Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får videreformidle beskjeden til elevene dine. Er jo den aldersgruppen som holder på med slikt, tydeligvis.

Kjære elever:

Ikke ha sex for å bli modeller. Jeg vet ingen av dere har sjanse i havet til det uansett.

Lenke til kommentar

Hvorfor gjøre det så restriktivt og begrenset? Hvorfor ikke bare ha en sexklubb, enkelt og greit?

Ser for meg BDSM-L4r5 snike seg opp bak stakkars lille Sulfuric, som er der utelukkende for skolejente-fetisjens skyld. Katastrofale følger!

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg og venter på å skulle på intervju hos Kongsberg Defence Systems.... Fuck! Jeg hater å vente!

Seriøst? Kuuuult. Løkke te.

Takker! Intervjuet er nå vel overstått og venter bare på å få vite resultatet. Meeen, så er det at dette jobbintervjuet var i forbindelse med mastergraden jeg skal ta, så jeg må vente helt til 10. mai før jeg får vite om jeg får jobben og starte på mastergraden! Gah! :wallbash:

Lenke til kommentar

Hvorfor gjøre det så restriktivt og begrenset? Hvorfor ikke bare ha en sexklubb, enkelt og greit?

Ser for meg BDSM-L4r5 snike seg opp bak stakkars lille Sulfuric, som er der utelukkende for skolejente-fetisjens skyld. Katastrofale følger!

Er overhodet ikke noe problem å kombinere de to fetisjene.

Lenke til kommentar

Vel... Enkelte vil ikke at hele verden skal vite hva de driver med. Derfor er de fleste litt underground. Men vi har vel sånn som den oppe i trøndelag som er ganske åpen. Og VIProom i Oslo.

SSS: Sunn, samtykkende og sikker. Man går ikke bare løs på noen.
Lenke til kommentar

Ny regel du har funnet på nå? :(

Nei. Ettersom det jeg har fått med meg gjelder dette samtlige slike establisjement. Et nei betyr et nei. Hvis ikke blir man kastet og eventuelt bannlyst.

Så seksualiserte vi er i dag da.

Du må gjerne delta, men du spøkte bare det hele bort. Chicken!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...