Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Må elske Hylos plutselige inntredener. :-) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Må elske Hylos plutselige inntredener. :-) Gjør litt vondt i blant men. BADUM TISH. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Synes nesten at forumet er kjedelig uten Schnell og Bundy, er et tom rom uten dem her Men vi har det jo for all del utrolig koselig her da ^^, Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis du synes kranglete dritunger er så morsomt kan du vel stikke på dagbladet sine debattsider. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis du synes kranglete dritunger er så morsomt kan du vel stikke på dagbladet sine debattsider. *Skrive under på* Er det ett sted man finner kranglete drittunger, som du så fint sier det, er det Dagbladets detbattsider. Der finner vi virkelig bunnslammet av norske debattanter, med kommentarer og innlegg som virkelig holder et lavt nivå. Og her snakker vi så lavt at man får lyst til å oppfinne en maskin som lar deg slå folk i trynet over internett. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Just a small town girl, living in a lonelyyyyyyyy world She took the midnight train going anywhereeeeeeee SO WHAT BIG WHUP. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Min erfaring er at de fleste nettavisers forum/debattsider er full av slike personer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis du synes kranglete dritunger er så morsomt kan du vel stikke på dagbladet sine debattsider. /sign Er enig med at det er kjedelig uten Bundy. Men Schnell den forbanna idioten kunne jeg gjerne levd uten. Makan til trollete pøbel skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 /sign Er enig med at det er kjedelig uten Bundy. Men Schnell den forbanna idioten kunne jeg gjerne levd uten. Makan til trollete pøbel skal du lete lenge etter. Nei! Han er ha-ha-historie! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er enig med at det er kjedelig uten Bundy. Men Schnell den forbanna idioten kunne jeg gjerne levd uten. Makan til trollete pøbel skal du lete lenge etter. ... men du holder liv i han ved å sitere han i signaturen din. Fun fact. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvor er Bundy egentlig? Hadde det tatt seg bedre ut med "er" i Italic en "Hvor"? Men nå restarter jeg og starter opp GNU/Linux. Jeg trenger sjelefred. Endret 8. mars 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Faen jeg elsker foreldrene mine. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 For spill elskere spill Army Of Two. Jævlig kult spill har jeg sjeldent vært borti før. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 uff skulle kose meg i dag. øl, fest, livet... men så våknet eg opp sjuk i dag :o Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 vil ha enda meir medfølelser Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 *klapper på skulderen* synd... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 For spill elskere spill Army Of Two. Jævlig kult spill har jeg sjeldent vært borti før. Dæven, for en lovprisning. "Dette spillet har jeg sjelden spilt." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg