Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du må gjerne delta, men du spøkte bare det hele bort. Chicken!

:blush:

Jeg har jo faktisk elever som kan forville seg inn hit og lese :O

Litt trist, de er ikke elevene mine fra i morgen av :( Aller siste praksisdag. Snufs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

maktmissbruket nå igjen - DU er administrator, du kan slenge han og hans syke fantasier til en ny tråd :o

igjen var jeg treg, denne var til RUNAR

snakker hvordan jeg vil til hvem jeg vil jeg :)

middag? jo foresten, kylling og ris, med baerne(?)

Endret av settings
Lenke til kommentar

L4r5 er moderator, han gjør som han vil.

Har ikke du mer power enn han da? Er det i det hele tatt teknisk mulig å utestenge en moderator i f.eks 1 dag?

skulle gjerne hatt en test av det (ikke personlig lars, men for det felles beste?)

Lenke til kommentar

skulle gjerne hatt en test av det (ikke personlig lars, men for det felles beste?)

Runar kan jo gjøre deg til moderator og så utestenge deg for... 1 ukes tid, så får vi jo testa det også :w00t:

det var en god ide, hvis jeg får stenge deg i to?

Lenke til kommentar

det var en god ide, hvis jeg får stenge deg i to?

Greit det! Men, litt vanskelig for deg å få gjennomført det da, for du kommer jo til å være utestengt mens du er moderator, og når du er tilbake igjen så kommer du jo til å være vanlig dødelig bruker igjen :p Men, hvis du faktisk skulle klare å utestenge meg, kan du prøve å gjøre det i eksamensperioden om ca en måned? ^^

Lenke til kommentar

Helt random irritasjonsmoment jeg tenkte over da jeg var i butikken:

To forskjellige type kurver, de svære buete og de små firkantede. Du ser GODT på dem at de er ulike.

Men likevel insisterer folk på å stable dem oppå hverandre, selv om det er satt av to fine plasser til hver. Hva feiler det slike dumme folk? Lekte de ikke nok med klosser da de var små?

:grumpy:

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...