Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vi ikke heller diskutere hvorfor jeg bør utnevnes som eneveldig diktator i Norge? Det finnes da ikke en grunn til at dette ikke skulle skje. Eller? :p

Edit: Det er triumfbuen oppe i høyre hjørnet der? Eller ser jeg feil?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Men da tror jeg det blir Collateral, da. Den passer bedre i forhold til at min mor vil se Heartbeat, uannsett.
MED HJARTA PÅ RETTASTE STADAN?

Collateral er en av de par-tre virkelig gode filmene han har spilt i (kanskje fordi han ikke er protagonist), se heller den enn Bond på sparebluss. Selv om det er mote å hate Tom Cruise og sånt.
Det er ikke mote, det er fornuft og ikke like idioter som han.

Hva du spiste til frokost :wee:
Deg? ^^

(egentlig ingenting..)

Lenke til kommentar
Kan vi ikke heller diskutere hvorfor jeg bør utnevnes som eneveldig diktator i Norge? Det finnes da ikke en grunn til at dette ikke skulle skje. Eller? :p

Edit: Det er triumfbuen oppe i høyre hjørnet der? Eller ser jeg feil?

Makt korrumperer (det er sannsynligvis feilskrevet, men jeg har aldri lært meg verb-formen av korrupsjon.

Jeg ser ikke triumfbuen på det bildet, eller noen slags bue for den saks skyld.

Lenke til kommentar
PP? Hva for en serie er det? Er det mulig å ikke bruke forkortelser hele tiden eller? *Knurre*

Huff, ja, men av og til er det rett og slett uunngåelig.

Uniting and Strengthening America by Providing Appropriate Tools Required to Intercept and Obstruct Terrorism Act, liksom.

Lenke til kommentar

Triumfbuen jeg har rutet inn her eller?

Edit: Fikk vist lastet opp alikevel.

Skal sies at jeg har vært i byen to ganger, og jeg synes den klossen ser skummelt ut som triumfbuen. Men er ikke sikker.

post-51936-1205007805_thumb.jpg

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...