Heddy Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Skuffende. Ikke fordi jeg vil ham vekk på noen måte da. Lars er gull å ha her ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Hmm, Lars er dårlig på å være utestengt. No locks on ths earth can hold the incredible Larsini. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Ja, han er god å ha. Og flink til å gi dask. Husker enda den sommerkvelden i Oslo hvor Lars delte ut dask i hytt og pine, i alle fall til Arinodin og meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Lars er gull å ha her ^^ Hvis jeg blir borte noen dager (som oftest grunnet fylleangst) så har du meg jo både på FB og Skype og kan få din daglige dose der. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Savner virkelig en forige innlegg knapp / alle intresange innlegg. Hei Idzl, så vi misslykkes i og lage din velkomstråd til et skravleforum, men nå er vi jo inne på en skikkelig med både moderator og administrator(runar - du som stengte oss?) til Lars - etter bildet ditt i noshawe eller noe så skulle man ikke tro det blir vått hos deg? yay - 4 nye innlegg mens jeg skrev her, nå er det sikkert flere... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 idzl har da vært her før så vidt jeg vet. Før jeg begynte å følge henne på Twitter i alle fall. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 jeg har ikke sett henne her inne før Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Hmm, Lars er dårlig på å være utestengt. No locks on ths earth can hold the incredible Larsini. Not even THIS lock? Endret 26. april 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 jeg har ikke sett henne her inne før Da har du ikke gjort god nok research. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Not even THIS lock? Nei, men muligens denne. NB! NSFW! til Lars - etter bildet ditt i noshawe eller noe så skulle man ikke tro det blir vått hos deg? Selv når jeg hadde ganske langt hår og skjegg og minnet om Varg Vikernes så hadde jeg null problemer med å få ting vått Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Hvis du kan si hva som kommer etter i den scenen skal du få en pluss av meg, L4r5 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Nei, men muligens denne. NB! NSFW! Det der er ikke gøy en gang, blir dårlig av å se sånnt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Selv når jeg hadde ganske langt hår og skjegg og minnet om Varg Vikernes så hadde jeg null problemer med å få ting vått No job can argue with a glorius unix beard http://stallman.org/rms-bw.jpeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Hvis du kan si hva som kommer etter i den scenen skal du få en pluss av meg, L4r5 Jeg husker ikke en gang hvilket spill det der er fra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Nei, men muligens denne. NB! NSFW! Wtf gjør man hvis man får ereksjon med den saken der? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Nå skal jeg snart myrde mitt eget Twitter-image. Hold dere fast. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Wtf gjør man hvis man får ereksjon med den saken der? Finner nøklene fort som faen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Minuspoeng. Secret of Monkey Island. Kannibalene på øya har bura deg inne fordi du har rappa en banan fra offerskåla deres til et annet puzzle. Men du finner kjapt ut at det er en "loose board" i cella, og en ferdiggravd tunnell ut. Du kan bare stikke da, men hvis du går tilbake til kannibalene som står og prater, burer de deg inne på nytt, men med LITT sterkere lås. Og tredje gangen legger de til en LCD skjerm på døra. Og neste gang igjen, et tactical missile system De smeller bare på mere og mere sinnssvake låssystemer, uten å sjekke hvordan du stikker av hver gang. Og de spør "Why does this guy keep coming back?" Endret 26. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Wtf gjør man hvis man får ereksjon med den saken der? Det er litt av greia med slike. Det går ikke å få boner. Minuspoeng. Secret of Monkey Island. Kannibalene på øya har bura deg inne fordi du har rappa en banan fra offerskåla deres til et annet puzzle. Men du finner kjapt ut at det er en "loose board" i cella, og en ferdiggravd tunnell ut. Du kan bare stikke da, men hvis du går tilbake til kannibalene som står og prater, burer de deg inne på nytt, men med LITT sterkere lås. Og tredje gangen legger de til en LCD skjerm på døra. Og neste gang igjen, et tactical missile system. Og de spør "Why does this guy keep coming back?" Stemmer! Eneren har jeg faktisk bare spilt en gang og det er lenge sida. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Quick! There's a three-headed monkey behind you! *slå deg i bakhodet når du snur deg* Endret 26. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg