Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal bli voldtatt i en sjark. Så kan du skrive bok om det!

"Æ vart voilljtatt i sjashkeen." (Eller hvordan man nå enn skriver sånn dialekt.)
That's about right. Spørs hvor i nord man kommer ifra.

Æ va voillltatt i sjarsken blir den vesterålske utgaven.

Interessant. Jeg aner ikke hvor jenta i det klippet jeg en gang hadde som en shady lydfil etter et dataparty kom i fra, alt jeg vet er at det var nord for Steinkjer, og sannsynligvis nord for Helgeland også.

Synd jeg mista den fila. Alt jeg har igjen er "Venninnetreff.mp3" og "Skumlenissen.mp3". To klassikere som aldri går av moten.

Gi deg, vi så jo alle i går hvem som er sjef.

Jeg så ikke, jeg følger ikke med på fotball, sånn bortsett fra resultatene til Viking. :p Samt at jeg hvert år drømmer om at RBK og Man U skal rykke ned, og at Viking og Tottenham skal ta gull (igjen), men jeg lever for fotballen slik den var fra 93 til 99. Da var det stas i utlandet da, og alle de beste spillerene spilte.

SA ligger på 10. plass. Men jeg tok visst feil. Diskusjon har falt ned på 96. plass siden sist jeg sjekka. Vi var oppe på 82. plass for et par år siden.

http://rankings.big-boards.com/?p=all

Interessant. Særlig 4chan, som ble starta av en goon som ikke ble tilfredsstilt av anime-delen på SA.

Så mye drama det har vært her i kveld, da. Hva er det jeg ikke har fått med meg? Bannede brukere som kommer tilbake? Hmmm? d.no-gossip, I love it.

With so much drama in the L-B-C, it's kinda hard being Snoop D-O-GG?

Lenke til kommentar

Jeg siterer meg selv for sikkert tredje gang: Datasmurf (min mest dominante underbevissthet) skriver for lange innlegg.

Teknisk sett ikke. Jeg bare siterer flere folk. Multisitat er ganske win.

Samt at dere er for trege til å skrive slik at innleggene mine blir slått sammen.

With so much drama in the L-B-C, it's kinda hard being Snoop D-O-GG?

Sjur... Stay white.

Men jeg liker gammel Snoop.

Det var så kult å se ham på Døgnvill i '09 og være en av få som kunne si "Yeah!" og være ærlig når han lurte på hvor mange som kjøpte den første kassetten han gav ut. :p

Lenke til kommentar

Funfact: Moderatorer kan ikke utestenge administratorer. Jeg prøvde akkurat å utestenge Runar i en time.

Men nei; [#10256] Medlemmet du prøver å gi warn er beskyttet mot slike handlinger.

:O Betyr det at vi må ty til væpna revolusjon? Fight the power!!

Lenke til kommentar

Takk for at du legger merke til det. :cool:

Jeg får med meg alt!

L4r5 er forøvrig utestengt i 1337 timer for å forsøke å starte revolusjon:

Screen%20Shot%202012-04-26%20at%206.37.29%20PM.png

18:38:00 [#1001] Din konto er midlertidig stoppet. Den er satt til å åpnes igjen den 21. juni 2012 - 11:37.

18:38:04 wohoo

18:38:48 Hva er det dere leker med nå da?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men jeg liker gammel Snoop.

Det var så kult å se ham på Døgnvill i '09 og være en av få som kunne si "Yeah!" og være ærlig når han lurte på hvor mange som kjøpte den første kassetten han gav ut. :p

Jeg var også der! Snoop var rått da, selv om han ikke er favoritten.

Stilig. Var du en del av gjengen som maste på meg og kompisen min om at vi skulle kjøpe røyk og vin til dere? :p

Jeg var der hovedsaklig for å besøke kompisen min som var i Bardufoss da, og så kombinerte vi det med Døgnvill. Dro dit for Alphaville og Brian Wilson, fikk i tillegg med meg Snoop og Veronica Maggio (og alt annet som spilte). :wee:

Prøvde å spandere øl på Stoltenberg, sto klint oppi frøken Maggio i heisen på vei ned til frokosten på hotellet dagen derpå, og vandra rundt med Erik & Kriss (eller var det Karpe Diem?) på hotellet etter at Snoop spilte for å prøve og finne ham.

Samt at jeg ble overfalt av en gjeng med afrikansk opprinnelse som stjal røykpakka mi og tok pølsa jeg hadde kjøpt meg. Det var vel og merke ved siden av Rorbua, men ... :p

e: Når jeg tenker meg om, fikk jeg guida rundtur i Tromsø av ei heit forumchick også. rhin0x / marlboro var det vel.

Skulle også møte ei venninne, men hun var i England med typen den helga. Frustrerende. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...