Kakeshoma Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hva? Det er Datasmurfen. Også kjent som Sjur Vaage. Det er det han vil du skal tro... Egentlig er han en topphemmelig ønderkåvver Si Aie Ei eigent. Takk, Hedvig, det hjalp Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hva? Det er Datasmurfen. Også kjent som Sjur Vaage. Det er det han vil du skal tro... Egentlig er han en topphemmelig ønderkåvver Si Aie Ei eigent. Takk, Hedvig, det hjalp Nei. Det der er Datasmurfen. Han har også utallige ganger postet bildet sitt i forskjellige tråder. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Ja, men det er bare cover up. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Ja, men det er bare cover up. Hold kjeft. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Datasmurf er egentlig Mohammed Al Jihad. Han har bleket huden og gått undercover. Om kun få år planlegger han å bryte seg inn på reaktoren på Kjeller og lage en skitten bombe han detonerer på slottsplassen 17. mai. Jeg har dette fra en hemmelig kilde. Jeg kunne fortalt hvilken, men da måtte jeg drept dere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Men altså, uten å kjøre alle tutorialene aner jeg jo ikke hva alle de fine knappene gjør og hva funksjonene på skipene og flyene og helikoptrene faktisk er til. Hmmm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Men altså, uten å kjøre alle tutorialene aner jeg jo ikke hva alle de fine knappene gjør og hva funksjonene på skipene og flyene og helikoptrene faktisk er til. Hmmm. Det er noen youtube-videoer som forklarer det bedre enn i spillet. Og registrer deg på forumet deres. Jeg har aldri opplevd slik support.Sitert etter hukommelsen: Bruker kl 23: Er det noe galt med scenario X? Uansett hva jeg prøver så går det ikke Utvikler kl 2330: Jeg ser at steam-statistikken viser at noen ytterst få har klart oppdraget, så det er mulig, men jeg skal sjekke om det er noe galt der i morgen tidlig. Utvikler dagen etter kl. 11: Det var en parameter som var satt feil. Har fikset det og løsningen kommer i en oppdatering til kvelden siden FTP-serveren til steam er nede nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg ble litt satt ut når første tutorial bare sier "Launch the helicopter from your carrier" og ingenting mere..masse klikking rundt i menyer for å finne ut hva jeg faktisk skulle gjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Ja, på den ene siden antar de at du er idiot. På den andre siden antar de at du har studert moderne stridsvåpen i detalj. Så det får de minus for. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Argh.. for lat til å gjøre noe, for lat til å ikke gjøre noe.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg er for lat til å gå og legge meg.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg er for lat til å utfordre tyngdekraften. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Datasmurf er egentlig Mohammed Al Jihad. Han har bleket huden og gått undercover. Om kun få år planlegger han å bryte seg inn på reaktoren på Kjeller og lage en skitten bombe han detonerer på slottsplassen 17. mai. Jeg har dette fra en hemmelig kilde. Jeg kunne fortalt hvilken, men da måtte jeg drept dere. Faen, hvordan fant du det ut? Du kommer til å bli eliminert personlig når jeg drar sørvestover i mai / juni. Hva? Det er Datasmurfen. Også kjent som Sjur Vaage. Det er det han vil du skal tro... Egentlig er han en topphemmelig ønderkåvver Si Aie Ei eigent. Takk, Hedvig, det hjalp Nei. Det der er Datasmurfen. Han har også utallige ganger postet bildet sitt i forskjellige tråder. Dude, han trollet. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 hvordan kann man blir mod hr på dete forumet ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 1: Være over 18 år 2: Ha nok poster til å kunne bli vurdert (dette er subjektivt) 3: Ha evnen til å formulere seg 4: Fartstid (ref. punkt.1) 5: Søke eller bli bedt om å søke 6: Ikke være helt sløkka Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Rimelig sikker på at det er en "ligge seg oppover i systemet"-greie. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Hvorfor skulle man ville bli moderator? User was banned for this post Endret 28. april 2012 av L4r5 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Rimelig sikker på at det er en "ligge seg oppover i systemet"-greie. Jeg er ganske sikker på jeg kan sikre deg en veilederposisjon. Hvorfor skulle man ville bli moderator? Makt, baby. Makt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg er ganske sikker på jeg kan sikre deg en veilederposisjon. :blush: Men jeg må da sikte høyere enn det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Så... finnes det noen kvinnelige moderatorer en kan slikke seg oppover? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg