Runar Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hvor vil du ha den servert? Her, om 15 minutter! Jeg kan ikke huske å ha tilbydd noen av dere noe som helst. Alle skal få? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Heter det ikke "tilbudt", du som er språknazist? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Sa noen ordet "Kake" ?!? Jeg kan ikke huske å ha tilbydd noen av dere noe som helst. Jeg kan heller ikke huske å ha bedt om å få noe som helst... Surpomp'a! Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hvor vil du ha den servert? Her, om 15 minutter! Jeg kan ikke huske å ha tilbydd noen av dere noe som helst. Alle skal få? støtter den, men får nøye meg med nybakte horn. rimlig glad jeg bor hjemme et år til jeg Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Føler jeg er den eneste her som ikke er noe glad i eplekake Endret 27. april 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Føler jeg er den eneste her som ikke er noe glad i eplekake Jeg kan gå så langt som å si at det er langt fra den beste kakentypen som finnes? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Føler jeg er den eneste her som ikke er noe glad i eplekake Jeg kan gå så langt som å si at det er langt fra den beste kakentypen som finnes? Ikke langt nok når jeg spiser kake, er det ordentlig kake Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Du bruker mac og er kjempetøff forumadministrator, og har derfor kjempesupermasse kredibilitet i dette emnet. Aww, glad i deg og. Ikke rediger innlegget mitt, din jævel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Føler jeg er den eneste her som ikke er noe glad i eplekake Jeg liker eplekake, bare uten eplene. Som tidligere nevnt (noen tusen ganger) er jeg allergisk mot epler, men det er langt i fra min favorittkake. Den prisen går nok til Kvæfjordkake, etterfulgt av bløtkake med jordbær og banan, og så marsipankake uten valnøtt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Da var tacoen fortært. Har dere det bra i dag da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg liker min nye "tittel". Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg liker min nye "tittel". Tror den passer deg ganske fint egentlig 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Føler jeg er den eneste her som ikke er noe glad i eplekake Jeg kan gå så langt som å si at det er langt fra den beste kakentypen som finnes? Ikke langt nok når jeg spiser kake, er det ordentlig kake utdyp? nå må du forklare hva du liker... eplekake er ikke den beste kaka, men digg er det, spesielt deigen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Den prisen går nok til Kvæfjordkake Men å kalle den Verdens Beste, som den egentlig heter, det klarer du ikke. Edit: Unnskyld, rotet visst med hvilken kake som trøndere har retardnavn på! Endret 27. april 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Føler jeg er den eneste her som ikke er noe glad i eplekake Jeg kan gå så langt som å si at det er langt fra den beste kakentypen som finnes? Ikke langt nok når jeg spiser kake, er det ordentlig kake utdyp? nå må du forklare hva du liker... eplekake er ikke den beste kaka, men digg er det, spesielt deigen Ostekake. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Føler jeg er den eneste her som ikke er noe glad i eplekake Jeg kan gå så langt som å si at det er langt fra den beste kakentypen som finnes? Ikke langt nok når jeg spiser kake, er det ordentlig kake utdyp? nå må du forklare hva du liker... eplekake er ikke den beste kaka, men digg er det, spesielt deigen Kakene jeg spiser, er hemmelige kaker. Nevner det ikke til noen O.o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Den prisen går nok til Kvæfjordkake Men å kalle den Verdens Beste, som den egentlig heter, det klarer du ikke. Edit: Unnskyld, rotet visst med hvilken kake som trøndere har retardnavn på! Vel, jeg kaller den "Drømmen", siden det er navnet jeg bruker på den, men ingen jeg prater med vet hva det er, og når jeg sier "Kvæfjordkake" så vet de det automatisk og sier "Åh, den ja, hvorfor sier du ikke bare Kvæfjordkake?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg