Kakeshoma Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har Tom&Jerry-kjeks. Bitchez better be admirin' Selges det dinosaurkjeks ennå? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jaja, da er imac bestilt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Visum til Burma kan du få på flyplassen for 20USD ca. Motorsykkel er ikke anbefalt i det hele tatt. Hvorfor ikke? Pga. veiforhold? Planen hadde vært å bruke en sykkel som er ganske brukbar offroad. Jeg vil være med. Sweet! Få deg motorsykkel-lappen og dra på eventyr. Hadde vært litt kult å reise ned dit om ett år, for da skal jeg mest sannsynlig prøve å dra på utveksling dit. Riktignok har jeg bare 3 mnd. på å komme meg dit da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Visum til Burma kan du få på flyplassen for 20USD ca. Motorsykkel er ikke anbefalt i det hele tatt. Hvorfor ikke? Pga. veiforhold? Planen hadde vært å bruke en sykkel som er ganske brukbar offroad. Korrekt. De har blant verdens verste veistandard der faktisk. Innenriksfly går fint. Air Bagan og Air Mandalay går. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 da tar jeg kvelden - natta Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Natta her og Sov godt folkens. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hest er best Du er. :--D Hvordan står det til? Holder du på med bryllup? Jeg har emigrert til kvinneguiden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 :--D Hvordan står det til? Holder du på med bryllup? Jeg har emigrert til kvinneguiden Nja, mest drømming og småting enn så lenge, har ikke en gang en dato enda. Haha. Men prøver da å hjelpe andre når en kan. Skremmer meg litt at du har emigrert dit, men hu hei! Ellers står det bra til. Ligger på hotellrommet og føler meg litt ensom, men da er instant messengers og forum gode å ha (herregud, så trist jeg er!). Hvordan står det til med deg? Har savnet noen å flørte skamløst med i det siste, altså. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det blir ikke noen fæst uten hæst... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Da tar jeg kveld. God natt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Nja, mest drømming og småting enn så lenge, har ikke en gang en dato enda. Haha. Men prøver da å hjelpe andre når en kan. Skremmer meg litt at du har emigrert dit, men hu hei! Ellers står det bra til. Ligger på hotellrommet og føler meg litt ensom, men da er instant messengers og forum gode å ha (herregud, så trist jeg er!). Hvordan står det til med deg? Har savnet noen å flørte skamløst med i det siste, altså. Alt bra her, eksamen nærmer seg osv. Lite gøyalt som skjer Du kan flørte med meg, hotellrom sa du? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 L4r5 er du innpå hele tiden, har du ikke en jobb ? Administratorer og Moderatorer får de penger for å være det her på diskusjon.no ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Alt bra her, eksamen nærmer seg osv. Lite gøyalt som skjer Du kan flørte med meg, hotellrom sa du? Alle og de dumme eksamenene deres som tar oppmerksomhet bort fra gøyere ting (om enn mer kortsiktige, I guess). Oh yes. Dessverre ikke i Oslo, ellers skulle jeg diskré sklidd en kopi under døren din. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Vil bare anbefale alle å stikke turen innom Wallmanns om de får sjansen. Hadde jeg hatt terninger å kaste, hadde det blitt seksere på samtlige. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Yo. Hva skjer her? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hest er best På midten, midt i mellom hjernen og dritten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 L4r5 er du innpå hele tiden, har du ikke en jobb ? Administratorer og Moderatorer får de penger for å være det her på diskusjon.no ? Går på AAP. Nei, jeg får ikke penger. Ene adminen har en 15% stilling som er betalt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Går på AAP. Hvorfor? Sykdom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg