settings Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har ikke du mer power enn han da? Er det i det hele tatt teknisk mulig å utestenge en moderator i f.eks 1 dag? Ja, vi testa i stad. Han kan utestenge meg, men jeg kan ikke utestenge han. kunne testa det lenger, alt jeg har bildet av i hode mitt er den stygge fuglebur tingen, trykka åpne i ny fane før jeg leste advarselen din Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ja, vi testa i stad. Han kan utestenge meg, men jeg kan ikke utestenge han. Phø! Jeg er ikke overbevist om at dere testa godt nok... Du er jo her fortsatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hedvig: Folk er late. Og dumme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 kunne testa det lenger, alt jeg har bildet av i hode mitt er den stygge fuglebur tingen, trykka åpne i ny fane før jeg leste advarselen din Protip: ALDRI trykk på lenker før du leser teksten. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hedvig: Folk er late. Og dumme. Jeg våkner opp med så mye håp for menneskeheten hver morgen, men det blir knust gang på gang Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 lurt det lars, men så langt tenkte ikke jeg. lukka fane nr 2 (fant ut at det var face etterpå) og gikk inn på nr 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Helt random irritasjonsmoment jeg tenkte over da jeg var i butikken: To forskjellige type kurver, de svære buete og de små firkantede. Du ser GODT på dem at de er ulike. Men likevel insisterer folk på å stable dem oppå hverandre, selv om det er satt av to fine plasser til hver. Hva feiler det slike dumme folk? Lekte de ikke nok med klosser da de var små? Det er de samme folkene som bruker to parkeringsplasser utenfor butikken. Som snakker i mobilen mens personen i kassa prøver å kommunisere med dem, som ikke blinker når de kjører bil osv. Jeg våkner opp med så mye håp for menneskeheten hver morgen, men det blir knust gang på gang Jeg og. Det går stort sett over på veien til jobb. Om ikke da, i løpet av den første timen på jobb. Ok, vi kan godt skifte tema. La oss gå over til hva folk har hatt eller skal ha til middag i dag? Her er det stekt fiskepudding med poteter og brun saus. Jeg sa FISKEBOLLE! Jeg har hatt laks, potet, broccoli med litt langstekt bacon/løk og rømme til. Mye fett :s Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Kjørte bak en polakk som kjørte sakte i dag.... trodde ikke det var mulig. Kan muligens ha noe med at han satt i telefonen de 20 minuttene jeg måtte kjøre bak han. Han kjørte litt vinglete og jeg tenkte seriøst til meg selv at jeg bare skulle kjøre rett forbi når han forhåpentligvis kjørte av veien. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Sitter naken på hotellsengen og drikker gratis champagne og ser på TV. Selve definisjonen av ordet eleganse. Edit: Rett fra flasken. Selvsagt. Endret 26. april 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) You bastard! Hvor er du siden det er gratis champis? Det høres ut som noe for meg. Det må jeg huske å gjøre i sommer, drikke masse billig champis når jeg er ute og reiser. Endret 26. april 2012 av multisync Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Haugesund. Og den er vel ikke egentlig gratis, den er en GAVE. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Eplefe, du gjør så mye artig! Greit med litt positivitet her og. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Man må jo gjøre artige ting når man er vekkreist! Ikke at Haugesund er så jævlig eksotisk, men. Hurra, baristamesterskap! Og hurra for indisk mat! Og hurra for fantastiske dromedar-folk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Man må jo gjøre artige ting når man er vekkreist! Ikke at Haugesund er så jævlig eksotisk, men. Hurra, baristamesterskap! Og hurra for indisk mat! Og hurra for fantastiske dromedar-folk. Har du vært på Mega Pizza Takeaway? Hvis ikke, dra dit og bestill en kebabpizza med pomfri og sterk saus på. (Og ananas da, om du liker slikt). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ananas på pizza er faen fælt. Vi hadde planer om det, men ble fellesmiddag på indisk restaurant, i morgen er det fellesmiddag, og lørdag er det bankett. Håper på å bli full nok til å gidde å prøve kebaben deres selv om jeg er mett, fikk høre mye fint om den. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hvorfor har ikke Pizza baronen (irriterer meg og) bestilling på nett? Tør ikke ringe. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ananas på pizza er faen fælt. Vi hadde planer om det, men ble fellesmiddag på indisk restaurant, i morgen er det fellesmiddag, og lørdag er det bankett. Håper på å bli full nok til å gidde å prøve kebaben deres selv om jeg er mett, fikk høre mye fint om den. Det er vel to ting som må oppleves i Haugesund. Det ene er å være i byen under sildajazzen/filmfestivalen. Det andre er å spise kebab. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ananas på pizza er faen fælt. Amen. Nå fikk jeg veldig lyst på indisk... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 I kveld skal jeg og dama bestille ferie. Nå må vi bare bli enige om destinasjon og hotell. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 I kveld skal jeg og dama bestille ferie. Nå må vi bare bli enige om destinasjon og hotell. Hva slags type sted? Syden? Europeisk by? Eksotiske steder? Spennende opplevelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg