Fredrik Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Luuuuurer på om ikke jeg skal ta meg en kjøretur, jeg. Ikke at jeg vet hvor jeg skal, eller om noen kjentfolk er ute, men det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ikke klag er du snill. Jeg har ingen å leve livet med for tiden jeg. Riktignok litt skyld i det selv da jeg tross alt ikke har gjort noe aktivt for å finne nye venner. Men men. Får bare håpe noen kamerater kommer hjem fra militæret etterhvert, samt at jeg får meg nye venner når jeg begynner å studere igjen til høsten. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 "Dette spillet har jeg sjelden spilt." omfg Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hmmmm, jeg blander deg Skarstad med Skagen. Har hele tiden trodd at han hadde skifta bildet. Lol. Beklager Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ikke klag er du snill. Jeg har ingen å leve livet med for tiden jeg. Riktignok litt skyld i det selv da jeg tross alt ikke har gjort noe aktivt for å finne nye venner. Men men. Får bare håpe noen kamerater kommer hjem fra militæret etterhvert, samt at jeg får meg nye venner når jeg begynner å studere igjen til høsten.Jeg bor sånn rett nedi veien om man er litt liberal på hva "rett nedi veien" er, og meg og Nie har sagt at du fint kan henge med oss. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Joa, jeg er klar over det. Eller jeg hadde nesten glemt det. ^^ Edit: Og jeg trenger en annledning til å drikke opp en flaske vin! Det er faktisk ganske kjipt å ha en flaske vin i hyllen her, og ingen annledning der det passer å drikke den. Vitner om min sosiale status for tiden. ^^ Endret 8. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Joa, jeg er klar over det. Eller jeg hadde nesten glemt det. ^^Edit: Og jeg trenger en annledning til å drikke opp en flaske vin! Meg og Nie er anledning nok! =D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vel da foreslår jeg at vi finner en dag man kose seg med vin eller noe. Jeg veit ikke når eller noe slikt riktignok, men det løser seg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Faen jeg elsker foreldrene mine. Why? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vel da foreslår jeg at vi finner en dag man kose seg med vin eller noe. Jeg veit ikke når eller noe slikt riktignok, men det løser seg.Jeg stemmer for at vi tar det en dag det er litt fint vær, så mekker jeg piknik-fôr og så setter vi oss med vannet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Aye! Da sier vi det slik. Endret 8. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Faen jeg elsker foreldrene mine. Why? Fordi de er rett ut fantastiske mennesker og jeg er så takknemlig for å ha dem, for jeg vet at jeg kan snakke med dem om alt (tilogmed selvskadingen min) uten at jeg får masse teite fordommer og syrlige kommentarer i gjengjeld. Jeg er så HELDIG. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 det er du virkelig Kunne ønske jeg var venner med morra mi, for jeg veit hun har en symaskin jeg gjerne vil låne Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hm. Jeg er tydeligvis inkludert i planer jeg ikke visste om. Jeg elsker det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Heldig du er da Eplefe. Jeg føler egentlig ikke at jeg vil snakke med foreldrene mine om noe personlig jeg. Men det er meg da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Aye! Da sier vi det slik.Gode planer, gode planer. Og nå gjør våren sitt inntog og Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det kommer vel ann på hva du definerer vår som det Eplefe. Jeg har dessverre hatt gleden av å oppleve Oslo-våren som slår Bergens-våren by far. Men jeg har vel vendt meg til en høst nummer to mellom vinteren og sommeren. ^^ Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg er lykkelig over å ha anskaffet meg MCklær for en billig penge i dag Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen som vil løpe til nærmeste bensinstasjon og kjøpe påskeegg til meg? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei egentlig ikke. Eller, nå skal jeg ikke svare for de andre i tråden her. Men hvis du virkelig er lur spør du foreldrene dine om de kan legge penger og/eller fete gadgets i påskeegget istedenfor godteri i år. Ville mye heller hatt det enn godteri selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg