Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags type sted? Syden? Europeisk by? Eksotiske steder? Spennende opplevelser?

Jeg har lyst til Slanchev Briag i Bulgaria. Både yrende nattesliv, langgrunn strand (7km lang og 30-60meter i bredde, halvmåneformet) og bare et par kilometer unna en 3000 år gammel by med masse foto-ops. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

I kveld skal jeg og dama bestille ferie. Nå må vi bare bli enige om destinasjon og hotell.

Dere skal til enten Cuba, Sri-Lanka eller Burma.

Helst sistnevnte selvfølgelig, men der er det mer eller mindre umulig å oppdrive hotell, guider eller innenriks flybilletter frem til 2013.

Lenke til kommentar

I kveld skal jeg og dama bestille ferie. Nå må vi bare bli enige om destinasjon og hotell.

Helst sistnevnte selvfølgelig, men der er det mer eller mindre umulig å oppdrive hotell, guider eller innenriks flybilletter frem til 2013.

Og så var det dette med penger da. Men du som er innen reiselivsbransjen kan vel kanskje skaffe oss en god deal.
Lenke til kommentar

du steinar(eller var det tore? for lenge siden sist jeg hørte RR), det ligger i navnet SEXYlubben.

nå har jeg sotte i noen timer med min gode tanke om at det er fredag, så kommer jeg til å ta en titt på kalenderen, og det er faenma enda torsdag :(

mitt stakars hode har blokka ut det triste faktum og tortumiddel kalt heldagsprøve.

Lenke til kommentar

du steinar(eller var det tore? for lenge siden sist jeg hørte RR), det ligger i navnet SEXYlubben.

Det er vel Steinar som er Sexylubben selv om Tore i dag påsto at han neppe hadde fått plass til sitt lår i Bjarte sine 31" bukser. Selv er jeg nok mer lubb enn sexy.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å få visum?

Har fantasert litt om å reise til Singapore på motorsykkel, og da må man igjennom Myanmar (Burma)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...