Datasmurf Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Faen så dårlig. Kun undermennesker liker torsdagkveld fra nydalen. Wow! Vi har noe til felles. Fort, se ut av vinduet og se om du ser flyvende griser! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hvordan er forma i dag? Gurimalla så søt du er når du har drukket litt da ^^ Jeg er i alle fall ikke verre enn jeg var i går. Dette går i glemmeboka, umiddelbart. Glemmeboka? Nei, dette skal skrives ut og rammes inn på veggen! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 I framtiden håper jeg mensker rangeres etter hva de ser på av TVunderholdning 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jess... vi husker det alle sammen Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Glemmeboka? Nei, dette skal skrives ut og rammes inn på veggen! Glad jeg rakk å redigere før du kom. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 I framtiden håper jeg mensker rangeres etter hva de ser på av TVunderholdning Skal ikke se bort ifra det. Men vi har vel en anelse om hvilken type mennesker som vil lage rangeringen... Blir nok ikke serier fra HBO, AMC, BBC osv som kommer øverst på listen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Neida, vi må bare satse på at de som I dag ser på Paradise Hotel og Torsdag Kveld Fra Nydalen ikke får noe makt før systemet blir satt igang Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Glemmeboka? Nei, dette skal skrives ut og rammes inn på veggen! Glad jeg rakk å redigere før du kom. Jeg leste alle innleggene i 11-tiden, lille venn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Så, regner dere "ser på TV" som de som faktisk ser på TV eller de som laster ned serier og ser? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg leste alle innleggene i 11-tiden lille venn. Awwwwww. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hadde forøvrig glemt hvor digg Chicken Pomms er. Glad mushi posta om det på Facebook slik at jeg fant ut at de har begynt å selge det igjen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Glemmeboka? Nei, dette skal skrives ut og rammes inn på veggen! Hva da, hva da? Har Vida skrevet noe gøy? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Du er russ men vil ikke være russ? xD Var du på Tryvann, forresten? @idzl. Klart jeg vil være russ, men er ikke sånn at jeg gleder meg så mye at jeg dør. Blir jo selvfølgelig gøy, men jeg er nødt til å ta det rolig på grunn av tentamener og eksamener. Jeg var ikke på Tryvann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Mye fyllevås. Klart jeg vil være russ, men er ikke sånn at jeg gleder meg så mye at jeg dør. Blir jo selvfølgelig gøy, men jeg er nødt til å ta det rolig på grunn av tentamener og eksamener. Jeg var ikke på Tryvann. Tryvann er oppskrytt uansett. Det eneste som teller er Kongeparken! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg husker veldig lite fra Tryvann egentlig, men gjorde ikke noe særlig dumt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Glemmeboka? Nei, dette skal skrives ut og rammes inn på veggen! Hva da, hva da? Har Vida skrevet noe gøy? Hovedsaklig ting som "JEG ER SÅ FORELSKAA", "VERDEN GÅR RUNDT" eller "SPRIIIIIIIT" 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Neeeeei, nå må vi komme over den lille episoden i natt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg bor i Tromsø. I know. Jeg dro til Ålgård utenfor Stavanger som en av få trøndere. Jeg var i alle fall den eneste med frakk og den eneste som kunne lage karsk. Neeeeei, nå må vi komme over den lille episoden i natt. Aldri! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Jeg husker veldig lite fra Tryvann egentlig, men gjorde ikke noe særlig dumt. Har allerede planlagt å bli så dritings at jeg driter meg skikkelig ut slik at jeg kan ligge hjemme og skamme meg resten av russetiden! DINGDING! Vi har forresten super-similiar musikksmak i følge last.fm Endret 29. april 2012 av idzl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg