Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vida - du har hatt det morro skjønner jeg, men kkjjipt av deg og sensurere historien. Her fikk jeg eb ide, bytte passord før fest så det ikke er huska. Ide?

Rangering etter er eb ide, hvor havner jeg med house,ncis, monk, how i met your mothrr, the big bang theory og the pretender?

Lenke til kommentar

Kort oppsummert:

Verden snurrer, jeg er forelsket i en administrator, aner ikke hvor jeg er eller hvor jeg kommer fra, kan ikke stå oppreist, vil ha mer sprit og vil kline. Holdt forresten på å drukne i en grøft, ifølge meg selv.

Sånn. Case closed.

Langt oppsummert?

Lenke til kommentar

Har allerede planlagt å bli så dritings at jeg driter meg skikkelig ut slik at jeg kan ligge hjemme og skamme meg resten av russetiden! DINGDING!

Vi har forresten super-similiar musikksmak i følge last.fm :)

Når og hvor?

I morgen, bukta, Tromsø!

Kort oppsummert:

Verden snurrer, jeg er forelsket i en administrator, aner ikke hvor jeg er eller hvor jeg kommer fra, kan ikke stå oppreist, vil ha mer sprit og vil kline. Holdt forresten på å drukne i en grøft, ifølge meg selv.

Sånn. Case closed.

Ikke glem "RING RUNAR".

Lenke til kommentar

Feil, hun er i riktig ende av Norge. Enden lengst mulig unna deg.

Ingen ønsker å være unna meg. Jeg synes faktisk synd på alle som bor I Nord-Norge, fordi sannsynligheten for å møte meg vil være veldig liten.

Jeg bor langt ifra i riktig enda av landet. Det er enda hvitt på bakken og jeg fryser ihjel hver dag. Dessuten, TENK på alle de stakkars menneskene sør i landet som ikke får møtt meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...