Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker min nye "tittel". :D

Det var en gang en STOR diskusjon vedrørende dette temaet om hvor vidt en skulle gjøre slike ting eller ha lov til å endre dette her.

Glad at "regelverket" har blitt sluppet litt på. Det er med på å bygge community! Nei vent...diskusjon! ^_^

b-real is wallbashing og installere 12.04 LTS.

Lenke til kommentar

For øyeblikket kombineres Elviser (Presley og Costello) med støvsuging og straks gulvvask.

For en merkelig kombinasjon :p Men for all del ^^

Jeg elsker Elvis Costello :D Særlig det mer post-punk-aktige stoffet hans, men fantastisk nydelige ballader med Burt-ern og da.

Lenke til kommentar

Jeg liker min nye "tittel". :D

Det var en gang en STOR diskusjon vedrørende dette temaet om hvor vidt en skulle gjøre slike ting eller ha lov til å endre dette her.

Glad at "regelverket" har blitt sluppet litt på. Det er med på å bygge community! Nei vent...diskusjon! ^_^

b-real is wallbashing og installere 12.04 LTS.

Venter på at du fikser meg tittelen romantisk-bruker...

Lenke til kommentar

For øyeblikket kombineres Elviser (Presley og Costello) med støvsuging og straks gulvvask.

For en merkelig kombinasjon :p Men for all del ^^

Jeg elsker Elvis Costello :D Særlig det mer post-punk-aktige stoffet hans, men fantastisk nydelige ballader med Burt-ern og da.

Hva er nå merkelig med kombinasjonen av Elvis Presley og Elvis Costello? Begge heter Elvis, begge lager god musikk. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...