Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dyleksi er ikke noe problem, nok av brukere her inne som skriver meget dårlig, dysleksi eller ikke.

Så folk er vant til det.

Skal ikke påstå at jeg er begavet med de beste skrivekunnskapene heller.

Rattlebone banna allerede?

Både han og den nye brukeren han kom tilbake med for å trolle videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dyleksi er ikke noe problem, nok av brukere her inne som skriver meget dårlig, dysleksi eller ikke.

Så folk er vant til det.

Skal ikke påstå at jeg er begavet med de beste skrivekunnskapene heller.

Rattlebone banna allerede?

hva mener du

hvem er rattlebone. jeg er ny her

Endret av geir1234
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke (og kan ikke grunnet taushetsplikt) si noe om hvorfor han i utgangspunktet, men jeg bannet den nye brukeren hans siden den ikke var klarert med admins. Til de som lurer så skal man sende en velformulert klage til [email protected] og IKKE lage en ny bruker om man blir bannet.
Lenke til kommentar
Mye å lese, oversiktlig.

Ja, dette forumet er mye større enn Freak. Faktisk så er det verdens 89. største forum totalt og det største i verden som er basert på forumprogramvaren Invision Power Board.

Hvor fant du den oversikten? :)

Kunne vært interessant å se hvor Something Awful havner på ei sånn liste, og jævlig stilig at diskusjon er på topp 100!

ja ok takk, m,en har du noe tips for meg slom er ny her

?

Anlegg pupper (ikke manboobs) og ta webcam-bilder mens du sitter i badekaret. Post i RPP. Alltid en slager.

Generelt det å poste i RPP. Det er mye enklere å huske folk når du har et ansikt å feste til nicket, mye bedre enn en avatar som ikke forestiller deg selv.

Du skal bli voldtatt i en sjark. Så kan du skrive bok om det!

"Æ vart voilljtatt i sjashkeen." (Eller hvordan man nå enn skriver sånn dialekt.)

Lenke til kommentar

Du skal bli voldtatt i en sjark. Så kan du skrive bok om det!

"Æ vart voilljtatt i sjashkeen." (Eller hvordan man nå enn skriver sånn dialekt.)
That's about right. Spørs hvor i nord man kommer ifra.

Æ va voillltatt i sjarsken blir den vesterålske utgaven.

Lenke til kommentar

Totalt urelatert: Jeg lurer på om jeg skal begynne å føre logg over hva jeg spiser hver dag. Kanskje det motiverer meg til å spise litt sunnere og mindre. Sånn at ikke treningen er total waste of time. Den er uansett ikke helt det. Har faktisk allerede merka at musklene har blitt litt større her og der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...