg 17. mai-helga, deal? Greit. Jeg vil være fyren i rød bukse og en kulhetsradius så stor at du vil merke det på kroppen flere mil utenfor Oslo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Rød bukse ja. Mhm. Skjønner. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Rød bukse ja. Mhm. Skjønner. Russ 2012, yeah! Jeg blir hun lille jenta som løper rundt etter russekort, med broren min som moralsk støtte. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Russ 2012, yeah! Jeg blir hun lille jenta som løper rundt etter russekort, med broren min som moralsk støtte. Greit. Vil broren din også ha russekort? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Feil, hun er i riktig ende av Norge. Enden lengst mulig unna deg. Ingen ønsker å være unna meg. Jeg synes faktisk synd på alle som bor I Nord-Norge, fordi sannsynligheten for å møte meg vil være veldig liten. Jeg bor langt ifra i riktig enda av landet. Det er enda hvitt på bakken og jeg fryser ihjel hver dag. Dessuten, TENK på alle de stakkars menneskene sør i landet som ikke får møtt meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg