Bytex Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Dyleksi er ikke noe problem, nok av brukere her inne som skriver meget dårlig, dysleksi eller ikke. Så folk er vant til det. Skal ikke påstå at jeg er begavet med de beste skrivekunnskapene heller. Rattlebone banna allerede? Både han og den nye brukeren han kom tilbake med for å trolle videre. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Dyleksi er ikke noe problem, nok av brukere her inne som skriver meget dårlig, dysleksi eller ikke. Så folk er vant til det. Skal ikke påstå at jeg er begavet med de beste skrivekunnskapene heller. Rattlebone banna allerede? Både han og den nye brukeren han kom tilbake med for å trolle videre. hva mener du hvem er rattlebone. jeg er ny her Endret 26. april 2012 av geir1234 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 hva mener du hvem er rattl,ebone. jeg er ny her busted Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Både han og den nye brukeren han kom tilbake med for å trolle videre. Jeg skal ikke (og kan ikke grunnet taushetsplikt) si noe om hvorfor han i utgangspunktet, men jeg bannet den nye brukeren hans siden den ikke var klarert med admins. Til de som lurer så skal man sende en velformulert klage til [email protected] og IKKE lage en ny bruker om man blir bannet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ser dere, han gikk rett på sak. Dere blir trollet. Good night. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 HEIA BAYERN MÜNCHEN! Tja, kommer ann på dine preferanser. Selvfølgelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hvem er rattlebone? Rattlebone er en bruker som ble bannet for noen dager siden. Han kom tilbake med en ny bruker uten å ha fått tillatelse til det. Og det er ikke riktig prosedyre som jeg skrev. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Mye å lese, oversiktlig. Ja, dette forumet er mye større enn Freak. Faktisk så er det verdens 89. største forum totalt og det største i verden som er basert på forumprogramvaren Invision Power Board. Hvor fant du den oversikten? Kunne vært interessant å se hvor Something Awful havner på ei sånn liste, og jævlig stilig at diskusjon er på topp 100! ja ok takk, m,en har du noe tips for meg slom er ny her ? Anlegg pupper (ikke manboobs) og ta webcam-bilder mens du sitter i badekaret. Post i RPP. Alltid en slager. Generelt det å poste i RPP. Det er mye enklere å huske folk når du har et ansikt å feste til nicket, mye bedre enn en avatar som ikke forestiller deg selv. Du skal bli voldtatt i en sjark. Så kan du skrive bok om det! "Æ vart voilljtatt i sjashkeen." (Eller hvordan man nå enn skriver sånn dialekt.) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Huff, jeg har spist så mye grillmat, at jeg tror jeg er en grill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ser dere, han gikk rett på sak. Dere blir trollet. Good night. Så lenge jeg ikke får noe IP-treff lar jeg tvilen komme tiltalte til gode enn så lenge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 HEIA BAYERN MÜNCHEN! Bah, gått nedenom og hjem med de de siste 12-14 årene. Borussia Dortmund derimot ... *elsk* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Du skal bli voldtatt i en sjark. Så kan du skrive bok om det! "Æ vart voilljtatt i sjashkeen." (Eller hvordan man nå enn skriver sånn dialekt.)That's about right. Spørs hvor i nord man kommer ifra. Æ va voillltatt i sjarsken blir den vesterålske utgaven. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Bah, gått nedenom og hjem med de de siste 12-14 årene. Borussia Dortmund derimot ... *elsk* Gi deg, vi så jo alle i går hvem som er sjef. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hvor fant du den oversikten? Kunne vært interessant å se hvor Something Awful havner på ei sånn liste, og jævlig stilig at diskusjon er på topp 100! SA ligger på 10. plass. Men jeg tok visst feil. Diskusjon har falt ned på 96. plass siden sist jeg sjekka. Vi var oppe på 82. plass for et par år siden.http://rankings.big-boards.com/?p=all Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Her er en liten nøtt til dere. Hvis Lithium er en bil, og Lars er en lastebil? Hva er runar? Hva er en lighter som er tom, men samtidig ikke til stede? Og hvordan påkaller man lighteren tilbake? Endret 26. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Her er en liten nøtt til dere. Hvis Lithium er en bil, og Lars er en lastebil? Hva er runar? En Lotus Elise Hva er en lighter som er tom, men samtidig ikke til stede? Og hvordan påkaller man lighteren tilbake? 42 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Haha. Kan jo skrive bok om alle slektningene dine på Norge Rundt, b-real. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 En Lotus Elise 42 Damn, you got it. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Totalt urelatert: Jeg lurer på om jeg skal begynne å føre logg over hva jeg spiser hver dag. Kanskje det motiverer meg til å spise litt sunnere og mindre. Sånn at ikke treningen er total waste of time. Den er uansett ikke helt det. Har faktisk allerede merka at musklene har blitt litt større her og der. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Så mye drama det har vært her i kveld, da. Hva er det jeg ikke har fått med meg? Bannede brukere som kommer tilbake? Hmmm? d.no-gossip, I love it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg