Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Administratorer og Moderatorer får de penger for å være det her på diskusjon.no ?

200 kroner timen, 1 500 kroner per utestengte bruker, og 500 kroner for hvert økte advarselnivå. Tar vi dobbeltbrukere og lignende får vi bonus.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal dra på Døgnvill i år.

1650 spenn for festivalpass, så 800 eller noe i hotell og sikkert rundt tusen spenn på fly t/r, men jeg går ut fra at det er verdt det.

Hovedsaklig for å møte venner, og i tillegg se Turbonegro, First Aid Kit og Hålogalandslaget. Så dukker det vel opp noe annet skrap å se også.

Lenke til kommentar

Jeg liker det ene faget vi har litt egentlig, kan mye fra før fordi hele faget er datarelatert. Tok akkurat en forbredelsestest læreren hadde lagt ut på nettet nå før eksamen, fikk 81% på 20 min og minimalt med dobbeltsjekking av svarene (sto vi burde klare det på 60-70 min sånn i forhold til hvordan eksamen kommer til å være).

Menmen, er vel en viss fare for at de mer utdypende teorispørsmålene kommer til å sette en demper på det gode humøret.

Resten er bare multiple choice eller true/false.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Teoretisk sett, si jeg printet ut bilde av en forumbruker. Også spermet på papiret, tok bilde av det, også sendte til vedkommende, er det grunn til anmeldelse?

Har en venn som måtte sitte inne 2 måneder pga. han gjorde det der. Anbefales ikke.

Lenke til kommentar
Har en venn som måtte sitte inne 2 måneder pga. han gjorde det der. Anbefales ikke.

Jeg har en venn som satt to døgn i glattcelle på grunn av en tweet han skrev.

Stjal han en vits fra Hasse Hope? Drapstrussel? Do tell.

Lenke til kommentar

Hva går det under? Seksuell trakassering?

Oooops. Spilte bare videre på spøken (tror jeg) til Sulfuric. Kjenner heldigvis ingen som har gjort det der. Man skal være temmelig langt nede for i det hele tatt vurdere å finne på noe sånt.

Men ja, ville tro det går under seksuell trakassering.

Endret av Spleen
Lenke til kommentar
Oooops. Spilte bare videre på spøken (tror jeg) til Sulfuric. Kjenner forhåpentligvis ingen som har gjort det der. Man skal være temmelig langt nede for i det hele tatt vurdere å finne på noe sånt.
Velkommen til internett. Uansett - lurer på om det faktisk er ulovlig å gjøre noe sånt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...