Heddy Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Inspirert av KG: Hadde dere hoppa til køys med dere selv hvis dere kunne gått over i kroppen til en person av det motsatte kjønn? (Eventuelt ikke motsatt, hvis du er homofil) Mon tro om Slimda og HedvigR har oppdaget det som står plassert rett over bruker forumavataren deres ennå. Står det noe over bildet til Geir? Whaaaaaat, må løpe å sjekke Er selvfølgelig klar over min ^^ Edit: Hahahahahaha Endret 26. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Inspirert av KG: Hadde dere hoppa til køys med dere selv hvis dere kunne gått over i kroppen til en person av det motsatte kjønn? (Eventuelt ikke motsatt, hvis du er homofil) Selfølgelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Inspirert av KG: Hadde dere hoppa til køys med dere selv hvis dere kunne gått over i kroppen til en person av det motsatte kjønn? (Eventuelt ikke motsatt, hvis du er homofil) Selvfølgelig. Jeg vet jo hva jeg selv tenner på og liker. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Inspirert av KG: Hadde dere hoppa til køys med dere selv hvis dere kunne gått over i kroppen til en person av det motsatte kjønn? (Eventuelt ikke motsatt, hvis du er homofil) Ja hvorfor skulle en ikke ville det? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Dunno. Det kan jo hende man virkelig hater seg selv. Men det hadde vært artig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Inspirert av KG: Hadde dere hoppa til køys med dere selv hvis dere kunne gått over i kroppen til en person av det motsatte kjønn? (Eventuelt ikke motsatt, hvis du er homofil) Uten tvil. Jeg biter på alle de rette stedene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Inngår det i dilemmaet, om en kan bruke den betegnelsen, at en opplever det fra begger sider, eller i det minste husker det i ettertid eller opplever en det kun som personen en er i kroppen til det motsatte kjønn? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Jeg hadde glatt gjort det, jeg vet hvor mye jeg selv trenger det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Hmm.. jeg synes man skal kunne det ja. I hvertfall at det overlevet som et minne man kan gjenleve fra begge sider. Jeg hadde glatt gjort det, jeg vet hvor mye jeg selv trenger det. Haha ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Henger og henger. Jeg er blitt så lei av den konstante kveruleringa der inne at jeg kanskje logger inn en gang i halvåret. Merkelig sted, Smil. Aldri funnet noen der som er noe i nærheten av å tenne på de samme tingene som meg. Føler det er overfokus på lær, lakk og D/S. Og dessuten vanskelig å komme inn i noe miljø der føler jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 To beer or not to beer. That is the question. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 "To beer" is always the answer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Merkelig sted, Smil. Aldri funnet noen der som er noe i nærheten av å tenne på de samme tingene som meg. Føler det er overfokus på lær, lakk og D/S. Og dessuten vanskelig å komme inn i noe miljø der føler jeg. Finn ut om det er noen mindre organisasjoner nær deg. Det er mye lettere å komme inn i et miljø når det er mindre. Hvor bor du forresten? "To beer" is always the answer. challange accepted Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Hmm.. jeg synes man skal kunne det ja. I hvertfall at det overlevet som et minne man kan gjenleve fra begge sider. I så fall er det i alle fall ikke noen tvil. Da hadde jeg for en gangs skyld fått noe ut av et sexuelt samkvem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Finn ut om det er noen mindre organisasjoner nær deg. Det er mye lettere å komme inn i et miljø når det er mindre. Hvor bor du forresten? Finnes det noen freaky sex-miljøer i Troms? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Det gjør det sikkert, spørsmålet er vel heller om du har godt av å vite om dets eksistens. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Finn ut om det er noen mindre organisasjoner nær deg. Det er mye lettere å komme inn i et miljø når det er mindre. Hvor bor du forresten? Finnes det noen freaky sex-miljøer i Troms? Er ikke Tromsø det da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Finnes det noen freaky sex-miljøer i Troms? Jeg mener å huske det finnes et lokallag i Tromsø. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Finnes det noen freaky sex-miljøer i Troms? Jeg tror du må bli 18 først. Ihvertfall 16! 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 jeg kom til å tenke på , hvorfor er det så mange russere som blir kannibaler ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg