Heddy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Du må gjerne delta, men du spøkte bare det hele bort. Chicken! Jeg har jo faktisk elever som kan forville seg inn hit og lese :O Litt trist, de er ikke elevene mine fra i morgen av Aller siste praksisdag. Snufs. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Nei. Ettersom det jeg har fått med meg gjelder dette samtlige slike establisjement. Et nei betyr et nei. Hvis ikke blir man kastet og eventuelt bannlyst. "Det er ikke voldtekt hvis man roper OVERRASKELSE!" Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Lars - skaff deg et rom, eller en tråd... synes det blir litt ille her nå... Snakker ikke sånn til The L4r5 :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ok, vi kan godt skifte tema. La oss gå over til hva folk har hatt eller skal ha til middag i dag? Her er det stekt fiskepudding med poteter og brun saus. Hvordan kan du alle disse reglene, om jeg tør spørre? Jeg kan lese. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Jeg kan lese. Da har du lest på steder jeg ikke har lest før Endret 26. april 2012 av Kamikaze-Kanin Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) maktmissbruket nå igjen - DU er administrator, du kan slenge han og hans syke fantasier til en ny tråd :o igjen var jeg treg, denne var til RUNAR snakker hvordan jeg vil til hvem jeg vil jeg middag? jo foresten, kylling og ris, med baerne(?) Endret 26. april 2012 av settings Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Kjære elever: Ikke ha sex for å bli modeller. Jeg vet ingen av dere har sjanse i havet til det uansett. Jeg er for lav for å bli runwaymodell Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 maktmissbruket nå igjen - DU er administrator, du kan slenge han og hans syke fantasier til en ny tråd :o God ide. Frem med pisken! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg er for lav for å bli runwaymodell Vi kan putte deg i sånn torturmaskin som strekker deg litt? Jeg har hatt sodd til middag. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 L4r5 er moderator, han gjør som han vil. Har ikke du mer power enn han da? Er det i det hele tatt teknisk mulig å utestenge en moderator i f.eks 1 dag? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Middag Ikke noe mer spennende enn ett par grillpølser Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 L4r5 er moderator, han gjør som han vil. Har ikke du mer power enn han da? Er det i det hele tatt teknisk mulig å utestenge en moderator i f.eks 1 dag? skulle gjerne hatt en test av det (ikke personlig lars, men for det felles beste?) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Lars ble jo utestengt sånn.. to minutter eller noe tidligere? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg drakk kaffe til middag i dag. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 skulle gjerne hatt en test av det (ikke personlig lars, men for det felles beste?) Runar kan jo gjøre deg til moderator og så utestenge deg for... 1 ukes tid, så får vi jo testa det også Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Jeg er for lav for å bli runwaymodell Vi kan putte deg i sånn torturmaskin som strekker deg litt? Skulle ha tenkt på å gjort det da jeg allikevel var på sykehuset en lengre tur for et par år siden Endret 26. april 2012 av multisync Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 skulle gjerne hatt en test av det (ikke personlig lars, men for det felles beste?) Runar kan jo gjøre deg til moderator og så utestenge deg for... 1 ukes tid, så får vi jo testa det også det var en god ide, hvis jeg får stenge deg i to? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har ikke du mer power enn han da? Er det i det hele tatt teknisk mulig å utestenge en moderator i f.eks 1 dag? Ja, vi testa i stad. Han kan utestenge meg, men jeg kan ikke utestenge han. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 det var en god ide, hvis jeg får stenge deg i to? Greit det! Men, litt vanskelig for deg å få gjennomført det da, for du kommer jo til å være utestengt mens du er moderator, og når du er tilbake igjen så kommer du jo til å være vanlig dødelig bruker igjen Men, hvis du faktisk skulle klare å utestenge meg, kan du prøve å gjøre det i eksamensperioden om ca en måned? ^^ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Helt random irritasjonsmoment jeg tenkte over da jeg var i butikken: To forskjellige type kurver, de svære buete og de små firkantede. Du ser GODT på dem at de er ulike. Men likevel insisterer folk på å stable dem oppå hverandre, selv om det er satt av to fine plasser til hver. Hva feiler det slike dumme folk? Lekte de ikke nok med klosser da de var små? Endret 26. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg