SturlaTheZombie Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 MUHAHAHAHAHA! Nå senket jeg akkurat norges stolthet, fregatten Fridjof Nansen. Gud, så tilfredstillende. Og dette spillet fikk bare 5/10 på Gamer.no. For noen surrehuer. Jeg har ikke vært så engasjert i et så tregt spill siden ... ja ... Jeg tror rett og slett ikke jeg husker et spill som var så slow paced, men likefullt så spennende. EN liten feilberegning, og woops, du er ute av leken. Der hadde du glemt å sende en jager for å beskytte strikeforcen din. Eller du har glemt å sette på radaren på E-3'en så du ser ikke de innkommende missilene før ti av dem hagler ned på hangarskipet ditt. Muchos gøyos. Minner meg egentlig om et spill jeg ikke husker navnet på. Der skulle du sende Harriere fra hangarskip for å ta ut mål og så følge opp med Marines som landa fra sjøen. Faen, det hadde vært gøy å teste igjen. Det suger sikkert i dag, men nostalgikeren i meg mener det var helt fantastisk. Say whaaat? o.O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg spiller Naval War: Arctic Circle. Norskprodusert RTS. Og et av de beste strategispillene jeg har spilt på lenge. Du sitter omtrent og biter negler mens du følger med på et kart med noen fly-, båt-, og rakettikoner som beveger seg saaakte. Greia er at du må planlegge så langt frem. Du kan ikke bare sende opp alle flya og håpe på det beste. Plutselig er de tomme for drivstoff og lander og da tar det en time før de kan være i lufta igjen. Har du ingen i reserve da er du det som vi på godt norsk kaller "Buttfucked". Nevnte jeg det var awesome? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Jeg spiller Naval War: Arctic Circle. Norskprodusert RTS. Og et av de beste strategispillene jeg har spilt på lenge. Du sitter omtrent og biter negler mens du følger med på et kart med noen fly-, båt-, og rakettikoner som beveger seg saaakte. Greia er at du må planlegge så langt frem. Du kan ikke bare sende opp alle flya og håpe på det beste. Plutselig er de tomme for drivstoff og lander og da tar det en time før de kan være i lufta igjen. Har du ingen i reserve da er du det som vi på godt norsk kaller "Buttfucked". Nevnte jeg det var awesome? Åja det ja. Begynte å se på anmeldelsen, men jeg orket ikke lese den Endret 28. april 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg kjeder meg så mye en lørdagskveld at jeg ender opp i forumkaféen igjen. Ble onkel i dag igjen, da, for å se lyst på dagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Ble onkel i dag igjen, da, for å se lyst på dagen Gratulerer. Ble det med eller uten tut? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Sittet og ventet på sykehuset i 3 timer... Ikke den beste lørdagen noensinne. Endret 28. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Gratulerer. Ble det med eller uten tut? Uten tut. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Ble onkel i dag igjen, da, for å se lyst på dagen Grattis Sittet på sykehuset i 3 timer... Ikke den beste lørdagen noensinne. Ånei, hvorfor det? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Sittet på sykehuset i 3 timer... Ikke den beste lørdagen noensinne. Ånei, hvorfor det? Familiemedlem som er syk. Jeg var den eneste med bil innen rekkevidde, så var litt stress. Går bra nå heldigvis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 "Jäger og battery ødela livet mitt.", sier han fyren her: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Festen-som-endret-alt-for-Espen-6817071.html#.T5xSbtVeQ5M NEI! REIN SKJÆR IDIOTI ØDELA LIVET DITT! Faens tulling. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Familiemedlem som er syk. Jeg var den eneste med bil innen rekkevidde, så var litt stress. Går bra nå heldigvis. Så fint at det går bra Kanskje dette muntrer deg opp ^^ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Disney er dirty saker. Særlig Ringeren av Notre-Dame, Esmeralda driver jo med lap-dance og alt mulig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Lars: Jeg holdt på å sovne etter to tutorials. Burde jeg fortsette? Endret 28. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Lars: Jeg holdt på å sovne etter to tutorials. Burde jeg fortsette? Tutorialsene er jo som tutorials flest. De sier "Tegn en strek her. Å, så flink du var! Du greide å tegne en strek. Nå kan du trykke på den grønne knappen. Næmmen! Du klarte å trykke på den grønne knappen, jo!" Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Er jeg den eneste som lurer på hvordan datasmurf ser ut? Wonder no more! http://www.youtube.com/watch?v=0CHV9d2L-Lk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Tutorialsene er jo som tutorials flest. De sier "Tegn en strek her. Å, så flink du var! Du greide å tegne en strek. Nå kan du trykke på den grønne knappen. Næmmen! Du klarte å trykke på den grønne knappen, jo!" Perfekt for meg. Liker når folk skryter hemningsløst av meg helt ufortjent. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Wonder no more! [media]http://www.youtube.com/wat Hva faen? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Wonder no more! [media]http://www.youtube.com/wat Hva faen? Hva? Det er Datasmurfen. Også kjent som Sjur Vaage. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Perfekt for meg. Liker når folk skryter hemningsløst av meg helt ufortjent. Så flink du er. Du klarte å sitere meg og komme med et relevant svar. Jeg synes du fortjener litt aplaus.*klappe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg